آموزش نحوه ی کار با پنل تیکتینگ

در نظر داشته باشید سریع ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی های غرب آنلاین و رفع مشکلات و دریافت پاسخ سوالات شما ثبت تیکت می باشد 

نکته: هر بخش داری دپارتمان مخصوص خود می باشد بهتر است دپارتمان را مرتبط با تیکت انتخاب کنید مثلا برای مشکلات به بخش فنی  تیکت بزنید .

نکات تکمیلی در ویدیو بیان شده لطفا مشاهده کنید

آموزش ثبت نام در وب سایت

برای ثبت نام در دوره های غرب آنلاین ابتدا باید در سایت عضو شوید و مشخصات خود را وارد کنید و در نهایت می توانید دوره مورد نظر خود را خریداری کنید

نکته: این خیلی مهم است که فقط از یک شماره در کل روند استفاده از سایت استفاده کنید.

نکات تکمیلی در ویدیو بیان شده لطفا مشاهده کنید

آموزش مشاهده کلاس های ضبط شده

کلاس های ضبط شده در پلت فرم جدید قرار گرفته اند هر دانش آموز امکان دریافت لایسنس برای مرور جلسات را دارد که پس از خریدا در پنل قرار می گیرد.

نکته: اگر خرید شما به صورت اقساطی باشد نهایتا تا 12 ساعت لایسنس فعال می شود در غیر این صورت تیکت بزنید .

نکات تکمیلی در ویدیو بیان شده لطفا مشاهده کنید

آموزش نحوه ی پرداخت اقساط

دوره هایی که به صورت اقساطی ثبت نام می کنید لازم است در تاریخ مشخص شده اقساط پرداخت شود وگرنه پس از گذشت 1 ماه طبق قوانین دسترسی دوره گرفته و امکان استفاده وجود ندارد

نکته: اگر به دلیل عدم پرداخت قسط مسدود شده اید پس از پرداخت حتما تیکت بزنید .

نکات تکمیلی در ویدیو بیان شده لطفا مشاهده کنید

آموزش نحوه ی ورود به پنل درسی

پس از ثبت نام اولین سوالی که برای دانش آموز پیش می آید نحوه ی ورود به پنل درسی می باشد برای این کار به راحتی و با استفاده از همان کد تایید شماره تماس وارد پنل درسی می شوید

نکته:اگر خرید شما به صورت اقساطی باشد نهایتا تا 12 ساعت لایسنس فعال می شود در غیر این صورت تیکت بزنید .

نکات تکمیلی در ویدیو بیان شده لطفا مشاهده کنید