کلاس کنکور

با کلاس کنکور آنلاین
از رقیبات جلو بزن

برای تحصیل در رشته ی تحصیلی مورد علاقتان در دانشگاهی معتبر و عالی نیاز است که برای کنکور متفاوت درس بخوانید. کلاس کنکور آنلاین با اساتیدی مجرب می تواند راهکاری عالی برای عبور از سد سر سخت کنکور باشد.

کلاس کنکور آنلاین

اساتید مجرب کنکور غرب آنلاین

استاد صدیقی فر

استاد صدیقی فر

استاد ریاضی

استاد کبیری

استاد کبیری

استاد شیمی

شهرام زارع

شهرام زارع

استاد عربی

رضایت دانش آموزان از دوره ها

چرا کلاس کنکور آنلاین؟

کلاس آنلاین کنکور

اساتید مجرب

تمامی کلاس های کنکور آنلاین توسط اساتیدی مجرب و کاربلد برگزار می شود

کلاس آنلاین کنکور

قیمت مناسب

دوره های آموزشی با هزینه ای مناسب و بصرفه در دسترس دانش آموزان است.

کلاس کنکور مجازی

سابقه ای درخشان

غرب آنلاین در سال های گذشته رتبه های برتر در کنکور سراسری داشته است

کلاس آنلاین کنکور

پرداخت اقساطی

برای شرکت در کلاس آنلاین می توانید پرداخت را به صورت اقساطی انجام دهید

کلاس آنلاین کنکور

پشتیبانی آنلاین

در هر ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته پشتیبانی ما در خدمت شماست

کلاس آنلاین کنکور

مشاوران عالی

برای برنامه ریزی و مطالعه دروس مشاوران خبره در هخدمت شما هستند.

روز شمار تا کنکور 1403

هنوز برای کنکور 1403 شروع نکردی؟ دیگه الان وقتشه….!

روز مانده تا کنکور 1403

اخبار غرب آنلاین در خبرگزاری ها

فارس

برنامه های لازم برای شرکت در کلاس آنلاین

بیگ بلو باتن

نرم افزار BigBlueButton (بیگ بلو باتن)

نرم افزار BigBlueButton، از دیگر نرم افزارهای محبوب برگزاری کلاس آنلاین است. مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار که باعث شهرت آن هم شده، تحت وب بودن آن است. به این صورت که کاربران برای شرکت در کلاس آنلاین، نیازی به نصب برنامه‌های جانبی ندارند.

لرن کیوب

نرم افزار Learncube (لرن کیوب)

نرم افزار لرن کیوب، نوعی نرم افزار مبتنی بر وب است و این امکان را دارد که بدون نیاز به نصب، بتوان آن را بارگذاری کرد. لرن کیوب، امکان آزمایش رایگان را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

ودامو

نرم افزار Vedamo (ودامو)

ودامو، از دیگر سیستم عامل‌های کلاس آنلاین و سیستم مدیریت یادگیری است که برای تدریس آنلاین ساخته شده است. نرم افزار ودامو نیازی به بارگیری برای پیوستن به آن ندارد. می‌توانید حتی بدون ساخت حساب کاربری و با یک نسخه نمایشی از نرم افزار کلاس آنلاین Vedamo استفاده کنید.

ادوب کانکت

نرم افزار Adobe Connect (ادوب کانکت)

یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای کلاس آنلاین، که سابقه زیادی در ارائه خدمات آموزشی آنلاین دارد، نرم افزار Adobe Connect است. هر سال نسخه جدیدی از این نرم افزار به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

مزایای استفاده از کلاس های آنلاین

مزایای استفاده از کلاس های آنلاین

مزایای کلاس های آنلاین

امکان به اشتراک گذاری فایل ها

مزایای کلاس های آنلاین

دسترسی به کلاس از طریق اینترنت

مزایای کلاس های آنلاین

صرفه جویی در وقت و هزینه

بهترین مشاوره در زمینه درسی

فقط کافیه با ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را در زمینه درسی مورد نظر خود کسب کنید و با کلاس های آنلاین کنکوری ما آشنا بشید.

بهترین مشاوره در زمینه درسی

فقط کافیه با ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را در زمینه درسی مورد نظر خود کسب کنید و با کلاس های آنلاین کنکوری ما آشنا بشید.

نکات مطالعه برای کنکور - روش مطالعه پس ختام چیست ؟

یکی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، روش مطالعه پس ختام است. این روش یکی از روش های مطالعه موثر، جهت افزایش بازدهی است. روش پس ختام شامل مراحل زیر می شود:

1- مرحله ی پیش خوانی

مرحله پیش خوانی شامل مطالعه ی کلی و اجمالی سرفصل های بخش مورد نظر، عناوین، تصاویر، خلاصه ی انتها و پاراگراف های ابتدایی و انتهایی فصل می باشد. در مرحله پیش خوانی شما پس از یکی دو دقیقه به یک دید کلی می رسید و می توانید برای مطالعه خود هدف گذاری کنید. همچنین می توانید قبل از شروع مطالعه یک ساختار از مباحث پیش رو را در ذهن خود ایجاد کنید.

2- مرحله ی سوال کردن

پس از ایجاد یک دید کلی وقت آن است که از خود بپرسید فصل خوانده شده چه چیزی از من می خواهد؟ قرار است در این فصل به یادگیری چه مسائلی بپردازم؟ دو سه دقیقه از خود پرسیدن، سبب فعال تر شدن یادگیری و در نتیجه افزایش تمرکز و دقت می شود.

3- مرحله ی خواندن

در این مرحله، متن مورد نظر به دقت خوانده می شود. باید به مفاهیم و هدف های کلی و جزیی متن مسلط شویم. همچنین سعی کنیم برای سوالاتی که در مرحله ی قبل از خود پرسیده ایم پاسخ دقیقی پیدا کنیم. از هایلات کردن و خلاصه نویسی و … استفاده و متناسب با سطح دشواری سرعت خود را کم و زیاد می کنیم.

نکات مطالعه برای کنکور

4- مرحله ی تفکری

در مرحله تفکر، با فکر کردن به آموخته های خود، به آن ها مفهوم می دهیم. همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. به عنوان مثال بین دانسته های قبلی و اطلاعات جدید ارتباط برقرار می نماییم. آن ها را وارد یک دسته بندی کلی تر می کنیم؛ یا با برقراری ارتباط بهتر بین بخش های مختلف اطلاعات جدید، با بسط معنایی (شاخ و برگ دادن) یادگیری خود را ارتقا می دهیم و یک مطالعه موثر داشته باشیم.

5- مرحله ی از حفظ گفتن

به مراحل انتهایی خواندن نزدیک می شویم. حالا باید مفاهیم، نکات کلیدی و کلا هرچه را که تشخیص داده ایم، حفظ باشیم و آن ها را از حافظه ی خود بازیابی کنیم. با این کار متوجه می شویم، در کدام بخش ها ضعف داریم و باید دوباره آن ها را مطالعه کنیم.

6- مرحله ی مرور کردن

در پایان فصل، باید نکات اصلی و موارد مهم مجددا مرور شود. می توان کل فصل را دوباره خواند. همچنین می توانید با استفاده از سوالات پایان متن و از حفظ گفتن بدون مراجعه به کتاب، به مرور و حل قسمت هایی که ضعیف هستید بپردازید. این که روخوانی را کامل انجام دهید یا نه، بر اساس ارزیابی خود از میزان فهم مطالب، طول مطلب و میزان زمانی که می توانید به آن درس اختصاص دهید، تعیین می شود.

انواع کلاس آنلاین چیست؟

افراد شرکت کننده در کلاس آنلاین، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. کلاس‌های آنلاین به دو دسته کلاس آنلاین بدون نظارت و کلاس آنلاین با نظارت تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی و مقایسه این دو نوع کلاس آنلاین خواهیم پرداخت.

انواع کلاس آنلاین

کلاس آنلاین بدون نظارت مدرس یا کلاس آنلاین ویدئو محور

در این کلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و کمک مدرس به یادگیری مواد آموزشی می‌پردازند. مطالب آموزشی، معمولا در قالب یک پاورپوینت یا ویدئو، به دانش آموزان ارائه می‌شود. این شیوه، یک دوره آموزشی الکترونیک خصوصی است که می‌تواند آزمون‌های آنلاین خودکار هم داشته باشد. در کلاس آنلاین بدون نظارت، مدرس، تنها یادگیری دانش آموزان را ارزیابی می‌کند و گاهی اوقات اصلا مدرسی وجود ندارد.

کلاس آنلاین با حضور و نظارت مدرس یا کلاس زنده

در این نوع کلاس آنلاین، مطالب آموزشی در زمان خاصی به صورت آنلاین، ارائه می‌شود. فراگیران نیز به وسیله یک برنامه  ویدئو کنفرانس در کلاس حضور دارند. همچنین، امکان تعامل مدرس و دانش آموز در کلاس درس به راحتی فراهم است. این نوع از کلاس کنکور مجازی ، به دلیل اینکه تحت رهبری و نظارت مدرس قرار دارد، به کلاس سنتی شبیه‌تر است.

ثبت نام

همین حالا در کلاس های کنکور غرب آنلاین ثبت نام کنید

خودت رو با بقیه مقایسه نکن

بعضی وقت ها میبینم که دانش آموزا میگن دوستم داره روزی  n ساعت درس میخونه و n تا تست میزنه، من چطوری باید با اون رقابت کنم، همینم باعث میشه روحیه خودشون رو ببازن و دست از تلاش کردن بکشن و کلا از کنکور و قبول شدن ناامید بشن.

دوست من تنها کسی خودت رو باید باهاش مقایسه کنی فقط خود خودتی نه کس دیگه، تو باید کاری کنی عملکرد هر روزت نسبت به دیروز خودت بهتر باشه، میزان مطالعه، تست هایی که میزنی، درصد ها و ترازی که کسب میکنی همه باید با نتایج گذشته خود مقایسه بشه تا تو مسیر پیشرفت قرار بگیری، ولی اگه خودت رو با بقیه مقایسه کنی چون از شرایط اونا مطلع نیستی و نمیدونی چقدر تلاش میکنن و زحمت میکشن، اگه از اونا بالاتر باشی ممکنه به خودت مغرور بشی و دست از تلاش برداری یا اگه از اونا پایین تر باشی ممکنه خودت رو دست کم بگیری و دیگه به تلاشت ادامه ندی و از موفقیت جا بمونی.
پس هیچ وقت خودت رو با بقیه مقایسه نکن

خودت رو باور داشته باش

باید این رو بدونی که برای موفقیت اولین شرط اینه که خودت رو باور داشته باشی و با اعتماد به نفس درس بخونی. دانش آموزانی که در کلاسهای کنکور آنلاین شرکت می کنند به خوبی می دانند که یکی از رموز موفقیت در کنکور 1403 این است که به خودشان و قدرت ذهنشان اعتماد داشته باشند و با دقت و ذهنی باز مطالعه کنند تا هر موقع که خواستند بتوانند هر مطلبی که یک بار آن را مطالعه کرده اند و یادگرفته اند را به یاد بیاورند.

تمرین هایی برای افزایش تمرکز

تمرکز کردن یک مسئله ذاتی و درونی نیست، بلکه با تمرین مداوم و با بکار گرفتن تکنیک هایی به منظور افزایش فعالیت مغز رفته رفته به طور اکتسابی به دست می آید. در حقیقت مغز نیز مثل سایر عضلات به تمرینات روزانه ، هفتگی یا حتی ماهانه نیاز دارد تا بتواند قدرت تمرکز خود را بهبود ببخشد. در ادامه به تمرینات ساده ای جهت افزایش دقت و تمرکز می پردازیم:

تمرین اول

یکی از کتاب هایتان را بردارید. یک پاراگراف را به سلیقه خود انتخاب کنید. ابتدا یک  بار از اول تا آخر پاراپراف را با پشم های خود بخوانید و دنبال کنید، سپس از اول شروع به شمردن کلمات کنید بدون آنکه دست خود را سمت نوشته ها ببرید. رفته رفته اگر اینکار برایتان راحت تر شد در تمرینات بعدی اینکار را برای یک صفحه انجام دهید.

تمرین دوم

از جمله تمرین  هایی که می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید بر ذهن خود کنترل داشته باشید، تلاش برای کنترل پیدا کردن بر بدنتان است. برای اینکار کافیست تا بر روی یک صندلی و یا هرجایی که احساس راحتی می کنید بنشینید و تلاش کنید تا برای مدتی هیچ حرکتی نداشته باشید وتوجه تان را به بی حرکت نشستن متمرکز کنید اما به هیچ عنوان خود را به زور در این حالت نگه ندارید چرا که باید حس آرامش داشته باشید. 

تمرین سوم

یک وسیله یا خوراکی را بردارید. مثلا یکی از کتاب هایتان را در دست بگیرید و با دقت و از تمام زوایا به آن نگاه کنید. سعی کنید جنس آن را لمس کنید و برگه هایش را ببویید. در هنگام انجام اینکار به هیچ عنوان به قیمت کتاب، محتوای آن و هزاران ویژگی دیگر کتاب فکر نکنید. هدف از این تمرین این است که شما تنها به ویژگی های مشخص تعیین شده ای در لحظه فکر کنید و بر روی آنها متمرکز شوید.

تمرین چهارم

در حالت درازکش قرار بگیرید و عضلاتتان را ریلکس کنید و تنها به ضربان قلبتان گوش کنید و به آن بیندیشد تا رفته رفته بتوانید جریان خون را در بدن خود حس کنید. تداوم در این تمرین باعث می شود تمرکز بالایی بر بدنتان داشته باشید به گونه ای که می توانید نقطه درد را حس کنید.

48 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید