آموزشیمقالات

پیشنهادات ویژه غرب آنلاین جهت مطالعه برای کنکور 1403

قرار است در این مقاله از غرب آنلاین، پیشنهاداتی را جهت مطالعه و برنامه‌ریزی کارآمد برای موفقیت در کنکور سال 1403 ارائه کنیم. در همین ابتدا اطمینان می‌دهیم که اگر به دقت همه چیز را بررسی کنید و آن‌ها را به کار بگیرید، شکی در این که از بهترین های کنکور 1403 می‌شوید، نخواهد بود.

برای غلبه بر مشکلاتتان، غرب آنلاین راهنمای کاربلدی است

در این جا مخاطبان ما دانش آموزان خاصی نیستند، روی صحبت ما با تمام کسانی است که تصمیم دارند با برنامه‌ریزی اصولی و درستی، بهترین مسیر را برای آینده خود رقم بزنند.
در قدم اول لازم است انواع برنامه ریزی های کنکور را معرفی کنیم. اگر کمی در این باره پرسش و جو کرده باشید، احتمالاً عبارت عجیب و غریبی به گوشتان خورده است. به عنوان مثال، یکی از آن افرادی که ادعای برتر بودن می‌کرد، مشغول آموزش برنامه‌ریزی به روش چکشی بود. اصلاً منطقی نیست که بخواهید با هر اسم عجیب و غریبی فریب بخورید، واقع بین باشید و درست و اصولی، مسیر را طی کنید.
ما در غرب آنلاین اعتقاد داریم که شما می‌توانید بهترین خودتان باشید، به شرط آن که اراده، هدف و توانایی های خود را حتی برای یک ثانیه هم فراموش نکنید!

کلاس کنکور آنلاین

به برنامه کلاس کنکور آنلاین، کلاس حضوری و شرایط زندگی خود توجه کنید و پس از آن برنامه درسی خود را قطعی کنید

و اما در مورد برنامه‌ریزی، به طور کلی سه نوع برنامه‌ریزی درسی وجود دارد: (پیش از آن که هر کدام را به طور جداگانه معرفی کنیم، باید بدانید که تمام این‌ها استاندارد نیستند، تنها رایج ترین روش‌هایی هستند که به کنکوری ها پیشنهاد می‌شود)

  • زمانی: ساده‌ترین و اولین نوع، برنامه‌ریزی زمانی است. در برنامه‌ریزی زمانی تنها با زمان و نام درس سر و کار داریم. به عنوان مثال، دانش آموزی باید 8 صبح بیدار شود و تا 8 شب مطالعه کند و در این میان در کلاس حضوری یا کلاس کنکور مجازی هم شرکت کند. این برنامه هر روزه اوست، اما آیا به نظرتان روزی نمی آید که فرد نتواند 8 صبح شروع به مطالعه کند؟ امکان این که برنامه به هم بخورد و درست اجرا نشود، بارها امکان‌پذیر است.
  •  حجمی: برنامه‌ریزی حجمی شبیه به برنامه آزمون‌های آزمایشی است. دانش آموز موظف است حجم مشخصی از دروس را بدون زمانبندی تا تاریخ مشخصی تمام کند. این روش به نسبت روش زمانی بهتر است، اما در کل می‌تواند دانش آموز را بسیار سردرگم و کلافه کند.
  • تلفیقی: بهترین روش برنامه‌ریزی، همین روش تلفیقی است. در واقع در این روش، زمان و حجم دروس هر دو دخیل هستند. در این روش لازم است دروس با توجه به اهمیت‌شان اولویت بندی شوند. در ادامه براساس حجم آن‌ها، دسته‌بندی درست و منطقی انجام داده و در نهایت فوق برنامه‌ها را مشخص کرد. (منظور از فوق برنامه، اموری مثل کلاس کنکور آنلاین، مدرسه رفتن و … است.)

اگر به ذخیره زمان در دوران کنکور اهمیت می دهید، غرب آنلاین در کنار شماست

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، نمی‌توانیم منکر این مسئله شویم که در این روزها، هزاران نفر در جای جای کشور با عنوان آموزش کلاس آنلاین کنکور، وارد این حوزه شدند. اما موضوع مهم این جاست که کدام یک از این کلاس‌ها انتخاب شما باشد؟
اعتبار یک مجموعه مطمئناً به اساتید آن مجموعه، رضایت شاگردان قبلی و خدمات آن است. ما در غرب آنلاین بهترین دوره های آموزش آنلاین و مجازی را ارائه می‌دهیم. مدرسین این مجموعه از بهترین‌ها هستند، تنها کافی است یک بار روش آموزشی آن‌ها را امتحان کنید. با شرکت در کلاس‌ آنلاین یا کلاس های مجازی کنکور، زمان بیش‌تری را برای خودتان ذخیره می‌کنید و در برنامه درسی خود زمان بیش‌تری برای مطالعه خواهید داشت.
مشاورین مجموعه نیز در طول مسیر در کنار شما هستند تا بتوانند به راحتی مانع های احتمالی را از پیش رویتان بردارید و با آرامش خاطر در مسیر درستی قدم بردارید.

5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا