آموزشیاخبار کنکورمقالات

آشنایی با بهترین منابع کنکور 1401

برای موفقیت در کنکور سال آینده باید با منابع کنکور 1401 آشنا باشید. در این مطلب به این منابع اشاره می کنیم و بهترین آن ها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. هر ساله داوطلبان زیادی در رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت پیروزی از آن کسی است که به خوبی روش های مطالعه را می داند و به آن ها عمل می کند. اگر شما هم یکی از داوطلبان کنکور هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با منابع کنکور 1401 آشنا شوید.

منابع کنکور 1401

منابع کنکور 1401 کدامند ؟ افرادی که در کنکور سال آینده شرکت می کنند دو دسته اند. دانش آموزان و فارغ التحصیلان سال های گذشته. شما جزو کدام دسته هستید ؟ واقعیت این است که تفاوتی بین این دو دسته وجود ندارد بلکه تفاوت از جایی آغاز می شود که شما روش ها ، منابع و فرصت مناسب برای یادگیری موثر مطالب درسی را در اختیار داشته باشید. در مطالب گذشته بارها اشاره کردیم که اگر می خواهید از رقیبان خود پیشی بگیرید باید زودتر از آن ها دست به کار شوید. بهترین موقعیت برای شروع مطالعه ، تابستان است. در مطلبی تحت عنوان ” بهترین روش مطالعه در تابستان برای کنکور 1401 ” به بیان روش ها و نکاتی پرداختیم که هر داوطلبی باید به آن ها واقف باشد.

در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی تمام دروس از اهمیت زیادی برخوردار هستند و داوطلبین باید تمام دروس را بر اساس بودجه بندی مطالعه کنند. در حال حاضر که در تابستان به سر می بریم بهترین فرصت است که مطالعه خود را شروع کنید تا چندین گام از رقیبان خود جلو بیفتید. در ادامه به معرفی منابع کنکور 1401 خواهیم پرداخت.

بهترین منابع برای کنکور 1401 | فیلم های آموزشی

زیست کنکور 1401

موسسه آموزشی ” غرب آنلاین ” در راستای تقویت نقاط ضعف دانش آموزان اقدام به دعوت از برترین اساتید کشور در رشته های مختلف کرده که به کمک آن ها نتایج درخشانی کسب شده است. اساتیدی که در کلاس کنکور آنلاین مشغول به تدریس هستند به خوبی می دانند که دانش آموزان و داوطلبان کنکور با فیلم های آموزشی نسبت به کتاب ارتباط بهتری برقرار می کنند. زیرا با حافظه دیداری آن ها در ارتباط است و می توان به خوبی مطالب را در ذهن آن ها حک کرد. در همین وب سایت می توانید فیلم های آموزشی منابع کنکور 1401 برای درس زیست شناسی را دنبال کنید و با تهیه آن ها اقدام به برطرف کردن ایرادات و همچنین یادگیری تمام مطالب درسی کنید.

استاد سزاوار که یکی از برترین اساتید زیست شناسی در کشور به شمار می رود 3 نوع فیلم آموزشی را برای شما عزیزان تهیه کرده که می توان به ” زیست نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” زیست نیمه خصوصی دهم ” ، زیست کنکور 1401 ” اشاره کرد. همچنین استاد پولکی با تهیه دوره آموزشی ” نکته تست زیست ” به بیان و بررسی نکات بسیار کاربردی در کنکور اشاره کرده است. هر دوی این اساتید در طی سال های فعالیت خود توانسته اند به عنوان دبیر نمونه در مدارس تیزهوشان مشغول باشند و رتبه های برتر را در این زمینه کسب کنند.

زیست کنکور 1401

ریاضی کنکور 1401

ریاضی یکی از مهم ترین دروسی است که اغلب دانش آموزان با آن مشکل دارند زیرا دارای فرمول های زیادی است که حفظ کردن آن ها برای دانش آموزان و داوطلبان دشوار است. اما نگران نباشید. زیرا اساتید مطرحی مانند استاد مرادی و استاد صدیقی فر به خوبی با مشکلات داوطلبان آشنا هستند و در فیلم های آموزشی که در همین وب سایت قرار داده اند کمک زیادی به شما در یادگیری این درس کرده اند.

برای دسترسی به فیلم های آموزشی به بخش ” مدرسین ” مراجعه کنید. استاد شهرام مرادی 3 نوع فیلم آموزشی تحت عنوان ” ریاضی نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” ریاضی نیمه خصوصی دهم ” ، ” ریاضی کنکور 1401 ” و استاد صدیقی فر اقدام به تهیه دوره های آموزشی تحت عنوان ” ریاضی نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” ریاضی نیمه خصوصی دهم ” ، ” ریاضی کنکور 1401 ” ، ” نکته تست ریاضی ” کرده است.

فیزیک کنکور 1401

فیزیک همانند ریاضی پر از فرمول است و نمی توان تمام آن ها را به یکباره در ذهن جا داد. به همین دلیل تنها دانش آموزانی موفق به کسب رتبه های بالا در کنکور می شوند که این درس را عاشقانه دوست داشته باشند. اما با فیلم های آموزشی که استاد صیدی و استاد زنگنه در کلاس آنلاین کنکور قرار داده اند تمام دانش آموزان می توانند خود را به سطوح بالا برسانند. به نحوی که با یادگیری تمام مطالب آموزشی ، فرمول ها را بر اساس جدیدترین متد آموزشی در ذهن خود حک کنند.

دوره های آموزشی استاد صیدی به نام ” فیزیک نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” فیزیک نیمه خصوصی دهم ” ، ” فیزیک کنکور 1401 ” و دوره های آموزشی استاد زنگنه تحت عنوان ” فیزیک نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” فیزیک نیمه خصوصی دهم ” ، ” فیزیک کنکور 1401 ” ، ” نکته تست فیزیک ” می باشد.

شیمی کنکور 1401

استاد کبیری یکی از برجسته ترین مدرسین در موسسه آموزشی غرب آنلاین است که با تهیه کردن 4 دوره آموزشی شیمی کنکور 1401 تحت عناوین ” شیمی نیمه خصوصی یازدهم ” ، ” شیمی نیمه خصوصی دهم ” ، ” شیمی کنکور 1401 ” ، ” نکته تست شیمی ” به شما داوطلبان عزیز کمک می کند تا بتوانید این درس را در کنکور 1401 با بهترین درصد پاسخ دهید. منابع کنکور 1401 برای درس شیمی به عنوان کامل ترین منبع شناخته می شود که تا کنون افراد زیادی اقدام به خریداری آن کرده اند. همچنین برای درس شیمی می توانید در کلاس کنکور مجازیشیمی استاد کبیری نیز شرکت کنید.

عربی کنکور 1401

استاد زارع مدرس رتبه های برتر دو رقمی و سه رقمی کنکور است که به عنوان مبتکر روش صد زدن عربی کنکور نیز شناخته می شود. دوره ها و فیلم های آموزشی که این استاد تهیه کرده و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار داده است تحت عنوان ” عربی کنکور 1401 ” و ” نکته تست عربی ” است. کیفیت تدریس استاد زارع بسیار عالی می باشد و از تکنیک های جدید تدریس بهره مند می باشد به نحوی که اغلب مراکز آموزشی و همچنین دانشگاه ها او را به عنوان استاد پروازی در کادر آموزشی خود قرار داده اند.

عربی کنکور 1401

منابع کنکور 1401 | کتاب ها

خیلی سبز

خیلی سبز یکی از مطرح ترین انتشاراتی است که اولین کتاب خود را در سال 1381 منتشر کرد. در حال حاضر خیلی سبز نه تنها در زمینه چاپ کتاب های کمک آموزشی فعالیت می کند بلکه تمرکز خود را بر کتاب های کنکور نیز گذاشته است. به نحوی که اغلب دانش آموزان به دلیل کیفیت بالای محتوای آموزشی ترجیح می دهند از این کتاب ها استفاده کنند. این انتشارات به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور 1401 معرفی می شود و شما می توانید در تمام رشته های تحصیلی از جمله ریاضی ، تجربی ، انسانی و … از این منبع استفاده کنید.

گاج

کمتر کسی وجود دارد که نام انتشارات گاج را نشنیده باشد. گاج یکی از شناخته شده ترین منابع کنکور به حساب می آید که تا کنون دانش آموزان زیادی توانسته اند با استفاده از محتوای آموزشی این کتاب به رتبه های برتر کنکور دست یابند. کتاب کنکور ریاضی ، شیمی ، فیزیک ، حسابان ، هندسه ، گسسته و بسیاری از دروس کنکور توسط این انتشارات در اختیار داوطلبین قرار می گیرد و شما هم می توانید برای دسترسی به محتوای آموزشی کتاب های گاج آن را تهیه کنید. تمام سوالاتی که در این کتاب مطرح می شود به صورت طبقه بندی است و تست های مختلفی از آن در اختیار شما قرار می گیرد.

نشر الگو

نشر الگو به عنوان یکی دیگر از منابع کنکور معرفی می شود که می توانید به آن مراجعه کنید. این انتشارات دارای محتوای عالی و شباهت زیاد به خیلی سبز است. زیرا تمام دروس را به صورت فصل بندی مطرح کرده و با ارائه تست هایی از آن محتوا در تلاش است که دانش آموزان فهم بیشتری از مطلب مورد نظر پیدا کنند. اما برخی از داوطلبان ساختار انتشارات نشر الگو را نمی پسندند. زیرا اذغان می کنند که حجم این کتاب بسیار زیاد است و مطالعه کتاب های درسی زمان کمتری از آن ها می گیرد تا مطالعه کتاب نشر الگو !

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا