مشاوره کنکورمقالات

بهترین منابع ریاضی کنکور 1403

در این مطلب به معرفی بهترین منابع ریاضی کنکور 1403 خواهیم پرداخت. ریاضی یکی از دروس دشوار محسوب می شود که پر از فرمول است. به همین دلیل تنها فهمیدن مبحث کافی نیست و سهم عمده ای را باید به حفظ کردن فرمول های آن اختصاص داد. با آگاهی از مناسب ترین منابع ریاضی کنکور 1403 می توانید رتبه خوبی را در این درس کسب کنید.

منابع ریاضی کنکور 1403

منابع ریاضی کنکور 1403 شامل فیلم های آموزشی و کتاب های کمک درسی می باشد که در این بخش به معرفی هر دوی آن ها اشاره می کنیم. ریاضی شباهت زیادی با درس فیزیک دارد. زیرا در هر دوی این دروس باید علاوه بر فهمیدن مباحث به حفظ کردن فرمول ها نیز بپردازید. ریاضی سرشار از فرمول است و به خاطر سپردن آن ها می تواند به شما در حل بسیاری از تست ها کمک کند. برای آشنایی با بهترین منابع ریاضی کنکور 1403 با ما همراه باشید.

ریاضی دهم

در حال حاضر کلاس های کنکور حضوری جای خود را به کلاس کنکور آنلاین داده اند و بسیاری از موسسات آموزشی مانند ” غرب آنلاین ” در تلاش است تا با بهره گیری از بهترین اساتید کشوری ، به دانش آموزان و داوطلبان کمک کند تا علاوه بر برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود به اهداف مورد نظرشان برسند. در موسسه کنکور غرب آنلاین ریاضی نیمه خصوصی دهم توسط اساتید مطرح همچون آقای شهرام مرادی و آقای صدیقی فر انجام می شود. این اساتید دارای سابقه ای طولانی و درخشان در امر تدریس ریاضی هستند که توانسته اند به جایگاه ویژه ای در این خصوص دست یابند. تمام نکات لازم برای کنکور در این فیلم های آموزشی آمده و می توانید آن ها را به عنوان یکی از بهترین منابع ریاضی کنکور 1403 در نظر بگیرید.

ریاضی یازدهم

همان طور که می دانید و حتما تجربه کرده اید یادگیری از طریق فیلم های آموزشی تاثیر بسیار بیشتری نسبت به خواندن کتاب های کمک آموزشی دارد. زیرا ارتباط بهتری با حافظه شما برقرار می کند. هنگامی که داوطلبان از طریق فیلم های آموزشی اقدام به یادگیری مطالب می کنند حس شنوایی و دیداری خود را بکار می گیرند و این دو حس در زمان پاسخگویی به تست های کنکور به کمک آن ها خواهد آمد. اما یادگیری صرفا از روی کتاب های کمک آموزشی فقط حافظه دیداری شما را یاری می دهد. در موسسه آموزشی و کلاس آنلاین کنکور ” غرب آنلاین ” ریاضی نیمه خصوصی یازدهم توسط اساتید بزرگی همچون آقایان صدیقی فر و شهرام مرادی انجام می شود. در این فیلم های آموزشی به تکنیک هایی اشاره شده که اگر آن ها را فرا بگیرید گام بلندی در پاسخ گویی صحیح به سوالات کنکور برخواهید داشت.

ریاضی یازدهم

کتاب های تست ریاضی

یکی از توصیه هایی که تمام کارشناسان کلاس کنکور مجازی دارند این است که بهترین کار در خصوص یادگیری موثر دروس فرمولی مانند ریاضی این است که بعد از یادگیری مبحث از طریق فیلم های آموزشی و کتاب های کمک درسی اقدام به حل تست های مرتبط کنید. انتخاب کتاب تست از جمله حساس ترین کارهای داوطلبان است. زیرا پیدا کردن کتاب هایی که دارای تست های استاندارد و طبقه بندی شده باشد امری سخت است. اغلب داوطلبان برای انتخاب این کتاب ها به سراغ مشاورین کنکور می روند و از آن ها می خواهند تا بهترین منابع ریاضی کنکور 1403 را به آن ها معرفی کنند. اما نگران نباشید ! زیرا ما در وب سایت و موسسه غرب آنلاین تمام منابع معتبر را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا هیچ گونه دغدغه ای از این بابت نداشته باشید.

سطح ضعیف

برخی از داوطلبان کنکور 1403 در درس ریاضی بسیار ضعیف هستند اما برای کسب رتبه خوب در کنکور تلاش می کنند تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند. این گونه از داوطلبان باید برای آغاز از کتاب هایی شروع کنند که متناسب با میزان اطلاعات آن هاست. چون کتاب هایی که به منظور منابع ریاضی کنکور 1403 در بازار وجود دارند دارای سطح بندی های مختلف از ضعیف تا قوی هستند و تمام داوطلبان نمی توانند از یک کتاب برای افزایش سطح خود استفاده کنند.

به منظور یادگیری دانش آموزان و داوطلبانی که در سطح ضعیف قرار دارند کتاب هایی از انتشارات گاج را معرفی می کنیم. این نوع از کتاب های تست تحت عنوان ” ریاضیات تجربی جامع ” ، ” ریاضیات تجربی جامع میکروطلایی ” ، ” تکنیک های محاسبات سریع ریاضی ” و ” فرمول نامه ریاضیات ” برای رشته تجربی تالیف شده اند.

برای دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند و در سطح ضعیف قرار دارند کتاب هایی از جمله ” ریاضی دهم ” ، ” حسابان یازدهم ” ، ” حسابان دوازدهم ” از انتشارات گاج معرفی می شود.

سطح ضعیف

سطح متوسط

دانش آموزانی در سطح متوسط قرار دارند که مفاهیم پایه و فرمول های لازم در درس ریاضی را می دانند و نیازی به یادگیری مجدد آن ها ندارند. این دانش آموزان برای شرکت در کنکور تجربی باید منابع ریاضی کنکور 1403 را تحت عنوان ” ریاضیات تجربی جامع جلد اول و دوم ” و فرمول نامه ریاضیات هفتم تا دوازدهم ” را از انتشارات خیلی سبز مطالعه کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند و در سطح متوسط نیز قرار دارند باید از کتاب های انتشارات نشر الگو تحت عنوان ” ریاضی ” ، ” حسابان 1 ” ، ” حسابان 2 ” و ” فرمول نامه ریاضیات هفتم تا دوازدهم ” استفاده کنند. حل تست ها باید بلافاصله بعد از یادگیری و مرور مبحث باشد تا به خوبی در ذهن داوطلب حک شود.

سطح قوی

دانش آموزان و داوطلبانی در سطح قوی قرار دارند که تمام مفاهیم پایه و اساسی ریاضی را می دانند و به منظور تقویت خود از کتاب های تست قوی تر استفاده می کنند و یا از اساتیدی با تکنیک های جدید تدریس استفاده می کنند. اگر قصد شرکت در کنکور تجربی را دارید و در سطح قوی هستید باید از کتاب های تست ” ریاضیات تجربی جامع جلد اول و دوم ” از انتشارت خیلی سبز  و ” آی کیو پلاس ” از انتشارات گاج استفاده کنید.

اگر قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارید و خود را در سطحی قوی می بینید باید از کتاب های تست ” ریاضی 1 ” ، ” حسابان 1 ” و ” حسابان 2 ” از انتشارات نشر الگو استفاده کنید. معمولا کتاب هایی که برای سطح متوسط و قوی در نظر گرفته می شود شباهت زیادی با یکدیگر دارد اما شما می توانید با استفاده از کتاب ها و منابع بیشتر همچنان به تقویت و یادگیری بیشتر بپردازید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا