آموزشیاخبار کنکورمقالات

آشنایی با بهترین منابع فیزیک کنکور

در این مطلب به معرفی بهترین منابع فیزیک کنکور خواهیم پرداخت. فیزیک یکی از مهم ترین دروسی است که باید برای قبولی در کنکور حساب ویژه ای روی آن باز کنید. فیلم های آموزشی و کتاب های کمک آموزشی زیادی در این خصوص وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. برای آشنایی با بهترین منابع فیزیک کنکور با ما همراه باشید.

بهترین منابع فیزیک کنکور

بهترین منابع فیزیک کنکور کدامند ؟ آیا دیدن فیلم های آموزشی توصیه می شود یا خواندن کتاب های کمک آموزشی یا شرکت در کلاس کنکور آنلاین ؟ پاسخ به این سوال بسیار واضح است. قطعا دیدن فیلم های آموزشی نسبت به خواندن کتاب های آموزشی ارجحیت دارد. زیرا دانش آموزان با فیلم ارتباط بهتری برقرار می کنند و راحت تر به رفع نقاط ضعف خود می پردازند. برقراری ارتباط دیداری و شنیداری تاثیر بیشتری در یادگیری دانش آموزان دارد.

واقعیت این است که درس فیزیک یکی از درس هایی محسوب می شود که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت. متاسفانه باید بگوییم که برخی از دانش آموزان به دلیل دشواری درس فیزیک تصمیم می گیرند که به طور کلی آن را رها کنند و به خواندن سایر دروس بپردازند. در نگاه اول شاید شما فقط یک کتاب را کنار گذاشته اید اما در واقع باید بگوییم که چند گام از رقیبان خود عقب می افتید و با خواندن سایر دروس نیز نمی توانید آن را جبران کنید. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین منابع فیزیک کنکور آشنا کنیم تا به وسیله آن ها بتوانید تمام نقاط ضعف خود را جبران کنید و نقاط قوت خود را نیز تقویت کنید.

بهترین منابع فیزیک کنکور در ” غرب آنلاین “

در دنیای امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند که یکی از آن ها کلاس کنکور است. شرکت در کلاس آنلاین کنکور نیاز به عزمی راسخ دارد تا دانش آموز بتواند در طول مدتی که در حال مطالعه برای کنکور است انگیزه خود را حفظ کند و از استرس خود بکاهد. ما در همین وب سایت با استفاده از نظریات مشاورین محترم مطلبی را تحت عنوان ” راهکارهای طلایی برای کاهش استرس کنکور ” آماده کرده ایم که با خواندن آن می توانید به رفع استرس های خود بپردازید.

بهترین اساتید کنکور 1403 ” در موسسه غرب آنلاین در حال تدریس منابع کنکور به دانش آموزان عزیز هستند. این اساتید جزو بهترین ها در کشور محسوب می شوند که با تهیه دوره های آموزشی و کلاس کنکور آنلاین توانستند در سال گذشته بسیاری از داوطلبان را به رتبه های عالی و قبولی در دانشگاه مورد نظر برسانند. اساتید محترمی مانند استاد زنگنه و استاد صیدی با تهیه فیلم آموزشی و قرار دادن آن ها در این وب سایت به شما کمک می کنند تا به آرزوی خود برسید.

منابع فیزیک کنکور | استاد زنگنه

استاد زنگنه که یکی از بهترین اساتید فیزیک در سال های گذشته شناخته شده است دوره های آموزشی تحت عنوان فیزیک نیمه خصوصی یازدهم ، فیزیک نیمه خصوصی دهم ، فیزیک کنکور 1402 و نکته تست فیزیک را تهیه کرده و در آن از مهم ترین نکات فیزیک در کنکور سخن گفته است. دانش آموزان عزیز با مشاهده این فیلم ها می توانند به راحتی اشکالات خود را برطرف کنند و این درس را با درصد بالایی در کنکور پاسخ دهند.

منابع فیزیک کنکور | استاد صیدی

استاد صیدی دارای سابقه ای درخشان در زمینه تدریس در سمپاد و مدارس تیزهوشان است که توانست در طول سال های فعالیت خود تبدیل به یکی از برترین و برجسته ترین اساتید کشور شود. این استاد در راستای کمک به دانش آموزان در زمینه اشکالات فیزیک ، فیلم آموزشی در خصوص تدریس این درس آماده کرده که یادگیری موثر فیزیک را در آن مشاهده می کنید و شما می توانید آن را به عنوان یکی از بهترین منابع فیزیک کنکور بشناسید. تمام سرفصل های فیزیک دهم و یازدهم توسط این استاد تدریس شده و در نهایت می توانید از ” نکته تست ” او نیز بهره مند شوید.

 

همین حالا جهت شرکت در کلاس های آنلای کنکور
با اساتید مجرب ما ثبت نام کنید !

کتاب های کمک آموزشی

همان طور که اشاره کردیم بهترین منابع فیزیک کنکور می تواند به عنوان فیلم های آموزشی و یا کتب کمک درسی باشد. پس از اینکه برترین فیلم های آموزشی توسط اساتید برجسته را معرفی کردیم نوبت به این می رسد که کتاب کمک آموزشی را نیز به منظور تکمیل یادگیری دانش آموزان معرفی کنیم.

گاج

گاج به عنوان یکی از بهترین و مشهور ترین کتاب فیزیک کنکور محسوب می شود که تقریبا همه داوطلبانی که دارای رتبه برتر شدند از آن استفاده کرده اند. کتاب کنکوری گاج دارای چهار جلد شامل تست و پاسخنامه پایه و دوازدهم می باشد. جلد اول که برای پایه دوازدهم می باشد دارای بانک تست و پاسخ نامه کلیدی است که می توانید بسیاری از نکات مهم درس فیزیک را با آن یاد بگیرید. جلد دوم این کتاب دارنده پاسخ نامه های تشریحی سوالات می باشد که به عنوان کتاب مکمل برای یادگیری هر چه بیشتر شما به حساب می آید. حتی می توانید از این کتاب ها در کنار کلاس کنکور مجازی نیز استفاده کنید .

تست های مطرح شده در این کتاب بر اساس تمام نکات و سر فصل های کتاب است که به منظور تکمیل مباحث درسی از تست های مکمل و مفهومی نیز در آن استفاده است. به دانش آموزان کنکوری توصیه می کنیم از تست های خلاقانه این کتاب نیز استفاده کنند.

در کتاب فیزیک گاج که یکی از بهترین منابع فیزیک کنکور به شمار می رود بخشی قرار داده شده به نام ” یک قدم تا 100 ” . جالب است بدانید که سوالات مطرح شده در این بخش مقداری بالاتر از سایر سوالات است و برای افرادی مناسب است که می خواهند رتبه بالاتری در کنکور کسب کنند. جواب دادن به تست های سخت ، ذهن شما را آماده تر می کند.

کتاب فیزیک کنکور گاج نه تنها برای نظام جدید بلکه برای نظام قدیم نیز تالیف شده است اما از آن جایی که کنکور بر اساس نظام جدید برگزار می شود توصیه به خواندن کتاب نظام قدیم گاج نمی کنیم.

کتاب کمک آموزشی خیلی سبز

خیلی سبز

خیلی سبز یکی از انتشارات بسیار عالی در طی سال های اخیر بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی است و توانسته تا حد زیادی به دانش آموزان در جهت رفع نقاط ضعف و افزایش مهارت مطالعه کمک کند. این انتشارات دارای مجموعه ای 4 جلدی برای فیزیک است و دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • متنی که در کتاب خیلی سبز بکار رفته بسیار روان و قابل فهم است که زمینه را برای پاسخگویی هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزا فراهم می کند.
  • تست هایی که در کتاب فیزیک گاج آمده کاملا دسته بندی شده و بر اساس سرفصل های کتاب است.
  • تمام مفاهیم و مطالبی که در کتاب درسی آمده توسط کتاب کنکور فیزیک گاج پوشش داده شده و می توان آن را به عنوان قوی ترین و همچنین بهترین منابع فیزیک کنکور نامید.

توصیه مهم !

فیلم های آموزشی و کتاب های تست کنکور که در بالا به آن ها اشاره کردیم همگی بر اساس نظام جدید است. همان طور که می دانید و در مطالب گذشته تحت عنوان ” نحوه برگزاری کنکور 1403 ” عرض کردیم کنکور 1403 بر اساس نظام جدید برگزار می شود و اگر شما جزو داوطلبانی هستید که از نظام قدیم فارغ التحصیل شده اید باید برای شرکت در کنکور منابع نظام جدید را مطالعه کنید. از خواندن کتاب ها و فیلم های کمک آموزشی که بر اساس نظام قدیم است خودداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا