مقالات

ویژگی‌های کلاس‌های مجازی آموزشگاه غرب آنلاین

آموزشگاه مجازی غرب آنلاین در راستای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان به خصوص دانش آموزان کنکوری در دوران کرونا تاسیس شد. مجموعه ما متشکل از کادری مجرب می‌باشد که سابقه‌ای درخشان در تدریس دروس عمومی و تخصصی کنکور را دارند. ما در نظر داریم تا با تامین و ارائه بستری آنلاین و مناسب، به تحصیل هرچه بهتر شما در دوران کرونا و پس از آن کمک ویژه‌ای کرده باشیم. به همین منظور آموزشگاه غرب آنلاین سعی کرده تا از بهترین پلتفرم‌های کلاس مجازی برای برگزاری جلسات آنلاین خود استفاده کند تا با مشکلات عدیده‌ای که گریبان گیر بسیاری از موسسات آموزش از راه دور شده، مواجه نشود. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد کلاس‌های مجازی غرب آنلاین را به شما معرفی کنیم تا اطمینان خاطری برای شما دانش آموزان عزیز باشد. با ما همراه باشید.

چرا آموزشگاه غرب آنلاین؟

همانطور که در مقدمه مطلب گفتیم، ما سعی کردیم از بهترین پلتفرم‌های برگزاری جلسات به صورت آنلاین موجود در بازار استفاده کنیم تا تجربه یک آموزش مدرن و منحصر به فرد را به دانش آموزان خود هدیه دهیم تا به موفقیت‌های بزرگی در آزمون سرنوشت ساز کنکور دست یابند. علاوه بر این ما از بهترین اساتید کلاس مجازی کنکور دعوت کرده‌ایم تا اینجا و در کنار ما باشند. در حقیقت تلاش مجموعه ما بر این بوده تا علاوه بر فراهم سازی ابزار و بستر مناسب، از نیروهای با تجربه نیز استفاه کند تا بتواند بهترین کلاس کنکور مجازی را برگزار کند. در ادامه قصد داریم تا به ویژگی‌های کلاس‌های
آنلاین مورد استفاده در آموزشگاه بپردازیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های کلاس‌های مجازی غرب آنلاین

مجموعه از یک وب سایت آموزشی قدرتمند برخوردار است که فروشگاه آن امکان خرید دوره‌های مجازی کنکوری را برای دانش آموزان فراهم کرده. دانش آموزان بلافاصله بعد از خرید در سامانه LMS به صورت خودکار ثبت نام می‌شوند. همچنین این وب سایت به سامانه LMS متصل می‌شود که امکان تعامل با دانش آموزان را بیشتر می‌کند. در این سامانه امکان اشتراک گذاری انواع فایل و علاوه بر این برگزاری انواع و اقسام آزمون‌ها با صدور کارنامه وجود دارد. برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین کنکور در پلتفرم قدرتمند کلاس مجازی ادوب کانکت است که نسبت به دیگر سامانه‌ها از امکانات بیشتری برخوردار است و به خوبی با سایت آموزشی ما هماهنگ است.

ویژگی‌های کلاس‌های مجازی آموزشگاه غرب آنلاین

یکی از عمده تفاوت‌هایی که کلاس‌های مجازی موسسه غرب آنلاین با دیگر آموزشگاه‌ها دارد، سرعت انتقال صدا و تصویر است. به دلیل تهیه ابزار و زیرساخت‌های قدرتمند، صدای دبیر و دانش آموز بدون تاخیر و در بدترین شرایط با تاخیر چند صدم ثانیه به مقصد می‌رسد. در صورتی که بسیاری از آموزشگاه‌های آنلاین کنکور از سرویس‌های قدیمی و ضعیف استفاده می‌کنند که موجب می‌شود صدا با تاخیری 15 الی 20 ثانیه‌ای به مقصد برسد. این مسئله باعث هرج و مرج و بی‌نظمی در کلاس می‌شود. معمولا در چنین کلاسی از میکروفن استفاده نمی‌شود. اما ما از سرویس‌های قدیمی و با تاخیر استفاده نمی‌کنیم و کاملا به صورت آنلاین و برخط کلاس‌ها را برگزار می‌کنیم. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد تا به خوبی سوال‌های خود را مطرح کنید و کلاسی پویا داشته باشید.

معرفی برخی از بارزترین ویژگی‌های موسسه غرب آنلاین

  • با استفاده از ابزارهای خوب فراهم شده، میزان تعامل بین دبیر و دانش آموز به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد.
  • امکان صحبت با دبیر به صورت متن با پاد چت و یا از طریق میکروفن به صورت صوتی وجود دارد.
  • اهمیت حضور دانش آموز و نظرات آن با استفاده از پاد نظرسنجی به خوبی نمایان خواهد شد.
  • امکان اشتراک گذاری هر نوع فایل از جمله متنی، صوتی و تصویری در LMS و ادوب کانکت.
  • امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش به صورت آنلاین در کلاس مجازی ادوب کانکت.
  • امکان ضبط و ذخیره سازی فایل‌های کلاس در سامانه LMS.
  • در صورت عدم امکان برای حضور در کلاس به راحتی می‌توانید ویدیو بازپخش را در LMS مشاهده و یا دریافت کنید.
  • سرعت بالا در انتقال تصویر و صوت دبیر و دانش آموزان به یکدیگر.
  • سرعت بالا در بارگذاری و اشتراک فایل‌های متنوع در کلاس مجازی.
  • قابلیت دریافت تصاویر دانش آموزان از طریق پشتیبانی از چندین وبکم به صورت همزمان.
  • ارسال صدای دبیر و دانش آموز به یکدیگر با حداقل تاخیر و اغلب بدون تاخیر.
  • امکان برگزاری انواع آزمون‌های تستی، تشریحی و… در سامانه LMS با زمان بندی مشخص.
  • ارائه جدیدترین دوره‌های مجازی کنکور با به روز ترین متدهای آموزش آنلاین.
  • امکان حضور و غیاب در کلاس به صورت اتوماتیک.
  • ارائه تقویم آموزشی و برنامه منظم کنکوری در سامانه LMS منطبق با زمان بندی کنکوری و برگزاری کلاس‌های آنلاین.

برای موفقیت در کنکورهای پیش رو به غرب آنلاین بپیوندید

تفاوتی ندارد در کجای ایران زندگی می‌کنید. غرب آنلاین مدرسه‌ای است به وسعت ایران عزیز. اگر قصد دارید در کنکور 1403 موفق شوید و یا برای کنکور 1404 برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید با ثبت نام در وب سایت ما و خرید دوره‌های عمومی یا تخصصی به هدف خود برسید. هم اکنون می‌توانید دوره‌های کنکور 1403 را با 500 هزار تومان تخفیف ویژه خریداری کنید. پس تا زمان از دست نرفته به غرب آنلاین بپیوندید!

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

‫2 دیدگاه ها

    1. ممنون از شما
      امیدواریم در کنکور موفق باشید و بهترین نتیجه را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا