مقالات

نحوه ی پرداخت اقساط

بعد از ثبت نام در دوره های غرب آنلاین اگر واریزی شما به صورت پرداخت نقدی باشد نیاز به پرداخت مجدد نخواهید داشت و تمام هزینه را در هنگام ثبت نام پرداخت خواهیدکرد، اما اگر واریزی شما به صورت اقساطی باشد می بایست در ثبت نام اولیه یک پیش پرداخت به صورت آنلاین پرداخت نمایید و با توجه به روزهای تعیین‌شده اقساط دوره ی خود را پرداخت نمایید.
در ادامه غرب آنلاین آمورش لازم برای نحوه ی پرداخت اقساط برای شما بازگو میکند.

پرداخت اقساط در سامانه غرب آنلاین

زمان پرداخت اقساط برای هر دانش آموز متفاوت می باشد و حداکثر یک ماه از پیش پرداخت اولیه شما فاصله خواهد داشت، دانش آموزان باید در هنگام شرکت در دوره و انتخاب پرداخت اقساطی روزهای پرداخت خود را یادداشت نمایند تا قبل از سررسید واریزی خود را انجام دهند.

مشاهده ی تراکنش ها
دانش آموزان میتوانند برای بررسی واریزهای خود و مدیریت پرداخت ها از قسمت حساب کاربری بخش مالی ( پرداخت اقساط ) مراجعه کنند.

mali

با کلیک بر روی نمایش جزییات واریزی دوره و خلاصه پرداخت های اقساطی به شما نمایش داده‌می شود. با انتخاب گزینه ی پرداخت، شما میتوانید به راحتی اولین قسط پرداخت نشده ی خود را پرداخت نمایید.
در صورت هرگونه مشکل در پرداخت و پنل درسی خود از بخش تیکت های پشتیبانی تصویر واریزی را به همراه مشخصات کامل خود ارسال نمایید، تا در سریع ترین زمان توسط همکاران مالی بررسی گردد.

با غرب آنلاین از هرکجای ایران در کلاس های آنلاین کنکور ثبت نام کن.

5/5 - (3 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا