مقالات

10 تا از بهترین دبیر شیمی کنکور ایران

موفقیت در کنکور به‌خصوص در رشته‌های علوم تجربی مستلزم فراگرفتن دروس مهمی چون شیمی است. بهترین راهکار برای موفقیت در درس شیمی، انتخاب بهترین اساتید شیمی کنکور کشور برای آموزش است. اما چگونه می‌توان بهترین دبیر شیمی کنکور را از بین این همه اساتید برتر شیمی کنکور انتخاب کرد.
ما قصد داریم در این نوشتار 10 تا از بهترین اساتید را به شما معرفی کنیم که ازنظر دانش آموزان جزو بهترین اساتید کشور معرفی شده‌اند و توانسته‌اند در سال‌های تدریس و آموزش خود موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

معرفی بهترین اساتید شیمی کنکور

بر اساس جستجوهایی که در موتورهای جستجوگر مانند گوگل انجام‌شده و بر اساس نظرسنجی‌هایی که از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور صورت گرفته‌است، تمام اساتیدی که در ادامه نام آن ها را مشاهده می‌کنید، جزو بهترین دبیران شیمی کنکور کشور هستند.

استاد علی کبیری

استاد علی کبیری دبیر برتر هشتمین جشنواره شیمی در کشور با 26 سال سابقه فعالیت، یکی از بهترین دبیران شیمی ایران هستند. ایشان توانسته‌اند با تألیف کتاب نکته و تست شیمی، کتاب‌ها و جزوات شیمی با پوشش تمام سوالات کنکور، بسیاری از مشکلات داوطلبان کنکور را حل کنند. استاد کبیری مدرس سمپاد و رتبه‌های برتر 1 تا 3 رقمی کنکور هستند.

دکتر رضا بابایی

دکتررضا بابایی یکی از اساتید برتر شیمی در کشور هستند که در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل کرده‌اند. ایشان که در کنکور سراسری توانستند رتبه 11 را به دست بیاورند، یکی از دانشجویان و اساتید موفق کشور درزمینه تدریس شیمی هستند و با دارا بودن 21 سال سابقه تدریس شیمی جزو بهترین اساتید کشور محسوب می‌شوند.

استاد عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان از دانشگاه اصفهان مدرک شیمی خود را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر یکی از معروف‌ترین اساتید برنامه‌های تلویزیونی هستند. ایشان که از روش‌های نوینی برای تدریس شیمی استفاده می‌کنند، تکنیک‌های تست زنی را به داوطلبان کنکور آموزش می‌دهند. از افتخارات ایشان می‌توان به‌دست آوردن رتبه 1 المپیاد شیمی در کشور و رتبه 2 المپیاد شیمی در فرانسه را نام برد.

استاد بهمن بازرگانی

استاد بهمن بازرگانی که مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را دارند به واسطه تألیف کتاب‌های شیمی شهرت خود را به دست آورده‌اند و 30 سال درزمینه تدریس شیمی سابقه دارند. ایشان توانایی فوق العاده‌ای در تدریس این درس داشته و با نام کتاب‌های شیمی مبتکران در بین داوطلبان کنکوری شناخته‌شده هستند.

استاد محمد حسین انوشه

بهترین مدرس شیمی کنکور را می‌توان استاد انوشه معرفی کرد که 40 سال درزمینه تدریس درس شیمی کنکور تجربه دارند. ایشان که فعالیت تدریس خود را به صورت رسمی از طریق موسسه قلم چی شروع کرده‌اند، نویسنده چندین کتاب آموزش و تست شیمی هستند.

استاد مرتضی محمدی

یکی از بهترین مدرسان شیمی کشور استاد مرتضی محمدی هستند که مدرک کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دارند. ایشان با ارائه تدریس‌های بی‌نقص و آشنا کردن دانش آموزان با تکنیک‌های تست زنی شهرت پیدا کرده‌اند. روش‌های ابداعی ایشان درزمینهٔ تدریس برای حل مسائل شیمی مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار گرفته‌است.

استاد غلامحسین شیروانی

یکی دیگر از مطرح‌ترین دبیران شیمی و اساتید مبتکر کشور، استاد شیروانی هستند. ایشان که مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده‌اند و در دانشگاه خوارزمی موفق به مدرک دکترا شده‌اند، 20 سال درزمینه تدریس شیمی سابقه دارند. علاوه بر تدریس شیمی ایشان سابقه تألیف کتاب‌های معروفی را دارند و از روش‌های ابداعی برای تدریس در کلاس‌های خود استفاده می‌کنند. تدریس کامل کتاب شیمی توسط استاد شیروانی در 14 جلسه تکمیل می‌شود و آموزش‌های تست زنی سریع نیز در کلاس‌های ایشان آموزش داده‌می‌شود.

استاد مسلم شاه محمدی

استاد‌شاه محمدی که دارای سه مدرک دکترای تخصصی در رشته‌های ترمودینامیک، شیمی و سنتیک هستند، درزمینه تدریس درس شیمی فعالیت می‌کنند و سابقه فعالیت درزمینه کارهای صنعتی را در کارنامه خود دارند.

استاد‌محمدرضا مصلایی

استاد مصلایی یکی از باسابقه‌ترین اساتید شیمی در 10 سال گذشته هستند که بارها و بارها به عنوان یکی از دبیران مطرح رشته شیمی در کشور برگزیده شده‌اند.

استاد محمود رادمانمهر

استاد‌رادمانمهر که مدرک کارشناسی ارشد شیمی از دانشگاه شهید بهشتی تهران را دارند، 22 سال است که شیمی کنکور درس می‌دهند و به خاطر طراحی تست‌های آموزشی کنکور، شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. ایشان مؤلف کتاب برتر شیمی ویژه کنکور سراسری هستند.

کلام پایانی

دارا بودن مدرک تحصیلی مربوط به رشته شیمی، داشتن سابقه کاری بالا و توانایی ارائه روش‌های نوین برای یادگیری و تست زنی درس شیمی ازجمله ویژگی‌های بهترین اساتید شیمی کنکور کشور است. ما در این نوشتار 10 تا از بهترین دبیران شیمی کنکور در حال حاضر را معرفی کردیم تا اگر به دنبال اساتید برتر و شرکت در کلاس‌ کنکور آنلاین آن ها هستید، به‌راحتی بتوانید این اساتید را پیدا کنید.

4.5/5 - (6 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا