مقالات

سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ با جواب

هر ساله سازمان سنجش بعد از برگزاری آزمون سراسری اقدام به انتشار سوالات کنکور هنر در سایت sanjesh.org می نماید. برخی از شرکت کنندگان کنکور هنر ۱۴۰۲ نسبت به پاسخ های صحیح خود تردید داشته و به دنبال تعیین تراز و رتبه حدودی خود هستند. این دسته از داوطلبان می توانند با دانلود سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ با جواب درصد های خود را در هر یک از دروس تعیین کرده و رتبه حدودی خود را به دست آورند. همچنین متقاضیان آزمون سال آینده با دسترسی به سوالات کنکور هنر و جواب آن می توانند خود را برای آزمون سراسری سال آینده آماده کنند. در ادامه این مقاله لینک سوالات کنکور ۱۴۰۲ همراه با جواب برای دانلود داوطلبان و متقاضیان کنکور هنر در دسترس قرار گرفته است.

سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ برای متقاضیان داخل کشور

هر ساله داوطلبان بسیاری در آزمون سراسری هنر شرکت می کنند چرا که این آزمون علاوه بر بازار کار مناسب، دارای رشته های متنوعی نیز است. بعد از برگزاری آزمون هنر سال ۱۴۰۲ داوطلبان این امکان را دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ را دانلود کنند.

داوطلبان بایستی این نکته را در نظر داشته باشند که آزمون سراسری هنر برای تیر ماه ۱۴۰۲ با تغییرات بسیاری همراه بوده است که تغییر در تعداد سوالات آزمون و حذف سوالات عمومی از مهم ترین آن ها به شمار می آید. بر همین اساس بسیاری از داوطلبان دغدغه چگونگی طراحی سوالات آزمون هنر را خواهند داشت. البته جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توان با دانلود سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ با جواب تا حد زیادی با این سوالات آشنا شد و جهت شرکت در کنکور سراسری آمادگی لازم را کسب کرد. این سوالات از نزدیک‌ ترین منابع کنکور هنر برای متقاضیان طرح شده است تا سطح آمادگی خود را افزایش دهند.

علاوه بر این شرکت کنندگان کنکور هنر ۱۴۰۲ نیز می توانند با دسترسی به دفترچه سوالات همراه با پاسخ، تا حدودی نسبت به تراز و رتبه خود در آزمون سراسری اطلاعاتی را کسب کنند. البته سازمان سنجش نیز بعد از مدتی از برگزاری آزمون هنر ۱۴۰۲ ، سوالات این آزمون را منتشر کرده و در اختیار کلیه داوطلبان قرار می دهد.

سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ برای متقاضیان خارج از کشور

سازمان سنجش ضمن برگزاری آزمون سراسری در داخل کشور برای گروه های آزمایشی انسانی، تجربی، ریاضی، زبان و هنر، در برخی کشورها مانند قطر پاکستان و… نیز اقدام به برگزاری آزمون سراسری می نماید. با توجه به هم زمان بودن برگزاری آزمون سراسری داخل و خارج از کشور مورخ چهارده و پانزدهم تیر ۱۴۰۲ شاهد این هستیم که سوالات کنکور سراسری خارج از کشور نیز برای داوطلبان این آزمون منتشر خواهد شد.

متقاضیان کنکور چنانچه بعد از جمع‌ بندی و مطالعه دروس، سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته را نیز مرور کرده و تمرین نمایند می توانند از مباحث و سوالات پر تکرار مطلع شده و بدین طریق آمادگی خود را افزایش دهند. بر همین اساس پیشنهاد می‌شود متقاضیان علاوه بر سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ با جواب داخل کشور، دفترچه سوالات آزمون هنر در خارج از کشور را نیز دانلود و مطالعه کنند.

ثبت اعتراض به سوالات آزمون سراسری هنر

چگونگی ثبت اعتراض به سوالات آزمون سراسری هنر ۱۴۰۲

بعد از اینکه سوالات آزمون سراسری هنر منتشر شد بسیاری از داوطلبان و همچنین اساتید آن ها اعتراضاتی نسبت به سوالات آزمون سراسری دارند. چنانچه متقاضیان در سوالات یا پاسخنامه آن ها متوجه وجود اشتباه شوند یا نسبت به طرح سوالات اعتراضی داشته باشند، این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در موعد مقرر اعتراض خود را ثبت کنند.

شرکت کنندگان گروه هنر بعد از اینکه دفترچه سوالات و پاسخنامه آن ها را مطالعه کردند می توانند با مراجعه به سایت و بخش پاسخگویی سنجش ابتدا پروفایل و حساب کاربری خود را بسازند. بعد از افتتاح حساب کاربری امکان ارسال درخواست جدید را خواهند داشت که در طی آن می توانند گزینه اعتراض به سوالات را انتخاب کنند. همچنین در بخش توضیحات می توانند اعتراض خود را شرح داده و در نهایت آن را ثبت کنند. داوطلبان ضمن ثبت اعتراض خود در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش، می توانند به صورت تلفنی با این سازمان به شماره 02142163 تماس بگیرند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره اهمیت دانلود سوالات آزمون سراسری هنر  ۱۴۰۲ و پاسخنامه آن مطالبی خدمت شما متقاضیان عزیز ارائه شد.
چنانچه در خصوص سوالات آزمون سراسری هنر ۱۴۰۲ و دانلود آن با مشکل یا سوالی مواجه هستید می توانید با مشاوران مجرب و کارشناسان دلسوز مجموعه ما تماس بگیرید. مجموعه ما با برخورداری از بهترین و مجرب‌ ترین مشاوران تحصیلی شما را در تعیین رتبه و ترازتان در آزمون سراسری کلیه رشته ها از جمله هنر راهنمایی خواهند کرد. شما می توانید هم اکنون سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ با جواب را از وب سایت مجموعه ما دانلود کرده و آن را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا