مشاوره کنکورمقالات

انتخاب آزمون های آزمایشی

غرب آنلاین براساس تجربه و نتایج رتبه های برتر پیشنهاد میدهد آگاهی خود را در مسیر کنکور افزایش دهید تا حرفه ای تر در این مسیر حرکت کنید. آگاهی و توجه به نکات کلیدی مطالعه و کنکور به شما کمک میکند در کمترین ساعت مطالعه بهترین نتیجه را دریافت کنید.
در ادامه ی این مقاله با انتخاب آزمون های آزمایشی و اهمیت آن آشنها خواهید شد.

آزمون های آزمایشی

بعد از ارتقا کیفیت مطالعه و افزایش ساعت مطالعه انتخاب آزمون های آزمایشی یک امر بسیار مهم بشمارمی آید، آزمون های آزمایشی به برنامه ی مطالعاتی شما جهت می پخشد. بسیاری از داوطلبان کنکور بدون برنامه ریزی و عدم رعایت بودجه بندی تنها ساعت مطالعه ی خود را بالا میبرند در نتیجه این افراد در کنکور رتبه ی دلخواه خود را دریافت نمی کنند و باعث تضعیف روحیه آنها می شود.
به همین جهت مشاورین غرب آنلاین توصیه می کند با برنامه ی یکی از آزمون های آزمایشی مطالعات خود را انجام دهند.

بهترین آزمون های آزمایشی کدامند؟

یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان این است بهترین آزمون های آزمایشی کدامند؟ در این مورد نیز باید گفت بر اساس سطح علمی و سبک سوالات هر درس آزمون ها از یک دیگر متمایز میشوند، به عنوان مثال برای درس ریاضی: آزمون های ماز و قلچی؛ درس زیست: آزمونهای ماز، زیستاز و قلمچی؛ درس فیزیک: آزمون قلمچی و برای درس شیمی: آزمونهای ماز و گاج گزینه ی مناسبی خواهد بود.

بر اساس سطح سوالات هر درس حال انتخاب یک آزمون برای شما آسانتر است، همچنین شرکت در یک آزمون آزمایشی برای شما کفایت می کند.
برای آشنایی با سوالات آزمون های دیگر میتوانید سوالات آنها را دریافت کنید و بعد از اتمام هر مبحث برای تست زنی بیشتر و جمع بندی از سوالات آزمون های دیگر استفاده کنید. این امر نه تنها شما را با انواع مختلف سوالات آشنا میکند بلکه یک روش اصولی برای ارزیابی و سنجش شما می باشد.

مدیریت زمان

از مزایای دیگر شرکت در آزمون آزمایشی مدیریت زمان درکنکور است. علاوه بر شناخت خود و میزان تسلط در دروس، آزمون ها به شما کمک میکند تا در یک محیط آزمونی و شبه کنکور سنجیده شوید.
بسیاری از داوطلبان در هنگام تست زنی از مدیریت زمان استفاده نمیکنند و گاهاً حل یک تست برای آنها مدت ها زمان میبرد
و این اشتباه میتواند تاثیر منفی بر رتبه ی کنکور شما داشته‌باشد. توجه داشته‌باشید در هنگام یادگیری و تحلیل آزمون مدیریت زمان مطرح نمی باشد.

تحلیل آزمون

بعد از آزمون یک کارنامه ی جامع و دقیق از نتایج آزمون دریافت میکنید که یک شناخت کلی از رتبه ی تخمینی خود،
میزان تسلط هر درس و از رقبا خود با خبر شوید. توجه داشته باشید تحلیل آزمون از شرکت در آزمون اهمیت بیشتری دارد چرا که علاوه بر آشنایی با نوع سوالات همراه با یادگیری است. در انتهای هر آزمون پاسخ نامه ی مربوطه در اختیار شما قرار میگیرد که با استفاده از آن و ویدئو های تحلیل آزمون غرب آنلاین سوالات را بررسی کنید.

در صورت هرگونه سوال در زمینه ی آزمون های آزمایشی و مشاوره کنکور میتوانید از طریق پیج اینستاگرام یا شماره تماس های مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا