مقالات

پاک کردن کش مرورگر در نرم افزار کلاس آنلاین

کلاس های آنلاین ادوبی کانکت نسبت به سایر پلتفرم های کلاس آنلاین یکی از ساده ترین و آسان ترین پنل کاربری را دارد  در ادامه به بررسی پاک کردن ک مرورگر در اینترنت و اپلیکیشن ادوبی کانکت می پردازیم.

در چه مواردی باید کش مرورگر خود را پاک کنیم؟

بعضی از خطاها در هنگام ورود به کلاس آنلاین ساختار غیر منطقی و نامشخصی دارند و تنها این خطاها در یک سیستم شما قابل نمایش است در این صورت همکاران فنی غرب آنلاین توصیه می کنند قبل از ورود به کلاس آنلاین خود یک بار کش مرورگر خود را در مرورگر و یکبار نیز کش مرورگر اپلیکیشن خود را پاک نمایید.

پاک کردن کش نرم افزار ادوبی کانکت

بهترین روش برای ورود به کلاس های آنلاین استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت است در نرم افزار تمامی امکانات به صورت کامل و جامع در دسترس است. برای پاک کردن کش مرورگر در محیط اپلیکیشن ادوبی کانکت کافیست Clear Recents را کلیک کنید و بعد از آن ok را انتخاب کنید.
پس از حذف Clear Recents لازم است یکبار از نرم افزار خارج شوید و گزینه ی Logout را کلیک کنید. با انجام این دو فرایند کش نرم افزار ادوبی کانکت شما پاک می شود.

کش نرم افزار ادوب کانکت

پاک کردن کش مرورگر در موبایل

در صورتی که با استفاده از تلفن همراه کلاس آنلاین کنکور را مشاهده می کنید کافیست کش مرورگر خود را در موبایل خود مطابق مراحل زیر انجام دهید.

مروگر کروم یکی از کامل ترین و محبوب ترین مرورگر ها در بین کاربران می باشد، در صورتی که شما از مرورگر کروم استفاده میکنید ابتدا وارد مروگر خود شوید. آیکن سه نقطه در سمت راست مرورگر را لمس کنید در منوی باز شده گزینه ی Settings را انتخاب کنیدحال در بخش Basics گزینه ی Privacy and Security یا حریم خصوصی را پیدا کنید.

در صفحه ی پیش رو کافیست گزینه ی Clear browsing data را انتخاب کنید تا به صفحه ی پاک کردن تاریخچه ی مرورگر، کوکی و کش هدایت شوید.
در قسمت آخر یعنی بخش Clear browsing data کافیست شما تیک گزینه ی Cached images and files را انتخاب کنید و گزینه ی Clear data را لمس کنید در صورتی که تمایل داشته باشید تاریخچه ی مرورگر و کوکی های شما حذف شود گزینه های اول و دوم را به ترتیب فعال کنید.

پاک کردن کش مرورگر در ویندوز

برای پاک کردن کش مرورگر در کامپیوتر و یا لپ تاب می بایست دو روش را به ترتیب انجام دهید. در سیستم بسیاری از دانش آموزان بعد از پاک سازی کش مرورگر کروم خطای دریافتی ادوب کانکت مرتفع می گردد و نیاز به انجام روش دوم نیست در صورت مرتفع نشدن توصیه می شود هر دو روش را انجام دهید.

ابتدا از طریق سیستم کامپیوتر خود وارد مرورگر کروم خود شوید، سه نقطه ی مرورگر را کلیک کنید و گزینه ی Settings را کلیک نمایید و در بخش Privacy and Security قسمت Clear browsing data را انتخاب کنید و در قسمت Advanced مصابق تصویر نمونه گزینه های مربوطه را فعال نمایید.

روش دوم: در بعضی موارد کش مرورگر شما در اینترنت اکسپلورر ذخیره می شود و لازم هست حتما کش اینترنت اکسپلورر را پاک نمایید در ادامه به آموزش نحوه ی پاکسازی آن می پردازیم.

ابتدا در منوی Start سیستم خود Control panel را جست و جو کنید و سپس مطابق تصویر Internet option را سرچ و انتخاب کنید در پنجره ی جدید قسمت Browsing history گزینه ی Delete را انتخاب کنید و حداقل چهار گزینه ی ابتدایی Delete Browsing history می بایست فعال باشد و در انتها Delete را کلیک کنید سپس فرایند پاکسازی انجام می شود.

کلام پایانی:

با انجام مراحل فوق بسیاری از ارورهای دریافتی شما از سمت نرم افزار و مرورگر ادوبی کانکت برطرف می گردد و در صورت عدم رفع مشکل میتوانید از طریق تیکت پشتیبانی با همکاران فنی غرب آنلاین در ارتباط باشید تا مشکل شما در کمترین زمان ممکن مرتفع گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا