آموزشیاخبار کنکور

آخرین تغییرات بودجه بندی فیزیک کنکور 1401

بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 چگونه است ؟ از نظر دانش آموزان و داوطلبان کنکور ، درس فیزیک یکی از دروس دشوار محسوب می شود که یادگیری آن سخت است. اما نگران نباشید چون در این مطلب علاوه بر بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 به معرفی اساتید و دوره هایی خواهیم پرداخت که کار شما را در یادگیری این درس بسیار آسان می کند.

بودجه بندی فیزیک کنکور 1401

بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 چه تفاوتی با سال های گذشته دارد ؟ درس فیزیک در رشته های ریاضی و تجربی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای اهمیت و ارزش است. برخی از داوطلبان اذعان می کنند که به دلیل سخت بودن درس فیزیک ترجیح می دهند که خواندن آن را کنار بگذارند و به جای آن باقی دروس را به خوبی مطالعه کنند و برخی دیگر کلاس کنکور آنلاین را انتخاب می کنند. واقعیت این است که کنار گذاشتن درس فیزیک اولین چیزی است که به ذهن دانش آموزان می رسد اما باید به عنوان بدترین راه حل به آن نگاه کرد. چون هیچ کدام از دروس کنکور را نباید نادیده بگیرید. در ادامه به بررسی بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 می پردازیم و سپس شما را با اساتیدی آشنا می کنیم که می توانند کمک زیادی به شما در یادگیری این دروس کنند .

بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 ( رشته تجربی )

عنوان مبحث تعداد تست
فیزیک و اندازه گیری 1
ویژگی های فیزیکی مواد 2
کار توان انرژی 1
دما و گرما 2
الکتریسیته ساکن 4
جریان و مدار 4
مغناطیس و القای الکترومغناطیس 2
حرکت بر خط راست 4
دینامیک 3
نوسان و امواج 4
فیزیک اتمی و هسته ای 3

بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 ( رشته ریاضی )

فیزیک دهم

عنوان فصل تعداد سوال در کنکور
اندازه گیری و چگالی 1
کار توان انرژی 1
ویژگی فیزیکی مواد 3
دما و گرما قانون گازها 2
ترمودینامیک 3

فیزیک یازدهم

عنوان فصل تعداد سوال در کنکور
الکتریسته ساکن 5
جریان الکتریکی 6
مغناطیس 3
القا 0

فیزیک دوازدهم

عنوان فصل تعداد سوال در کنکور
حرکت بر خط راست 5
دینامیک و حرکت دایره ای 3
نوسان و امواج ترکیبی 1+4
برهم کنش های موج 2
فیزیک اتمی 5
فیزیک هسته ای 2

چگونه فیزیک را بیاموزیم ؟

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم بعد از بودجه بندی فیزیک کنکور 1401 ، شما را بهترین روش برای یادگیری فیزیک آشنا می کنیم. هر چه به زمان حال نزدیک تر می شویم استفاده از آموزش های آنلاین و مجازی رواج بیشتری پیدا می کند. این موضوع در طی دو سال گذشته که با شیوع ویروس کرونا درگیر بودیم بیشتر شده است. به همین دلیل موسسات آموزشی و کلاس آنلاین کنکور تشکیل شدند و تلاش آن ها بر این است که به دانش آموزان و داوطلبان کمک کنند که از راه دور تمام مطالب درسی را به خوبی یاد بگیرند و به اهداف خود یعنی قبولی در بهترین رشته و دانشگاه دست یابند.

موسسه کنکور غرب آنلاین نیز در همین راستا در تلاش است که با روان کردن و آسان کردن مطالب درسی به شما داوطلبان گرامی کمک کند که سد کنکور را بشکنید و آن را شکست دهید. در این موسسه آموزشی از برترین اساتید بهره گرفته می شود و هر کدام از آن دارای سابقه ای درخشان در تدرسی ، کسب عنوان دبیر نمونه ، سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان و سمپاد و  … را دارند.

چگونه فیزیک را بیاموزیم ؟

برترین اساتید فیزیک ایران را بشناسیم !

موسسه آموزشی غرب آنلاین با بهره گیری و استفاده از برترین اساتید کنکور در ایران دائما در تلاش است که سطح آموزشی خود را ارتقا دهد. یادگیری موثر درس فیزیک نیاز به تدریس عالی از جاب دبیران دارد. استاد زنگنه و استاد صیدی جزو دبیران نمونه و مطرح در ایران هستند که مطالب آموزشی را با بهترین کیفیت در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. دوره های آموزشی مختص کنکور توسط این اساتید آماده شده که می توانید برای آشنایی بیشتر و خرید این دوره ها به بخش ” مدرسین ” در همین وب سایت مراجعه کنید.

بهترین منابع فیزیک کنکور کدامند ؟

در مطالب گذشته تحت عنوان ” آشنایی با بهترین منابع فیزیک کنکور ” به معرفی فیلم های آموزشی و کتاب هایی پرداختیم که به دانش آموزان و داوطلبان کمک می کند که تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و بتوانند که این درس را با درصد بالا در کنکور پاسخ دهند.

شاید شما هم جزو آن دسته از داوطلبانی باشید که شرکت در کلاس های حضوری را به شرکت در کلاس های آنلاین ترجیح دهید. اما واقعیت این است که شرکت در کلاس های آنلاین از جوانب مختلفی دارای ارجحیت است. زیرا صرفه جویی در زمان ، انرژی ، هزینه و … را می توان از مهم ترین مزایا کلاس کنکور مجازی دانست. در مطالب گذشته تحت عنوان ” بهترین کلاس های آنلاین کنکور برای کنکور سال 1401 ” به معرفی و بررسی کلاس هایی پرداختیم که توانایی زیادی در آموزش شما از راه دور دارند. هنگامی که شما تصمیم می گیرید از کلاس های آنلاین کنکور استفاده کنید باید اراده خود را قوی کنید. زیرا کلاس های آنلاین دارای ساختاری متفاوت با کلاس های حضوری هستند.

کلاس های مجازی یک مزیت عمده دارند و آن هم این است که شما در هر مکان جغرافیایی که حضور داشته باشید می توانید هر کدام از کلاس های آنلاین را انتخاب کنید و در آن ثبت نام کنید. کلاس کنکور غرب آنلاین با بهره گیری از آخرین متدهای آموزشی ، شهریه منصفانه ، اساتید برتر و … به شما کمک می کند تا در هر مکانی که هستید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید و توسط تکنیک های جدید تدریس که اساتید فیزیک ارائه می دهند اقدام به افزایش کارآیی و راندمان خود کنید.

بهترین منابع فیزیک کنکور کدامند ؟

بهترین پیشنهاد برای قبولی در کنکور !

حتما تا به حال شنیده اید دانش آموزانی که از تابستان شروع به مطالعه دروس می کنند چند گام جلوتر از سایر داوطلبان هستند. این موضوع کاملا صحیح است. چون زمانی که از تابستان شروع می کنید چند ماه فرصت دارید که از رقیبان خود پیشی بگیرید و زمان بیشتری را در اختیار دارید تا به مرور کردن دروس بپردازید. در مطالب گذشته تحت عنوان ” بهترین روش مطالعه در تابستان برای کنکور 1401 ” به بررسی نکاتی پرداختیم که رعایت کردن آن ها می تواند شما را از سایر داوطلبان تمیز بدهد و احتمال قبولی شما را به میزان قابل ملاحظه ای بالا ببرد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا