کلاس آنلاین

با کلاس آنلاین کنکور
حرفه ای درس بخوانید!

امروزه در تمامی رشته ها رقابت سخت تر شده و برای بدست آوردن رتبه خوب باید حرفه ای درس خواندن را یاد بگیرید. کلاس آنلاین کنکور با داشتن کادری مجرب و کارآزموده به شما آموزش می دهد چطور حرفه ای درس بخوانید.

کلاس آنلاین کنکور

اساتید مجرب کنکور غرب آنلاین

استاد صدیقی فر

استاد صدیقی فر

استاد ریاضی

استاد کبیری

استاد کبیری

استاد شیمی

شهرام زارع

شهرام زارع

استاد عربی

سوالات متداول دانش آموزان

پس از انتخاب دوره مورد نظرتان و تکمیل کردن فرم ثبت نام هزینه آن به شما گفته می شود و می توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید و یا به صورت اقساط.

بله. شما می توانید با انجام هماهنگی های مربوطه با دبیر خود زمان برگزاری کلاس را تغییر دهید.

بله شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید از پشتیبان آنلاین کلاس آنلاین کنکور بهره ببرید و مهارت مطالعه را یاد بگیرید.

شما در این دوره ها هنر یادگیری سریع را آموزش می بینید و برای کنکور 1403 آماده می شوید.

کلاس آنلاین کنکور

چرا کلاس آنلاین کنکور؟

کلاس آنلاین کنکور

برترین اساتید کشور

کلاس های آنلاین کنکور توسط برترین اساتید در کشور برگزار می شوند.

کلاس آنلاین کنکور

اقتصادی

از نظر اقتصادی هزینه کردن برای کلاس آنلاین له نفع شما می باشد.

کلاس کنکور مجازی

برترین کارنامه

موسسه غرب آنلاین از سال 1400 برترین رتبه ها را ارائه داده است

کلاس آنلاین کنکور

امکان پرداخت شرایطی

در آموزشگاه غرب آنلاین می توانید شهریه را قسط بندی کنید.

کلاس آنلاین کنکور

همیار درسی

یک همیار و پشتیبان کمکی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی می باشد.

کلاس آنلاین کنکور

مشاوره تحصیلی

برترین مشاورین درسی کشور مشاوره مهارت مطالعه را به شما خواهند داد.

روز شمار تا کنکور 1403

هنوز برای کنکور 1403 شروع نکردی؟ دیگه الان وقتشه….!

روز مانده تا کنکور 1403

اخبار غرب آنلاین در خبرگزاری ها

فارس

نتایج درخشان کنکور 1400

نکات طلایی درس خواندن

کلاس آنلاین کنکور

مثبت اندیشی

نا امیدی و تلقین منفی به جز تضعیف انرژی هیچ سودی برایتان نخواهد داشت پس با دیدگاهی مثبت و توکل به خدا تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به موفقیت بکنید تا نتیجه فوق العاده آن را ببینید.

کلاس آنلاین کنکور

خلاقیت

در درس خواندن خلاقیت به خرج بدهید تا خسته نشوید. برای مثال از رمزگذاری استفاده کنید به این صورت که کوتاهترین، راحت ترین، بهترین و پرمعنی ترین کلمه ای که با دیدن آن، مفهوم جمله تداعی شده و به خاطر آورده میشود را بنویسید.

کلاس آنلاین کنکور

استراحت

استراحت را با تلوزیون نگاه کردن و یا کار باگوشی اشتباه نگیرید زیرا منظور ما استراحت مغز است نه جسم! اين استراحت مي‌تواند اجراي امور شخصي –خانوادگي–خانه هم باشد. يك خريد ساده براي خانه علاوه بر هوا عوض كردن، تنفس خوب، بدن را از كهولت و پشت ميز نشستن درآوردن به تمركز هم خوب كمك مي‌كند.

کلاس آنلاین کنکور

معلم خودتان باشید

گوش دادن درس با صدای بلند خودمان به تثبیت اطلاعات در مغز کمک خواهد کرد. برای این کار می توانید صدای خود را ضبط کنید و دوباره به آن گوش دهید .

مهم ترین دلایل عدم تمرکز هنگام مطالعه

عوامل حواس پرتی

محیط شلوغ خانه

اگر منزل شلوغی دارید و تمرکز برایتان سخت است به شما پیشنهاد می کنیم که در نزدیک ترین کتابخانه به منزلتان درس بخوانید.

درس خواندن با صدای بلند

درس خواندن با صدای بلند در یک مکان خلوت باعث عدم تمرکز می شود اما در شرایطی که محیط شلوغ و پر سر و صدا است نتیجه عکس دارد.

عوامل حواس پرتی
حواس پرتی ذهنی

حواس ‌پرتی درونی و ذهنی

این نوع حواس پرتی از تفکرات منفی از جمله درد، رنج، غم و غصه، نگرانی، گرسنگی و تشنگی، سردی و گرمی، ترس، خشم، شادی، سردرد در ذهن سرچشمه می گیرد.. به دام انداختن این افکار انحرافی اهمیت زیادی در تمرکز حواس دارد؛ بنابراین بهتر است قبل از شروع مطالعه، کارهای نیمه‌تمام خود را به پایان برسانید.

رسانه‌های اجتماعی

یکی از مشکلات اصلی دانش آموزان امروزی استفاده بیش ازحد از رسانه های اجتماعی می باشد. برای رفع این مشکل باید از ورود به سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی در حالی‌که مشغول به مطالعه هستید اجتناب کنید. اگر احساس می‌کنید باید به بررسی این شبکه‌ها بپردازید این کار را در زمان استراحت خود انجام دهید تا مجبور نباشید تمرکز ذهنی خود را بر هم زنید. اگر شما نمی‌توانید در برابر چک کردن سوشال مدیا و تلفن همراه خود مقاومت کنید، لپ‌تاپ یا گوشی خود را از دسترسی به اینترنت برای چند ساعت خارج کنید.

رسانه اجتماعی
استرس

استرس

یکی دیگر از دلایل عدم تمرکز، استرس می باشد. مغز ما به صورتی طراحی شده که در زمان خطر، آدرنالین ترشح می‌کند و بدن را در حالت استرس نگه می‌دارد. اگرچه، آدرنالین ابتدا انرژی بالا و تمرکز کامل ایجاد می‌کند اما اثر آن در مدت‌زمان کوتاهی از بین می‌رود و  در نتیجه، مغز و هورمون کورتیزول ترشح می‌کند. به این ترتیب، تصمیم‌گیری صحیح، تمرکز و رسیدن به راه‌حل برای فرد آسان‌تر می‌شود. اما وجود مداوم کورتیزول در بدن، مغز را مختل می‌کند و هنگامی که  مغز به خوبی کار نکند، باعث عدم تمرکز خواهد شد. برای جلوگیری از استرس و در نتیجه عدم تمرکز از تمرین های مدیتیشن استفاده کنید.

 

نکات مطالعه

  1. درس خواندن را به ماه های آخر تعویق نیندازید. شاید که برخی از دانش آموزان با درس خواندن در لحظه های آخر پیشرفت کنند، اما به طور کلی درس خواندن در لحظه آخر روش درستی نیست. زمان خود را مدیریت کنید به این صورت که یک جدول زمانی برای مطالعه خود تنظیم کنید وتعداد کتاب ها و روزهایی که باید آن ها را مطالعه کنید را بنویسید. سپس مطالعه خود را بر اساس آن سازمان دهید. برای این کار میتوانید از پلنر و یا دفترهای موجود در بازار استفاده کنید.
نکات مطالعه
  • اطمینان حاصل کنید که فضای مناسبی جهت درس خواندن دارید. آیا نور کافی دارید؟ صندلی شما راحت است؟ سعی کنید تمامی عوامل حواس پرتی را از خودتان دور کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز تمرکزتان را بهم نمی زند. برای مثال برای چند ساعتی تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا کنسول بازی را از اتاقتان خارج کنید.
  • یکی از موثرترین روشهای آمادگی برای کنکور، تست زدن از سوالات سال های گذشته است پس سعی کنید بجای بازخوانی چندین باره مطالب بیشتر بر روی تست زدن و تمرین تمرکز کنید این به شما کمک می کند تا با قالب سوالات آشنا شوید.
  • برای رفع اشکال با دوستانتان میتینگ بگذارید و دورهم جمع شوید.زیرا ممکن است سوالاتی داشته باشید که آنها بتوانند پاسخ دهند و بالعکس. این می تواند یکی از موثرترین راه ها برای به چالش کشیدن اطلاعاتتان باشد البته به شرطی که واقعا این کار را انجام دهید.
  •  آنچه تغذیه می کنید واقعاً می تواند در سطح یادگیری و تمرکزتان تأثیر بگذارد، بنابراین از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. و با انتخاب غذاهای مغذی به افزایش انرژی خود کمک کنید.
کلاس آنلاین کنکور

برنامه ریزی اولین قدم برای موفقیت در کنکور

داشتن یک برنامه مطالعه خوب به شما کمک می کند در یک بازه زمانی مختلف بتوانید چند درس را به خوبی هندل کنید .

برنامه ای تنظیم کنید که نشان می دهد هر روز ، چه زمانی و چه مقدار قرار است مطالعه کنید. و اگر از برنامه خود جا ماندید درآن تجدید نظر کنید. و قبل از شروع برنامه جدید، اول کارهای ناتمام را به پایان برسانید .

برنامه باید واقع گرایانه باشد یعنی باید حواستان را جمع کنید تا برای مطالعه تان طوری برنامه تنظیم کنید که بتوانید به آن عمل کنید بنابراین از برنامه ریزی کتابی خودداری کنید و حتما شرایطتتان ر در نظر بگیرید تا بتوانید از زمانتان استفاده بهینه ای ببرید. زیرا برنامه ریزی های خشک و کتابی باعث می شود پس از چند روز عمل کرن به برنامه دچار خستگی شوید و یا اینکه برنامه ریزی خود را رها نمایند.
حجم مطالب و دروس هر یک از رشته ها باهم تفاوت دارند و برای داشتن  یک برنامه ریزی درست ، باید بطور ماهانه ، هفتگی و روزانه برنامه ریزی کنیم. به عنوان مثال برای داشتن یک انسجام در برنامه خود برای دروسی که مهم و همچنین با حجم بالا می باشند، بهتر است که برنامه ریزی ماهانه داشته باشید. اما داشتن یک برنامه ریزی هفتگی نیز کمک می نماید تا بتوانید ساعات مطالعه خود را تنظیم نمایید و بر اساس مطالب درسی، جمع بندی خوبی داشته باشید. برنامه ریزی روزانه را ما تنها در موارد خاص توصیه می نماییم.

آیا کلاس آنلاین واقعا موثر است؟

با توجه به پیدایش کورونا، برگذاری کلاسها به صورت آنلاین درسال های اخیر رو به افزایش بوده است. و این موضوع باعث شده است که دوره های آموزش آنلاین به دلیل ساده بودن نسبت به دوره های حضوری و سنتی بسیار محبوب شوند.
برگذاری کلاس به صورت آنلاین به دانش آموزان فرصت می دهد تا بتوانند با توجه به برنامه ریزی خود کلاس هایشان را در لیست کارهایشان قرار دهند. برای مثال قبل از آنلاین شدن کلاس ها موقعیت مکانی دانش آموزان محدود بود و اگر به مسافرت می رفتند از کلاس و درس خواندن عقب می افتادند، اما امروزه می توانند به راحتی در هر مکان و لوکیشنی در کلاس های خود شرکت کنند.

کلاس آنلاین کنکور

دومین دلیل که  باعث محبوبیت کلاس های آنلاین کنکور شده است ارزان تر بودن آن است. هزینه اغلب می تواند یک عامل بازدارنده برای دانش آموزان جهت ثبت نام و شرکت در دوره های مورد علاقه خود می باشد. اما خوشبختانه امروزه دوره های آموزشی مانند کلاس آنلاین کنکور با بودجه های بسیار کمتر به راحتی قابل دسترسی تمامی دانش آموزان هستند.

دلایل دیگری علاوه بر راحتی و هزینه وجود دارد که تعداد زیادی از دانش آموزان به دوره های آموزشی آنلاین روی می آورند، زیرا تشکیل کلاس های آنلاین کنکور به شیوه ای بهتر برای یادگیری تبدیل شده اند. آن دسته از دانشجویانی که در زمینه بهبود یادگیری مهارت های جدید و کسب مدارک ارزشمند جدی هستند، مشتاقند در دوره ای که  موثرتر است ثبت نام کنند.

در کلاس های آنلاین کنکور یادگیری دانش آموزان بیشتر از دوره های حضوری است

به گفته IBM شرکت کنندگان در دوره های آموزشی آنلاین با استفاده از محتوای چند رسانه ای، پنج برابر بیشتر از دوره های حضوری یاد می گیرند. دانش آموزان در دوره های آنلاین کنترل کامل یادگیری خود را میتوانند در دست بگیرند و متناسب با سرعت خود کار کنند. به طور کلی دانش آموزان با شرکت در دوره های آنلاین سریع تر از دوره های حضوری عمل می کنند و توانایی دریافت اطلاعات بیشتری را دارند. همچنین آنها می توانند زمان کمتری صرف درس هایی که ساده تر هستند و راحت تر یاد میگیرند کنند .

کلاس کنکور آنلاین

همین حالا ثبت نام کنید

 

دسترسی راحت

بسیاری از اساتید در کلاس های حضوری برای حضور دانش آموزان در کلاس در طول دوره تلاش می کنند. یک موسسه تحقیقات در آمریکا دریافته است که که این امر در مورد آموزش آنلاین صدق نمی کند. در عوض ، کلاس اینترنتی کنکور میزان حضور دانش آموزان را از 25 تا 60 درصد افزایش داده است.محتوای چند رسانه ای ، کنترل بیشتر بر نحوه استفاده از مطالب و احتمال کمتر تداخل کلاسها با یکدیگر ، همه این ها عواملی هستند که درافزایش حضور دانش آموزان نقش دارد. و همانطور که گفتیم کلاس های آنلاین به دانش آموزان این امکان را می دهد که در هر مکانی به راحتی بتوانند در کلاس های خود حاضر شوند و هیچ وقت کلاس خود را از دست ندهند برای مثال در کلاس های حضوری دانش آموزان اگر به سفر می رفتند کلاس خود را از دست می دادند و از درسشان عقب می افتادند اما در مورد کلاس های آنلاین اینطور نیست زیرا دانش آموزان محدود به موقعیت مکانی نیستند و به راحتی در هر لوکیشنی قادر هستند تا در کلاس های خود حاضر شوند

تاثیر عزت نفس و اعتماد به نفس در قبولی در کنکور


عزت نفس درجه احساس رضایت  و احساس ارزش و شایستگی احترام دانش آموزان در خود و یا تصویری که خودشان دارند است. و این عزت نفس برای دانش آموزان ضروری است تا در یادگیری خود ریسک کنند و پس از شکست یا مواجهه با مشکلات عقب نشینی نکنند. اعتماد به نفس پایین یا عدم اعتماد به نفس باعث می شود دانش آموزان در توانایی خود برای موفقیت شک کنند و این موضوع آنها را از مشارکت در یادگیری دچار تردید می کند. مطالعات و پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد داوطلبانی که که دارای احساس خود ارزشمندی و عزت نفس قابل توجهی هستند، نسبت به  سایر همسالان خود در شرایط مشابه، پیشرفت تحصیلی و کارآمدی بیش‌تری از خود نشان می‌دهند.

عوامل موثر بر اعتماد به نفس دانش آموزان

شخص دانش آموز: همانطور که گفتیم یکی از پررنگ ترین نقش ها جهت افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان خود آنها می باشند به این صورت که وقتی دانش آموزان تمرکز خود را بر روی درس بگذارد و با دقت بسیار بالا مطالعه کند و همچنین تست های کنکور و تمرینات کلاس مجازی کنکور را بارها حل کنند و آزمون خطا انجام دهند  باعث می شود تا تجربه ای در ذهن دانش آموزان شکل بگیرد که در زمان کنکور به آنها کمک بزرگی خواهد کرد. اگر دانش آموز به اندازه ی کافی تمرین و تکرار داشته باشد در آزمون به دانسته های خود بگونه ای اعتماد دارد که بدون لحظه ای درنگ کردن به سوالات پاسخ خواهد داد.
خانواده: از آنجایی که خانواده نقش بزرگی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد می تواند بر اعتماد به نفس آنها تاثییر عمیقی بگذارد به این صورت که  رفتار و اعتماد به نفس دانش آموزی که با رفتار خوب در خانواده مواجه شده بسیار متفاوت از دانش آموزی است که همیشه خانواده به او یاداوری کرده که او فردی ضعیف است! زیرا شخصیت افراد با توجه به شنیده های آنها باور و تلقین شکل می گیرد بنابراین اگر خانواده به فرزندان خود تلقین کند که ضعیف است آنها به راحتی آن حرف را باور می کنند و میتواند تاثییرات مخربی بر اعتماد به نفس دانش آموز بگذارد بنابراین اگر با فرزند خود بگونه ای رفتار کنید که بدون هیچ قید و شرطی پشتیبان او هستید, حس اعتماد به نفس در او تقویت خواهد شد.
محیط تحصیل دانش آموز: یکی دیگر از مواردی که در تقویت و یا از بین رفتن اعتماد به نفس دانش آموزان تاثیر دارد محیطی است که در آن به تحصیل می پردازند. زیرا محیط تحصیل جایی است که دانش آموز دز آن با همسن و سال هایش سر می کند و با آن ها مقایسه می شود. همین موضوع در اعتماد به نفس تاثییر منفی می گذارد. البته امروزه با روی کار آمدن کلاس های آنلاین کنکور تا حد زیادی از این موضوع کاسته شده است.

 

قبولی صد در صد

قبولی صد در صد در کنکور

وقت آن رسیده که
با شرکت در کلاس آنلاین کنکور شانس قبولی خود را افزایش دهید!
پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

قدرت یادگیری و هوش

برای همه دانش آموزان پیش آمده که فکرکنند قدرت یادگیری بالایی ندارند اما همین ابتدا باید بگویم که افزایش سرعت یادگیری مهارتی ویژه و مخصوص اقلیت خاصی نیست و قدرت یادگیری مغز، قابل افزایش است و می توان با استفاده از برخی تکنیک ها و راهکارها، آن را بالا برد و در کلاس آنلاین کنکور تیزهوش عمل کرد. تنها چیزی که نیاز داریم چند راهکار ساده است که در این مسیر ما را یاری کند. توانایی یادگیری سریع، سرمایه فوق‌العاده با ارزشی است.

قدرت یادگیری و هوش

 افرادی که در یادگیری مفاهیم جدید سرعت عمل بالایی دارند و قادرند تا  اطلاعات را در مدت زمان کوتاه پردازش کنند ، مزیت ویژه‌ای نسبت به کسانی‌ که مدام با خود کلنجار می‌روند و همیشه هم به در بسته می‌خورند، دارند. بنابراین در مطلب بعدی دقیقاً می خواهیم به همین موضوع بپردازیم و تکنیک های افزایش قدرت یادگیری مغز را بیان کنیم.

تقویت هوش و یادگیری

دانش آموزان کنکوری به دنبال راهی جهت افزایش هوش خود در کلاس آنلاین کنکور هستند تا بتوانند حجم وسیعی از مطالب را در ذهن خود بگنجانند. هوش مجموعه ای از استعدادهاست که حافظه، دقت، تمرکز، یادگیری، درک، سرعت پردازش و استدلال در آن دخیل هستند. وقتی مغز تجربه های جدیدی کسب کند حس فیزکی را با حس عاطفی ترکیب می کند، و بین نواحی مختلف مغز ارتباط شکل می گیرد و سلول‌های عصبی طبیعی می‌شود تولید می شود. این سلول‌ها بر قدرت حافظه، تأثیر شگفت‌انگیزی دارند و سلول‌های پیرامون را قوی‌تر می‌کنند تا در برابر اثرات افزایش سن مقاوم‌تر شوند بنابراین کسب تجربه های جدید باعث سلامت و تقویت مغز خواهد شد.


با رعایت نکات زیر درس را در کلاس یاد بگیر!

کلاس آنلاین کنکور

اگر مطالبی که یاد گرفتیم مرور نشود آن مطلب در مغز  کمرنگ می شود. بنابراین می توان گفت یکی از رسالت های نوت برداری و یادداشت برداری چه در کلاس آنلاین کنکور چه در سایر کلاس های درسی این است که از فراموشی ناخواسته اطلاعات توسط مغز جلوگیری کند.

معمولا مطالبی را که در کلاس آنلاین کنکور یاد می گیزیم به حافظه کوتاه مدت ما منتقل می شوند.و برای انتقال آنها به حافظه بلند مدت به مرور مطالب نیازمندیم.

در یکی از مطالب بالا تحت عنوان “مهمترین دلایل عدم تمرکز هنگام مطالعه” در رابطه با راه حل های کاهش عوامل حواس پرتی صحبت کرده ایم 

درست است که شرکت در کلاس آنلاین کنکور  خود به تنهایی مزایایی دارد اما شنیدن مطالب از زبان مدرس دیگر به جا افتادن مطالب کمک زیادیخواهد کرد.

اگر ذهن  استراحت کن، هضم مظالب  ساده تر می شود ، پس برای حفظ و تقویت قدرت یادگیری در کلاس های آنلاین و افزایش تمرکز به میزان کافی خواب در شبانه روز نیازمندیم .

افزایش عملکرد مغز

درس خواندن انرژی زیادی از مغز می گیرد در حقیقت مغز شما دائما در حال تحلیل داده هاست و بیشترین فعالیت خود را دارد، در نتیجه تغذیه از اهمیت بسیار بالایی در این زمان برخوردارد است و بهتر است که شما اول خوراکی های مفد و مورد نیاز مغز را بشناسید و مصرف آنها را در برنامه غذایی خود قرار دهید.


انواع خوراکی های مفید برای مغز

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

 نان های سبوس دار 

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

ماهی چرب 

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

توت های غنی از آنتی اکسیدان 

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

آجیل ها و دانه ها 

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​
توت های غنی از آنتی اکسیدان 

 

بلوبری ها از جمله خوراکی های مفید برای مغز هستند چرا که سرشار از آنتی اکسیدان می باشند، به همین علت رگ های خونی و مغز را از اکسیداتیو ایجاد شده توسط رادیکال های آزاد حفظ می کنند.

ماهی چرب

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

ماهی هایی از جمله: ماهی قزل آلا، تن، ساردین و شاه ماهی در دسته اسیدهای چرب ضروری قرار می گیرند. مهم ترین آنها که خوراکی مفیدی برای مغز هستند  و برای مغز و سیستم عصبی ضروری به شمار می آیند اسید چرب امگا 3 می باشد که کبمود آن در بدن شما را با افسردگی ، اختلال در تمرکز و خواندن همراه می کند.

انواع خوراکی های مفید برای مغز​
نان های سبوس دار

 

گندم، جو و ارزن کربوهیدات های سالم هستند این کربوهیدرات ها به این دلیل جزء خوراکی های مفید برای مغز هستند که هضم ساده ای دارند و به راحتی به گلوکز تبدیل می شوند. حجم عظیمی از سوخت مغز را گلوکز تشکیل می دهد و با مصرف روزانه حداقل 100 گرم کربوهیدرات انرژی مورنیاز مغز تامین می شود.

آجیل ها و دانه ها

 

انواع خوراکی های مفید برای مغز​

آجیل ها و دانه ها منابع غنی از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین E و اسید چرب امگا6 می باشند که بسیار برای تامین انرژی ضروری هستند. این دسته از مواد غذایی به دلیل آنکه دارای ویتامین B و اسید فولیک می باشند از خوراکی های مفید برای مغز محسوب می شوند چرا که برای حفظ حافظه و تمرکز مغز ضروری هستند.

چگونه یک برنامه ریزی دقیق داشته باشیم؟

1. تهیه چک لیست روزانه
2. اولویت بندی
3. قابل تغییر قرار دادن برنامه
4. زیبا سازی چک لیست
5. استفاده از نرم افزارهای برنامه ریزی

26 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • برای کلاس کنکور جامع دوره جامع 1403 رو ثبت نام کردم.
    اما چون نزدیک کنکور هست دوره ی جمع بندی غرب آنلاین میزاره که در اون دوره هم ثبت نام کنیم؟

  • سلام دانش آموز پایه یازدهم هستم دوره های شیمی رو شیمی یازدهم رو باید خریداری کنم یا میتونم دوره شیمی جامع رو خریداری کنم؟؟

    • سلام وقت بخیر
      چون پایه ی دوازدهم را هنوز مطالعه نکردید، می بایست شیمی یازدهم را ثبت نام کنید.

  • من سال دوازدهم هستم و خیلی تعریف آقای کبیری رو شنیدم باید شیمی جامع 1403 رو ثبت نام کنم یا شیمی فقط آنلاین کافیه؟؟

    • سلام دوست عزیز
      شیمی جامع هم به صورت حضوری برگزار می شود و هم دسترسی پنل خواهید داشت برای کلاس های آفلاین در کلاس های فقط آنلاین شما تنها دسترسی پنل را خواهید داشت اما شیوه تدریس یکسان است.

  • سلام من دانش آموز پارسالتون بودم واقعا خیلی کیفیت و نحوه تدریس کلاس ها عالی بود.
    ممنون از تیم خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید