مشاوره کنکورمقالات

برنامه ریزی برای روزهای پایانی کنکور

درست است که کلاس آنلاین کنکور، چگونگی درس خواندن، برنامه ریزی برای روزهای پایانی کنکور و… اهمیت بسیاری دارد. اما در این جا قصد داریم به موضوعی بپردازیم که کمتر به آن توجه می­شود، در صورتی که می­تواند فرصتی طلایی برای داوطلبان باشد. موضوع مورد بحث ما “برنامه ریزی روزهای پایانی کنکور” است.

فراموش نکنید که شرط لازم برای کسب موفقیت در کنکور، برنامه ریزی است. حال اگر داوطلب بتواند در روزهای پایانی کنکور نیز برنامه ریزی درستی داشته باشد، می­تواند تلاش­های خود را به ثمر برساند. فراموش نکنید که روزهای پایانی، روزهای سرنوشت سازی هستند که بسیاری از افراد از آن غافل می شوند. پس شما می توانید با اهمیت دادن به آن، موفقیت خود را تضمین کنید.

از ابتدا تا پایان کلاس آنلاین کنکور همانند یک دونده مسابقه دو و میدانی باشید

کنکور را می­‌توان شبیه به یک مسابقه دو و میدانی دانست. در ابتدای راه، تمام شرکت‌کنندگان پرانرژی هستند و تلاش می­‌کنند که با تلاش بیش­تر و سرعت گرفتن، از یکدیگر جلو بزنند. باید بدانید برندة نهایی مسابقه، در دورهای پایانی مشخص می­شود. زمانی که بیش­تر دونده­ها بی انرژی و خسته­ اند و آن فردی موفق است که قوا و انرژی خود را تا لحظه آخر از دست ندهد.

در روزهای پایانی کنکور، بسیاری از داوطلبان همه چیز را رها می­ کنند. در این میان، داوطلبانی که برنامه ریزی روزهای پایانی را جدی می­گیرند، می­توانند در مورد قبولی خود در کنکور مطمئن­تر باشند. در کلاس آنلاین کنکور، می­توانید خلاصه نویسی کاملی از دروس کنکور داشته باشید. ناگفته نماند زمانی که خودتان برای مطالعه در نظر می­گیرید، از همه چیز مهم­تر است.

به هر حال با یک برنامه‌ ریزی مناسب و تخصصی در روزهای پایانی کنکور، می­توانید از بهترین­‌های کنکور باشید و در نهایت به نتایج دلخواه خود برسید.

چند نکته مهم در رابطه با برنامه ریزی برای روزهای پایانی کنکور

  • نکته اول: دقت داشته باشید در روزهای پایانی دیگر فرصتی برای شرکت در کلاس کنکور مجازی جدید و در کل مطالعه منابع تازه­ای را ندارید. در روزهای پایانی کنکور، مرور مطالب پیشین از همه چیز مهم­تر است.
  • نکته دوم: منابعی که قبلاً مطالعه کرده­اید و هنوز احساس می­کنید تسلط کافی بر روی آن­ها ندارید را در اولویت قرار دهید.
  • نکته سوم: بسیاری از داوطلبان تست­های کنکوری که قبلاً حل نموده­اند را دوره می­کنند. دوره تست ­های کنکور تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.
  • نکته چهارم: به هیچ عنوان به سراغ تست­های تألیفی نروید. این نوع از تست­ ها معمولاً نکات جدیدی در خود دارند. اما اگر کلاس‌های مجازی و آنلاین کنکور را دنبال کنید، نگرانی در رابطه با انتخاب منابع تستی مناسب نخواهید داشت.
  • نکته پنجم: دقت داشته باشید که مرور گزینه صحیح اشتباه است. در مرور منابع به خصوص تست­ های کنکور، سعی کنید روش حل مسئله و مفهوم سؤال را مجدد مرور کنید.

کلاس آنلاین کنکور و نقش آن ها در برنامه ریزی روزهای پایانی کنکور

دقت داشته باشید که در روزهای پایانی فرصت اندکی وجود دارد. بهتر است واقع ‌بین باشید و با توجه به توانایی­ها و شرایط خود، برنامه‌ریزی کنید. در صورتی که نیاز به جمع‌بندی و یا تحلیل تست­ ها و دانستن نکات کلیدی مهم دارید، می­توانید از کلاس کنکور آنلاین غرب آنلاین استفاده کنید.

عدم اجرای برنامه در روزهای پایانی کنکور، می­تواند شما را از هدفتان دور کند. همچنین حافظه، تمرکز و توانایی­ های فکری شما را تا حد زیادی کاهش داده و در نهایت منجر به عدم موفقیت شما خواهد شد.

و در آخر …

فراموش نکنید برنامه‌ریزی درست و همچنین انتخاب کلاس آنلاین کنکور می­توانند در وقت و هزینه شما صرفه‌ جویی کرده و در نهایت منجر به موفقیت شما شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا