مقالات

نحوه خرید دوره در غرب آنلاین

اگر شما تجربه ای در خرید اینترنتی یا خرید دوره های آنلاین ندارید پیشنهاد میدهیم حتما این مقاله را مطالعه کنید و مطابق آموزش های آن یک خرید اینترنتی آسوده خاطر داشته‌باشید.
برای خرید دوره های غرب آنلاین میبایست شما یکبار در سایت ثبت نام نمایید و یک ناحیه ی کاربری اختصاصی برای خود داشته باشید.

نحوه ثبت نام و ورود به سایت

پس از ثبت نام/ ورود برای خرید دوره به سربرگ دوره‌ها، تمام دوره ها یا در قسمت دوره های غرب آنلاین در صفحه ی اصلی مراجعه کنید، در سمت چپ تمام دوره ها هزینه و شرایط پرداخت اقساطی آن لحاظ شده‌است.

خرید دوره غرب آنلاین

بعد از کلیک بر روی ثبت نام در دوره، دوره ی شما به سبدخرید اضافه میگردد، در صورتی که قصد خرید دوره ی دیگری را داشته باشید میتوانید بر روی دکمه ی ادامه ی خرید کلیک کنید در غیراین صورت گزینه ی ادامه جهت تسویه حساب را انتخاب نمایید.

کد تخفیف

در صورتی که کد تخفیف اختصاصی دریافت‌کرده‌اید در این قسمت میتوانید کدتخفیف را قراردهید و بر روی اجرای کوپن کلیک کنید توجه داشته‌باشید اگر اجرای کوپن را نزنید کد اعمال نمیشود.

سبدخرید

پس از تکمیل سفارش و تسویه حساب یک صورتحساب مطابق تصویر زیر صادر میگردد در این قسمت کادرهای ضروری که با * نمایش داده میشود را پرنمایید. بعد از کلیک بر روی دکمه ی ثبت سفارش به درگاه بانکی هدایت می شوید.

صورتحساب دوره

در صورت پرداخت موفق یک پیامک برای شماره ای که ثبت نام کرده‌اید ارسال می شود در غیر این صورت مجدد مراحل بالا را طی کنید همچنین در صورت هرگونه سوال در این زمینه میتوانید با واتساپ غرب آنلاین در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا