کلاس کنکور مجازی

با کلاس کنکور مجازی
نگران حجم درس هات نباش

اگه هنوز برای کنکور 1403 شروع نکردی و یا نمی دونی چطور باید درس بخونی که بتونی رتبه خوبی بیاری، کلاس کنکور مجازی به همراه بهترین اساتید کشور بهت یاد میده چطور یه راحتی برای کنکور آماده بشی. 

کلاس کنکور مجازی

اساتید مجرب کنکور غرب آنلاین

استاد صدیقی فر

استاد صدیقی فر

استاد ریاضی

استاد کبیری

استاد کبیری

استاد شیمی

شهرام زارع

شهرام زارع

استاد عربی

کلاس آنلاین کنکور

سوالات دانش آموزان از کلاس کنکور مجازی

خیر. این موضوع به سطح یادگیری شما و تشخیص دبیر باز می گردد اما استادان موسسه غرب آنلاین از متد آموزشی ای استفاده می کنند که نیازی به کتاب های کمک درسی نباشد.

استادان موسسه غرب آنلاین طراح سوالات کنکور و برترین دبیران کشور می باشند. برای اطلاع از پیشینه آموزشی آن ها می توانید با ما تماس بگیرید.

در صورت لغو کلاس آنلاین در زمان مناسب برای برگزاری کلاس جبرانی با شما هماهنگ می شود.

کلاس کنکور مجازی

چرا کلاس کنکور مجازی؟

کلاس آنلاین کنکور

اساتید طراح سوال

استادانی که به شما آموزش می دهند خود طراح سوالات کنکور می باشند.

کلاس آنلاین کنکور

به صرفه

کلاس آنلاین کنکور قیمت به صرفه تری از کلاس های حضوری دارد.

کلاس کنکور مجازی

بهترین رتبه

آموزشگاه غرب آنلاین بهترین رتبه های کنکور 1400 را داشته است.

کلاس آنلاین کنکور

پرداخت دوره ای

دانش آموزان می توانند هزینه کلاس ها را به صورت دوره ای پرداخت کنند.

کلاس آنلاین کنکور

ساپورت ۲۴ ساعته

یک همیار آنلاین برای کمک و پاسخ به شما آماده پاسخگویی است.

کلاس آنلاین کنکور

برترین مشاورین

برترین مشاورین کشور برای کمک و ارائه راهکار به شما اینجا هستند.

روز شمار تا کنکور 1403

هنوز برای کنکور 1403 شروع نکردی؟ دیگه الان وقتشه….!

روز مانده تا کنکور 1403

هنوز برای کنکور 1401 شروع نکردی؟ دیگه الان وقتشه….!

اخبار غرب آنلاین در خبرگزاری ها

فارس

مزیت های کلاس کنکور مجازی ؟

مدیریت زمان

مدیریت زمان

استفاده از کلاس کنکور مجازی باعث می شود دیگر در رفت و آمد برای رفتن به کلاس حضوری نباشید. این موضوع باعث می شود زمانی که در راه رسیدن به کلاس کنکور حضوری صرف می کردید، ذخیره شود. اگر به صورت روزانه 1 ساعت را برای رفت و آمد کلاس های حضوری در نظر بگیریم و تعداد کلاس ها هم 5 روز در هفته، هفته ای 5 ساعت و ماهیانه 20 ساعت از دست داده اید. علاوه بر ان شرکت منظم در کلاس ها به شما در یادگیری مهارت مدیریت زمان که از مهم ترین مهارت های زندگی کمک خواهد کرد.

کاهش هزینه

کاهش هزینه ها

کلاس کنکور مجازی غرب آنلاین این مزیت را دارد که در هزینه های دانش آموز تغییر مثبت ایجاد کند. شما برای کلاس کنکور حضوری هزینه حمل و نقل، هزینه کتاب و جزوات درسی، هزینه تغذیه و هزینه بالای شهریه را پیش رو دارید اما کلاس کنکور مجازی این هزینه ها را حذف کرده است و به کاهش هزینه های شما کمک می کند و علاوره بر این ها می توانید نکات مهم تست زنی را نیز آموزش ببینید با پرداخت پایین ترین هزینه. این اقتصادی بودن از مزایای مهم کلاس های مجازی غرب آنلاین است.

پشتیبانی

پشتیبانی مستمر و 24 ساعته

در کلاس های حضوری اگر بعد از زمان کلاس برایتان سوالی مطرح شود و یا در حل و انجام مسئله ای به مشکل بخورید باید تا جلسه بعدی صبر کنید اما کلاس کنکور مجازیدارای یک پشتیبانی مستمر و 24 ساعته می باشد که در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روز های تعطیل به مشکلی برخورد کردید کنار شما باشد تا به شما کمک کند. پشتیبان شما روند درسی و مطالعه و پیشرفت شما را بررسی می کند و با انجام یک برنامه ریزی درسی دقیق به شما کمک می کند تا در کنکور 1403 بهترین عملکرد را داشته باشید.

امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین

امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین

حتما امکانش هست که یکی از کلاس هایتان را از دست بدهید و یا نتوانید در آن جلسه حاضر باشید. نگران نباشید! در کلاس کنکور مجازی تمامی کلاس ها ضبط می شوند که در صورت عدم توانایی حضور در کلاس دانش آموز بتواند بعدا آن ها را تماشا کند و مطالب جدید را بیاموزد تا از درس ها و روند مطالعه و یادگیری موثر جا نیوفتد. در کلاس های حضوری ممکن است به دلایل مختلف مانند شرایط آب و هوایی و یا آلودگی، شیوع بیماری مانند کرونا و یا حتی به وجود آمدن مشکل برای محیط آموزشگاه یا دبیر، کلاس کنکور برگزار نشود و شما را از روند مطالعه عقب بیاندازد اما کلاس مجازی کنکور همیشه برگزار است و تحت هیچ شرایطی تعطیل یا کنسل نمی شود و شما باعث از دست رفتن زمان شما نخواهد شد. همچنین اگر در مسئله ای به مشکل برخوردید یا خواستید موضوعی را دوباره آموزش ببینید می توانید از کلاس های ضبط شده قبلی استفاده کنید البته که پشتیبان 24 ساعته نیز همراه شما می باشد.

امکان سوال و جواب

در سی دی های آموزشی اگر در حین تدریس دبیر سوالی برایتان پیش بیاید و یا مسئله ای را متوجه نشوید، امکان سوال پرسیدن وجود ندارد اما در کلاسهای کنکور مجازی شما می توانید در هر لحظه و هر سوالی که برایتان پیش آمده را از دبیر خود بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید تا آن موضوع را به خوبی متوجه شوید و یاد بگیرید. این یکی از مزیت های کلاس های آنلاین به حساب می آید که در زمانی که در اتاق مطالعه خود نشسته اید می توانید دروس خود را یاد بگیرید و علاوه بر آن با دبیر خود ارتباط مستقیم داشته باشید. همچنین پس از اتمام کلاس اگر سوالی داشته باشید می توانید از پشتیبان درسی خود بپرسید تا شما را راهنمایی کند. از مزیت های دیگر کلاس کنکور مجازی این است که مانند کلاس حضوری دانش آموزان در کنار یکدیگر یاد میگیرند و ممکن است سوالی که برای شما پیش آمده سوال شخص دیگری باشد و یا سوالی که در آن لحظه به ذهن شما نرسیده است از دبیر پرسیده شود.

امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین
جلوگیری از خطر ابتلا به کرونا

جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری

با توجه به وضعیت حاضر نه تنها در ایران بلکه در کل جهان ، کرونا و بیماری های ویروسی یکی از معضلات جوامع محسوب می شود. با توجه به شیوع سریع و خطرات این بیماری که مدت هاست شاهد عوارض آن بوده ایم ، شرکت در کلاس های کنکور مجازی در محیط امن خانه بدون نگرانی از آلوده بون محیط و یا افراد به این ویروس خود یک مزیت بسیار خوب است. حتی اگر در کلاس های حضوری نیز شرکت کنید تا مدت ها مجاب اید از ماسک استفاده کنید. و این استفاده طولانی مدت از ماسک با عث سخت شدن تنفس ، کاهش اکسیژن خون ، کاهش تمرکز ، ایجاد سردرد و کند شدن عملکرد و پروسه یادگیری ؛ درحالی که با شرکت در کلاس های مجازی میتوانید از بروز تمامی این موارد جلوگیری کرده و بهترین استفاده را در این دوران کرونایی از تایم و زمان خود داشته باشید و شاهد بازدهی بالای خود باشید.

نتایج درخشان کنکور 1400

پومودورو تکنیکی برای مدیریت زمان !

  • وظایفی که انجام آنها شاید یک پومودورو زمان لازم داشته باشد است، آیا شما هم تا استارت درس خواندن میزنید حواستان پرت می شود و نمی توانید برای طولانی مدت تمرکز داشته باشید ؟ اگر شما نیز هنگام درس خواندن تمرکز نداشته و نمی تواند بر طبق برنامه ریزی درسی و مدیریت زمانی خود پیش روید این تکنیک برای نجات شما آمده است . با این روش می توانید به مرور نه تنها تمرکز خود را هنگام درس خواندن افزایش داده و هم برنامه ریزی و مدیریت زمانی را یادمیگیرید . با این روش مثل آب خوردن درس بخوانید .


 

پومودورو چیست ؟

این فن و یا تکنیک را فردی به نام فردی به نام فرانچسکو چیریلو ابداع کرد . انتخاب اسم این تکنیک با توجه به تقسیم بندی فواصل زمانی 25 دقیقه است ، درست مانند زمانی که طول می کشد تا سس گوجه فرنگی ایتالیایی درست شود . زمانی که با حجم درسی زیاد مواجه هستید، وظایفتان را به فواصل زمانی کوتاه توسط این تکنیک تقسیم می کنید که این زمان بندی ها معمولا 25 دقیقه در نظر گرفته می شود و بین این فواصل زمان کوتاهی برای استراحت در نظر گرفته می شود. به طور مثال 4 قسمت 25 دقیقه به مطالعه اختصاص داده می شود که بین دو قسمت اول 5 دقیقه استراحت و بین دو چهارم قسمت  اولیه 30 دقیقه استراحت درنظر گرفته می شود.


 

مراحل پومودورو

مزایای روش پومودورو

تقویت انگیزه و حفظ خلاقیت

تقویت انگیزه و حفظ خلاقیت

درست است که در ابتدا ی استارت انجام این روش برای مدیریت زمان خود ممکن است نتوانید به درستی طبق برنامه پیش بروید اما با ادامه و تلاش بعد از چند روز انجام کار ها در بازه های 25 دقیقه ای صورت گرفته و تمرکزتان در آن 25 دقیقه تنها روی یک کار مشخص خواهد بود ، این تمرکز خلاقیت شما نسبت به آن کار را افزایش داده و دیده بهتری نسبت به آن پیدا خواهید کرد . علاوه بر این انجام شدن تمامی کارهایتان طبق یک برنامه ریزی از استرس شما کاسته و انگیزه بیشتری در شما ایجاد می کند . 

 

بهبود دامنه تمرکز و توجه

بهبود دامنه تمرکز و توجه

 یکی از کار هایی که در ابتدای انجام این روش باید انجام دهید عقب انداختن تمامی حواس پرتی های ممکن است ؛ حتی پیشنهاد می کنیم به افرادی که به طور مداوم با هم در ارتباط هستید بگویید در این 25 دقیقه با شما تماس نگیرند ، تداوم این اعمال این عادت را در شما به وجود می آورد که که فردی با تمرکز در تمامی کار های خود باشید و در هنگام انجام یک کار تمام تمرکزتان روی آن گذاشته و کارهایتان را بی نقص و سریع تر از همیشه به انجام برسانید . 

 

سادگی کاربرد

سادگی کاربرد

نکته جالب توجه در رابطه با این روش این است که با توجه به کاربرد بالا و تاثیر گذاری ای موثر روش کاری بسیار ساده دارد به صورتی که هرکسی می تواند در هرجا و با داشتن تنها یک ساعت نیز از این روش استفاده کند . همین آسانی در استفاده از روش پومودورو توجه بسیاری از افراد با برنامه را به خود جلب کرد . درست است که شما تنها با داشتن یک ساعت و یک ورق کاغذ نیز می توانید از این روش استفاده کنید اما بهتر است بدانید ابزار های بسیاری در این زمینه وجود دارند که می توانند کار شما را بیش از پیش آسان کنند . در ادامه به معرفی برخی از این ابزار ها و برنامه ها خواهیم پرداخت . 

 

نکات استفاده از روش پومودورو

  • وظایفی که انجام آنها شاید یک پومودورو زمان لازم داشته باشد را در یک سیکل کنار هم بگنجانید
  • هر پومودورو زمانی غیرقابل تقسیم است، پس بهتر است طی این 20 دقیقه از ارسال پیام به دوستان، بررسی صفحات مجازی، مشاهده ایمیل و … خودداری شود


 

پومودورو

44 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    • سلام
      از طریق صفحه تماس با ما می توانید سوالات خود را مطرح کنید .

    • سلام
      هزینه ها ممکنه با توجه به کلاس هایی که لازم دارید و شرکت می کنید متفاومت باشد . بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید .

    • سلام
      بلکه برنامه های زیادی برای این کار وجود داد اما به دلیل حجم بالای آنها جزوه برداری را پیشنهاد می کنیم .

    • سلام
      خیر عزیزم .کلاس ها فقط به صورت مجازی برگزار میشوند .

    • سلام
      با کامپوتر و لپ تاب کیفیت بهتری خواهی داشت ، این دو رو بیشتر پیشنهاد می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید