مقالات

بهترین اساتید کنکور 1403 را بشناسید !

موفقیت در کنکور سراسری یکی از مهمترین دغدغه‌های دانش آموزان در سال‌های پایانی تحصیل به شمار می‌آید. از این رو با شرکت در کلاس‌های مختلف کنکور سعی در کسب آمادگی لازم برای این آزمون می‌نمایند.‌ اما سوالی که در این بین مطرح می‌شود بهترین اساتید کنکور 1403 چه کسانی هستند و در کدام آموزشگاه و کلاس کنکور تدریس دارند؟ با توجه به گسترش فضای مجازی امروزه شاهد برگزاری کلاس آنلاین کنکور در سطح کشور هستیم.

بسیاری از اساتید برجسته نیز در این کلاس‌ها به امر تدریس و آموزش می‌پردازند. در این مقاله قصد داریم ابتدا ویژگی‌های بهترین اساتید کنکور را مورد بررسی قرار داده و سپس برخی از برترین اساتید کنکور 1403 را خدمت شما معرفی کنیم.

بررسی ویژگی‌های بهترین اساتید کنکور

بهترین اساتید کنکور با توجه به سطح علمی و سابقه تدریسی که دارند دروس و مفاهیم آن را برای دانش آموزان به گونه‌ای جذاب و قابل فهم بیان می‌کنند. این امر به دانش آموزان کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را برطرف کرده و برای شرکت در کنکور سراسری حداکثر آمادگی را کسب نمایند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های بهترین اساتید کنکور آشنا خواهید شد.

تدریس مفهومی و کامل

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین اساتید کنکور 1403 تدریس مفهومی و کامل دروس است. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر اغلب سوالات کنکور به صورت مفهومی ارائه شده‌اند، دانش آموز تنها با یادگیری و فهم کامل درس قادر به پاسخگویی خواهد بود. بنابراین اساتید مجرب نحوه آموزش را بر این مبنا قرار داده و سعی بر تدریس مفهومی و کامل دروس به دانش آموزان دارند.

تدریس بر اساس برنامه منظم و دقیق

از دیگر ویژگی‌های اساتید برجسته کنکور می‌توان به داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منظم آنها در طی تدریس اشاره کرد. بر این اساس یک استاد حرفه‌ای دانش آموزان را بر اساس برنامه دقیق و منسجم آموزشی پیش برده و آنها را برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی آماده می‌نماید.

داشتن بیان واضح و انرژی بالا

بهترین اساتید کنکور 1403 بسیار پر انرژی بوده و درس مربوطه را با لحن و بیانی واضح برای دانش آموز تدریس می‌نمایند. این امر مانع از خستگی دانش آموز شده و شوق او را برای یادگیری افزایش می‌دهد.

برخورداری از شیوه تدریس نوین

یک استاد کنکور برجسته و حرفه‌ای همواره دانش و اطلاعات خود را طبق جدیدترین متدهای تدریس به روز رسانی می‌نماید. همچنین با آگاهی از آخرین تغییرات کتب درسی آنها را در روند تدریس خود لحاظ کرده تا دانش آموزان در بالاترین سطح آمادگی قرار گیرند.

آموزش حرفه‌ای دروس در قالب یک پکیج کامل

بهترین اساتید کنکور در طی یک دوره آموزشی سعی می کنند تمامی مباحث درس را در قالب جزوه و سوالات تستی به طور کامل تشریح و تدریس نمایند. در این بین نقاط ضعف و اشکالات دانش آموزان را نیز برطرف کرده و در پایان دوره نکته‌ای ناقص و ناتمام نخواهد ماند.

معرفی بهترین اساتید کنکور 1403
معرفی بهترین اساتید کنکور 1403

معرفی بهترین اساتید کنکور 1403

با شرکت در دوره های کلاس‌ کنکور غرب آنلاین می‌توانید از تدریس بهترین اساتید کنکور 1403 بهره‌مند شده و میزان موفقیت خود را در کنکور سراسری افزایش دهید. در ادامه با برخی از بهترین اساتید این موسسه معتبر آشنا خواهید شد.

استاد کبیری از مدرسان برجسته شیمی

شیمی از مهمترین دروس تخصصی به ویژه در رشته علوم تجربی است که اغلب دانش آموزان در یادگیری مفهومی آن دچار مشکل هستند. بر همین اساس بهره‌گیری از مدرسان حرفه‌ای برای تدریس هرچه بهتر این درس بسیار مهم است. استاد کبیری از مدرسان برجسته شیمی با 24 سال سابقه تدریس در سطح کشور است که با تسلط بر جدیدترین متدهای آموزشی، شیمی را به شیوه‌ای مفهومی و موثر تدریس می‌نماید. برخی از سوابق درخشان استاد کبیری عبارتند از:

  • دبیر برتر در هشتمین جشنواره کشوری درس شیمی
  • مدرس رتبه‌های برتر کنکور
  • برگزار کننده بزرگترین همایش و ارائه نکته و تست‌های شیمی برای کنکور
  • مولف کتاب تست و نکته شیمی سال دهم، سال یازدهم و سال دوازدهم
  • مدرس سمپاد و دیگر مدارس خاص
  • مولف کتاب‌ها و جزوات کامل کنکور درس شیمی

با شرکت در کلاس کنکور مجازی استاد کبیری می‌توانید شیمی را ساده‌تر از همیشه آموزش دیده و سوالات تستی آن را به راحتی جواب دهید.

یادگیری دقیق فیزیک با استاد رستمی

استاد جواد رستمی از بهترین اساتید کنکور 1403 است که در آموزشگاه غرب آنلاین به امر تدریس و آموزش می‌پردازد. ایشان در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است از موفق‌ترین اساتید در حوزه تدریس فیزیک به شمار آید. از مهمترین مشخصه‌های استاد رستمی می‌توان به آموزش مفهومی و دقیق فیزیک توسط ایشان اشاره کرد که یادگیری این درس را برای دانش آموزان بسیار آسان و قابل فهم می‌نماید. در کلاس‌های آنلاین کنکور این استاد برتر می‌توانید جزوات کامل فیزیک را به صورت حرفه‌ای و فصل به فصل دنبال کرده و آموزش ببینید.

همچنین در پایان هر فصل جمع‌بندی و نکات لازم برای دانش آموزان یادآوری شده و رفع اشکال می‌گردد. برای افزایش موفقیت خود در پاسخگویی به سوالات فیزیک کنکور می‌توانید هم اکنون در دوره‌های آموزشی استاد رستمی ثبت نام نمایید.

استاد صدیقی فر و شاهمرادی از بهترین اساتید ریاضی

آموزشگاه کنکور غرب آنلاین در برگزاری دوره‌های آموزشی کنکور همواره از بهترین اساتید کنکور 1403 بهره می‌گیرد. استاد صدیقی فر و شاهمرادی از جمله اساتید برتر ریاضی هستند که این درس مفهومی را طبق شیوه‌های آموزشی موثر تدریس می نمایند. ریاضی از جمله دروس پایه در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک محسوب می‌شود که یادگیری موثر و تسلط بر آن نقش مهمی در قبولی کنکور دارد.

در کلاس آنلاین اساتید صدیقی فر و شاه مرادی سوالات و تمرینات بسیاری حل شده و تمامی نقاط ضعف دانش آموزان برطرف می‌گردد. براساس سوابق درخشان این اساتید، اغلب دانش آموزان دوره‌های گذشته توانسته‌اند به موفقیت 80 الی 100 درصدی در پاسخگویی به سوالات ریاضی کنکور دست پیدا کنند.

استاد زارع بهترین دبیر عربی

استاد زارع از دیگر اساتید مجرب در مجموعه غرب آنلاین بوده که با توجه به تدریس حرفه ای و بی نقصش از برترین مدرسین پروازی در سطح کشور شناخته شده است. بسیاری از رتبه‌های 2 و سه رقمی کنکور سراسری در دوره‌های آموزشی این استاد برجسته شرکت کرده‌اند. البته فعالیت ایشان در حوزه تدریس عربی منحصر به شهر تهران نبوده و در بسیاری از نقاط کشور از جمله تبریز، همدان، اهواز و… حضوری فعال و درخشان داشته‌اند. نتیجه سال‌ها تدریس و فعالیت بی‌وقفه ایشان را می‌توان در کتابی تحت عنوان جمع‌ بندی عربی در 20 ساعت مشاهده کرد.

در این کتاب نکات جدیدی در خصوص درس عربی بیان شده که فرایند یادگیری را برای دانش آموزان بسیار سهل و آسان می‌نماید. به طور کلی روش تدریس ایشان طبق جدیدترین متدهای روز صورت گرفته که بیشترین بازدهی را نیز به همراه داشته است.

شرکت در کلاس های کنکور مجازی و آشنایی با اساتید

سخن پایانی

در حال حاضر کنکور و قبولی در آن به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش آموزان و والدین آنها تبدیل شده است. بر همین اساس همواره به دنبال بهترین کلاس‌های آنلاین کنکور با اساتید برجسته و مجرب هستند. در این مقاله ابتدا مهم‌ترین ویژگی‌های اساتید حرفه‌ای را بیان کرده و سپس به معرفی برخی از بهترین اساتید کنکور 1403 پرداختیم. کلاس کنکور غرب آنلاین افتخار همکاری با بهترین و برجسته‌ترین اساتید کنکور را داشته و همواره تلاش خود را در برگزاری دوره‌های با کیفیت آموزشی برای دانش آموزان عزیز در سراسر کشور می‌نماید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. استاد کبیری واقعا استاد خییلی خوبی هستند.
    من شیمی کنکورمو با تدریس ایشون بهترین درصد رو زدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا