اخبار

بهترین اساتید کنکور 1401 را بشناسید !

اگر به دنبال بهترین اساتید کنکور 1401 هستید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. زیرا در این مقاله به معرفی بهترین اساتید کنکور 1401 در دروس مختلف پرداخته ایم. این اساتید در کلاس کنکور ” غرب آنلاین ” تدریس می کنند و دوره های آموزشی و کاربردی را برای فهم بیشتر دانش آموزان تهیه کرده اند.

بهترین اساتید کنکور 1401 کدامند ؟

هنگامی که سخن از بهترین اساتید کنکور 1401 می شود پیدا کردن و انتخاب آن ها توسط والدین و دانش آموز دشوار خواهد بود. زیرا دائما تحت یمباران تبلیغاتی هستیم و تمام اساتید ادعا می کنند که از سایرین بهتر هستند و می توانند دانش آموز شما را به قبولی در رشته مورد نظر و تحصیل در دانشگاه برتر نزدیک کنند. اما توصیه ما به شما عزیزان این است که فریب این تبلیغات را نخورید. کلاس کنکور مجازی موسسه غرب آنلاین با داشتن کادری مجرب و تشکیل شده از بهترین اساتید کنکور 1401 به شما کمک می کند تا بتوانید دروس مورد نیاز را با بهترین کیفیت مطالعه کنید و نتیجه ای عالی از آن کسب کنید. در ادامه این اساتید را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

استاد کبیری دبیر شیمی

درس شیمی از دروس تخصصی خصوصا در رشته تجربی که بیشترین رقابت هم در آن وجود دارد می باشد. شیمی جزو درس هایی می باشد که در نتیجه کنکور می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اکثر دانش آموزان به دلیل سختی این درس به دنبال کلاس خصوصی با دبیر شیمی هستند. استاد کبیری مدرس درس شیمی همراه با به روز ترین متد های آموزشی به شما یاد می دهد که چگونه درس شیمی را مطالعه کنید و یادگیری موثری داشته باشید. یادگیری موثر بدان معنا که تمامی مفاهیم درس شیمی را به طور کامل متوجه شوید و آن را یاد بگیرید. استاد کبیری دبیر برتر هشتمین جشنواره کشوری شیمی، مدرس رتبه های برتر یک، دو و سه رقمی کنکور، برگزار کننده بزرگترین همایش و نکته تست های شیمی کنکور، مولف کتاب نکته و تست شیمی دهم ، یازدهم و دوازدهم، مولف کتاب ها و جزوات کنکوری شیمی با پوشش 100 درصدی سوالات کنکور، مدرس سمپاد و مدارس خاص، با 24 سال سابقه درخشان در تدریس می باشد.

استاد سزاوار دبیر زیست

درس زیست یکی از دروس دشوار برای دانش آموزان رشته تجربی است که به دلیل سختی ، اغلب دانش آموزان ترجیح می دهند مطالعه آن را متوقف کنند و به سراغ دیگر دروس بروند. کنار گذاشتن دروس مهم یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که دانش آموزان مرتکب می شوند. اگر شما تمایل دارید در بهترین کلاس کنکور آنلاین مانند ” غرب آنلاین ” ثبت نام کنید و از خدمات آن بهره مند شوید دیگر جای نگرانی نیست. زیرا اساتید ماهر و حرفه ای مانند استاد سزاوار با حضور در این موسسه آموزشی به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند درس زیست را با بالاترین کیفیت فرا بگیرند و به خوبی از پس آن بر بیایند. استاد سزاوار دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و 34 سال سابقه تدریس می باشد که در طی این سال ها توانسته چندین کتاب کنکور را نیز تالیف کند.
استاد سزاوار به دلیل کیفیت بالای آموزش به عنوان یکی از دبیران نمونه مدرسه تیزهوشان بوده و دارای رتبه اول در جشنواره الگوهای برتر تدریس زیست شناسی است. این استاد برجسته مبتکر روشی جدید در تدریس به نام درس افزار الکترونیکی زیست شناسی است که توانسته با روش هایی نوین دانش آموزان را با این درس آشنا کند. شما می توانید دوره های منتشر شده از این استاد را در کلاس کنکور غرب آنلاین مشاهده کنید.

استاد سزاوار دبیر زیست موسسه غرب آنلاین

استاد شهرام مرادی دبیر ریاضی

درس ریاضی یکی از دروسی است که در تمام رشته ها وجود دارد و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت. ریاضی به دلیل ساختاری که دارد یکی از دروسی است که اغلب دانش آموزان تمایلی به خواندن آن ندارند و معمولا بر سر جلسه کنکور آن را با درصد پایینی پاسخ می دهند. اما نگران نباشید. زیرا کلاس کنکور غرب آنلاین برای تدریس درس ریاضی نیز یکی از استادان برجسته را به خدمت گرفته و به شما دانش آموزان این نوید را می دهد که ریاضی را با درصد بالا پاسخ خواهید داد.
استاد شهرام مرادی دارای رتبه اول تدریس در مدارس خارج از کشور می باشد و در مدارس برتر ایران از جمله فرزانگان و شهید بهشتی نیز تدریس کرده است. او به عنوان یکی از بهترین اساتید کنکور 1401 شناخته می شود. اغلب رتبه های برتر کنکور از استاد شهرام مرادی در تدریس درس ریاضی استفاده کرده و نتایج درخشانی کسب کرده اند. او ده ها کتاب را در حوزه کنکور و درس ریاضی تالیف کرده که در آن تمام سرفصل های کتاب ریاضی آورده شده است. استاد مرادی در طی 27 سال سابقه توانسته بسیاری از دانش آموزان را به قبولی در رشته های مورد علاقه برساند. او دارای دوره های آموزشی متعدد به علاوه راه های ارتباطی است که در این وب سایت می توانید آن ها را مشاهده کنید.

استاد شهرام مرادی دبیر ریاضی موسسه غرب آنلاین

استاد غلامرضا صیدی دبیر فیزیک

استاد غلامرضا صیدی که یکی از مدرسین و بهترین اساتید کنکور 1401 می باشد در کلاس آنلاین کنکور در آموزشگاه غرب آنلاین در حال خدمت رسانی به دانش آموزان کنکوری می باشد. استاد صیدی مدرس فیزیک و مولف بیش از 20 کتاب کنکور شامل سری مگا فیزیک ، فیزیک پلاس ، سری فیزیک تام و … هستند که علاوه بر تالیف کتاب ها به عنوان دبیر رسمی مدارس تیزهوشان نیز در حال فعالیت می باشد.
استاد غلامرضا صیدی مبتکر دوره های آموزشی کنکور به روشی مدرن و مورد علاقه دانش آموزان به طور مولتی مدیا است. این دوره ها به این معنی است که تعامل زیادی بین دبیر و دانش آموز برقرار می شود که نتیجه درخشانی به دنبال خواهد داشت. به جرات می توان گفت که اغلب دانش آموزان کنکوری با کمک استاد صیدی که یکی از بهترین اساتید کنکور 1401 محسوب می شود درصد 80 تا 100 در کنکور فیزیک کسب کرده اند.

استاد زارع دبیر عربی

استاد زارع در حال تدریس درس عربی در موسسه غرب آنلاین است. او توانسته با تدریس به رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته به نتایج درخشانی برسد. او رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور را آموزش داده است و به عنوان مدرس پروازی در بهترین آموزشگاه های کنکور ایران شناخته می شود. نه تنها موسسات کنکور در شهر تهران بلکه بسیاری از شهرهای دیگر مانند اهواز ، همدان ، تبریز و … از خدمات این استاد بهره مند شده اند.
استاد زارع مدرس مدرسه های خاص و سمپاد است که توانسته در طول سال های فعالیت خود کتابی تحت عنوان ” جمع بندی عربی در 20 ساعت ” را تالیف کند و  مطالعه هوشمند را به شما آموزش دهد. استاد زارع توانسته است به نکاتی در این کتاب اشاره کند که سرعت خوانش آن را توسط دانش آموزان بهبود ببخشد. استاد زارع دارای دوره های آموزشی و کاربردی است که می توانید در این وب سایت آن ها را مشاهده کنید.

 

همین حالا جهت شرکت در کلاس های کنکور مجازی و آشانایی با اساتید ما اقدام کنید !

استاد زنگنه دبیر فیزیک

استاد زنگنه یکی دیگر از مدرسین فیزیک است که با حضور در صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانست توانایی های خود را در این عرصه ثابت کند. او عضو دپارتمان پاسخگویی سوالات راه اندیشه می باشد و در طول سال های فعالیت خود در سمپاد و مدارس خاص نیز تدریس کرده است. سابقه تدریس استاد زنگنه به 24 سال می رسد که نتایج بسیار مطلوبی را از آن شاهد بودیم.
استاد زنگنه مدرس رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته بوده و با تهیه دوره های آموزشی و قرار دادن آن ها در کلاس کنکور غرب آنلاین به دانش آموزان زیادی کمک کرده تا بتوانند درس فیزیک را به راحتی یاد بگیرند و با درصد بالایی در کنکور به سوالات آن پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا