آموزشیمقالات

آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲

برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم و داوطلبان کنکور سراسری آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ ضرورت اساسی دارد. چرا که این عامل نقش قابل توجهی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته و مسیر مطالعه و درس خواندن را برای آن‌ها تسهیل و تسریع می‌کند. این منابع باید با دقت کافی انتخاب و مطالعه شوند تا نقش و تاثیر مورد نظر را به وجود آورند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی برخی از این منابع خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم به دنبال آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ هستید با ما همراه باشید.

بهترین منابع کنکور برای درس ریاضی

کتاب ریاضیات جامع کنکور خیلی سبز

شما در هر کلاسی که درس بخوانید، چه کلاس کنکور مجازی و چه کلاس‌های حضوری در رشته‌های ریاضی فیزیک و تجربی به طور حتم به یک کتاب ریاضیات جامع کنکور خیلی سبز نیاز پیدا خواهید کرد.اگر در رشته علوم تجربی درس می‌خوانید کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور خیلی سبز که به صورت تستی تدوین شده، برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
این کتاب در واقع مجموعه‌ای از دو کتاب ریاضیات پایه و دوازدهم خیلی سبز بوده و دارای دو جلد است. اگر می‌خواهید مطالب درسی کتاب‌های دهم و یازدهم و دوازدهم را به صورت یکجا مطالعه کنید حتماً به مطالعه این منبع بپردازید.

کتاب ریاضیات پایه مهر و ماه

یکی دیگر از بهترین منابعی که در کلاس کنکور مجازی به بررسی و مطالعه آن اقدام می‌گردد کتاب ریاضیات پایه مهر و ماه است که یکی از بهترین منابع برای کنکور ریاضی به شمار می‌رود.
برخورداری از درسنامه‌های مفید و کاملا مفهومی، تست‌های طبقه‌بندی شده، دارابودن آزمون جمع بندی، پاسخنامه‌های کلیدی و تشریحی و … برخی از ویژگی‌های این کتاب است.

منبع مکمل آزمونی: آزمون پلاس یا موج آزمون
منبع دوم افزایش تسلط:
سه سطحی کانون و IQ

بهترین منابع کنکور برای درس فیزیک

کتاب فیزیک جامع خیلی سبز

این کتاب با هدف حل مشکلات تست تالیفی در درس فیزیک در کلاس کنکور مجازی و برای دانش آموزان در رشته‌های ریاضی و تجربی تدوین شده و دارای یک جلد است. در این منبع هر سه کتاب فیزیک دوره متوسطه مورد بررسی قرار گرفته و رویکردی کاملا کنکوری دارد.

مطالب این کتاب به صورت جزئی و دقیق مطرح شده و متون آن هم به صورت گام به گام به دانش آموز انتقال داده می‌شود.  پس اگر شما هم به دنبال آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ و مطالعه آن هستید حتماً به این سری کتاب ها سر بزنید.

کتاب فیزیک دوازدهم گاج سری میکرو طبقه بندی

یکی از منابع اصلی کلاس کنکور مجازی، کتاب فیزیک دوازدهم گاج سری میکرو طبقه بندی است که دانش آموزان در رشته‌های ریاضی و تجربی می‌توانند از آن استفاده کنند.
جلد اول این کتاب، بانک تست فیزیک بوده و تست‌های محاسباتی، مفهومی و خلاقانه را در بر گرفته است. جلد دوم آن نیز پاسخ‌های تشریحی را شامل شده و با آموزش نکات کاربردی همراهی می‌کند.

منبع مکمل آزمونی: موج آزمون
منبع دوم افزایش تسلط:
نشر الگو و سه سطحی کانون

 

آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲

بهترین منابع کنکور برای درس شیمی

کتاب جامع شیمی خیلی سبز

اگر رشته شما تجربی و یا ریاضی است و می‌خواهید با مطالعه یک منبع آمادگی بسیار بالایی برای کنکور سراسری شیمی پیدا کنید، بهتر است مطالعه این کتاب را در راس برنامه‌های خود قرار دهید. این کتاب مباحث درس شیمی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را در بر گرفته و شامل درسنامه‌های قوی و ۲۲۵۷ تست است.

شما می‌توانید از درسنامه‌ها برای تفهیم بهتر مطالب استفاده کرده و سپس با کمک تست‌ها به صورت کاملاً دقیق بر آن‌ها مسلط شوید. در جلد دوم این کتاب با پاسخ‌های تشریحی روبرو خواهید شد که به فهم بیشتر مطالب کمک خواهند کرد.

کتاب شیمی کنکور مبتکران

یکی دیگر از منابع مورد استفاده در کلاس مجازی کنکور کتاب شیمی کنکور مبتکران است. این کتاب را می‌توانید به صورت پایه به پایه در سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم مورد استفاده قرار دهید.
کتاب‌های مبتکران در هر پایه دارای دو جلد بوده و کل مباحث درسی را در بر گرفته است. درس و نکته، تست‌های بسیار مهم، تست‌های دسا، طرح آموزشی کارتونی، مناظره، تست‌های آسان، متوسط، سخت، خیلی سخت، چک آب و … بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

منبع مکمل آزمونی: موج آزمون
تمرین بیشتر مسائل: مسائل نشر الگو
منبع دوم افزایش تسلط:
سه سطحی کانون و شیمی IQ

بهترین منابع کنکور برای درس زیست شناسی

کتاب‌های زیست پایه به پایه خیلی سبز

این کتاب‌ها سه جلد را در برگرفته و شامل زیست دهم خیلی سبز، زیست یازدهم خیلی سبز و زیست دوازدهم خیلی سبز هستند. هر کدام از این کتاب‌ها خود شامل سه بخش اصلی بوده و درسنامه، تست و پاسخ‌های تشریحی را در بر گرفته‌اند.

کتاب‌های خیلی سبز با لحنی کاملاً صمیمی و دوستانه به نگارش درآمده و کاملا روان است و در فهم عمیق مطالب به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید با حضور در کلاس کنکور مجازی تمامی نکات ریز و درشت مربوط به درس زیست شناسی را در این منبع مطالعه و بررسی کنید.
پس از درس نامه‌های ارائه شده در این منبع، تست‌های تالیفی، تست‌های کنکور سراسری، تست‌های آزمون‌های آزمایشی و تست‌های ترکیبی ارائه شده‌اند. تست‌هایی که در ابتدا با رویکرد آموزشی و تفهیم مطالب درسی تدوین شده و سپس هر چه پیشتر می‌روید دشوارتر می‌گردند.
پاسخ‌های تشریحی این کتاب نیز دقیق و مفصل بوده و تمامی اشکالات درسی شما را برطرف خواهند ساخت. اگر به دنبال آشنایی با بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ برای درس زیست شناسی و مطالعه آن در کلاس آنلاین کنکور هستید می‌توانید از کتاب‌های زیست پایه به پایه نشر الگو نیز استفاده کنید.

منبع مکمل آزمونی: موج آزمون
تمرین بیشتر مسائل: مسائل نشر الگو
منبع دوم افزایش تسلط:
سه سطحی کانون و IQ

داوطلبان برای کنکور ۱۴۰۲ میتوانند بر اساس سطح و میزان تسلط خود بهترین منابع را انتخاب کنند با تست زنی، یادداشت برداری و تحلیل آزمون های خود به بهترین نتیجه ی خود دست یابند.
همان طور که در مطالب قبلی وب سایت گفته شده‌است برنامه ریزی درسی همراه با مشاوره کنکور و استفاده از تجربیات رتبه های برتر مسیر موفقیت در کنکور را برای شما هموارتر خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا