اخبار

برترین های کلاس آنلاین شیمی استاد علی کبیری

برترین های کلاس آنلاین شیمی، دانش آموزانی که در سال‌های قبل تجربه شرکت در کنکور را داشته‌اند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند رتبه لازم برای ورود به دانشگاه را به دست بیاورند، می‌دانند که اهمیت کلاس کنکور چقدر است و داشتن یک استاد با تجربه و باسواد تا چه اندازه می‌تواند روی موفقیت دانش آموز تأثیر داشته باشد.
بسیاری از دانش آموزان هستند که با پرداخت هزینه‌هایی بسیار بالا در کلاس‌های کنکور شرکت می‌کنند. اما نمی‌توانند موفق شوند. ما برای این دسته از عزیزان و داوطلبانی که امسال برای بار اول قرار است در کنکور شرکت کنند، یک خبر خوش داریم.
مجموعه غرب آنلاین به واسطه برگزاری کلاس آنلاین کنکور در کل کشور شناخته می‌شود. این مجموعه با شعار غرب آنلاین مدرسه‌ای به وسعت ایران، توانسته فرصتی را در اختیار دانش آموزان کنکوری قرار دهد تا از تدریس اساتید برتر و با تجربه مانند استاد علی کبیری استفاده‌کنند و رتبه‌های بسیار خوبی را در کنکور به دست بیاورند. به همین خاطر ما قصد داریم در این نوشتار درباره برترین ‌های کلاس آنلاین شیمی استاد علی کبیری اطلاعاتی را ارائه کنیم تا دانش آموزان بتوانند بهتر برای انتخاب کلاس‌های کنکور تصمیم بگیرند.شیمی-جامع-1403--کلاس-آنلاین

برترین ‌های کلاس استاد علی کبیری

استاد علی کبیری دبیر برتر هشتمین جشنواره کشوری شیمی هستند و با داشتن 26 سال سابقه درخشان در زمینه تدریس شیمی، جزو اساتید برتر کشور محسوب می ‌شوند. استاد کبیری مدرس رتبه‌های برتر 1، 2 و 3 رقمی کنکور هستند. ایشان که در زمینه تدریس شیمی صاحب سبک هستند، مولف کتاب نکته، تست شیمی دهم، تست شیمی یازدهم و دوازدهم هستند. همچنین کتاب‌ها و جزوه ‌های کنکوری شیمی که توسط ایشان به نگارش درآمده اند به میزان 100 سوالات کنکور را پوشش می‌دهند.

از نظر دانش آموزان برترین های کلاس آنلاین شیمی استاد علی کبیری بسیار قابل توجه هستند. دانش آموزانی که تجربه شرکت در کلاس‌ های کنکور استاد کبیری را داشته اند، معتقدند که پس از شرکت در دوره آنلاین شیمی کبیری دیگر نیازی به شرکت در دوره‌ های دیگر یا آموزش درس شیمی نیست. چرا که تمام نکات مربوط به درس شیمی در کلاس آنلاین کنکور استاد کبیری در اختیار دانش آموزان قرار داده‌می‌شود و دانش آموزان نیاز ندارند در چندین کلاس شرکت کنند. با توجه به اینکه 100% سوالات کنکور و آزمون ‌های آزمایش قلمچی در کلاس‌ های استاد کبیری مورد بررسی قرار می‌گیرند، تمامی نکات مربوط به درس شیمی در کلاس‌ های ایشان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می ‌گیرد.

ویژگی ‌های کلاس ‌های آنلاین استاد کبیری

استاد علی کبیری یکی از بهترین اساتید شیمی کنکور در کشور هستند که در مجموعه غرب آنلاین کلاس ‌های آنلاین کنکور برگزار می‌کنند. با توجه به ویژگی ‌های کلاس ‌های آنلاین استاد کبیری، تمام دانش آموزانی که در کلاس ‌های ایشان شرکت کرده‌اند، معتقدند که ثبت نام در کلاس آنلاین شیمی با تدریس ایشان جزو برترین تجربه ‌های آن ها در زمینه آموزش شیمی بوده است. از جمله ویژگی‌ هایی که کلاس ‌های آنلاین شیمی استاد علی کبیری دارند، می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

کلاس‌ های با کیفیت

کلاس‌ های استاد کبیری بسیار با کیفیت برگزار می ‌شوند و تمام کلاس‌ ها دارای برنامه‌ای منظم و مدون هستند. اگرچه این کلاس کنکور آنلاین هست اما دانش آموزان مانند کلاس ‌های حضوری باید سر ساعت در کلاس حاضر شوند. برنامه‌ریزی و تدریس شیمی توسط استاد شناخته شده‌ای چون استاد علی کبیری در این کلاس ‌ها انجام می ‌شود و کلیه مباحث درس شیمی در کلاس ‌های ایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کلاس‌ های جامع، کلیه محتوای کتاب درسی را پوشش می‌دهند و علاوه بر آماده‌سازی دانش آموز جهت شرکت در آزمون‌ های نهایی به صورت اختصاصی آن ها را برای شرکت در کنکور سال آینده آماده‌می‌ کنند.

شروع پر قدرت کنکور 1403

حل تست ‌های کاربردی و مشابه کنکور طبق برنامه و تحلیل آزمون‌ های آزمایشی قلمچی

تمرین، تکرار و حل تست ‌های کنکور سال ‌های قبل به میزان زیادی می ‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا خود را برای شرکت در کنکور آماده‌کنند. بسیاری از دانش آموزان پس از حل تست ‌های مشابه کنکور سال‌ های قبل، اعتماد به نفس به دست می‌آورند و متوجه می ‌شوند که تست زنی آنقدرها هم کار دشواری نیست. اما اگر دانش آموزان به میزان کافی در کار خود استمرار نداشته باشند، مطالعه نکنند و به توصیه‌های استاد توجه نکنند، نمی ‌توانند موفق عمل کنند. در کلاس‌ های استاد علی کبیری با تحلیل آزمون ‌های آزمایشی قلمچی به دانش آموزان کمک می‌ شود تا بتوانند زمان را بهتر مدیریت کنند و خیلی سریع‌تر به سوالات کنکور پاسخ دهند.

معرفی بهترین منابع برای مطالعه شیمی و رتبه برتر شدن در درس شیمی کنکور

یکی از ویژگی ‌های کلاس آنلاین شیمی استاد علی کبیری معرفی‌کردن بهترین منابع برای مطالعه درس شیمی و به دست‌ آوردن رتبه‌ های برتر در درس شیمی است. اگرچه استاد کبیری خود مؤلف چندین کتاب و جزوه آموزشی هستند، اما ایشان به دانش آموزان کمک می‌کنند تا با مطالعه بهترین منابع خود را برای شرکت در کنکور آماده‌کنند. با توجه به اینکه بهترین منابع شیمی کنکور مرتب به روز رسانی می‌شوند. در کلاس ‌های آنلاین استاد کبیری به روزترین و مفیدترین منابع به دانش ‌آموزان معرفی می‌شود.

کلام پایانی

اهمیت درس شیمی در کنکور سراسری بسیار زیاد است و تمام داوطلبان کنکور می ‌دانند که برای به دست آوردن رتبه ‌های بالا باید حتماً روی درس شیمی سرمایه‌گذاری کنند و از بهترین منابع و اساتید برای به دست آوردن رتبه ‌های بالا استفاده نمایند. با توجه به چالش برانگیز بودن سوال ‌های مربوط به درس شیمی در کنکور، اگر دانش آموزان نتوانند تمام نکات مهم و مطالب آموزشی کتاب شیمی را به صورت دقیق فرا بگیرند، درصد موفقیت آن ها پایین می‌آید. به همین خاطر است که شرکت در یک کلاس آنلاین شیمی مطالعه کامل کتاب، استفاده از منابع مهم و حل تست‌ های کاربردی، اهمیت پیدا می ‌کند و یکی از برترین کلاس‌ های آنلاین شیمی کلاس ‌های استاد علی کبیری است که تمامی این موارد را پوشش می‌ دهد.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا