آموزشیمقالات

دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور

بسیاری از متقاضیان که در آستانه کنکور به سر می برند، به دنبال یافتن بهترین منابع بدون هزینه یا با هزینه های کم هستند. منابع زیادی را می توانید به عنوان دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور در نظر بگیرید که البته برخی از آن ها راحت تر در اختیار کاربران قرار دارند. پس در صورتی که شما نیز به دنبال چنین منابعی هستید، این مطلب و به خصوص انتهای آن را از دست ندهید.

ویژگی های منابع رایگان آموزش کنکور سایت

همان طور که در کلاس کنکور آنلاین گفته شد، در این صفحه و البته سایر صفحات سایت می توانید جزوه های آموزش کنکور رایگان را مشاهده و دانلود کنید. دانلود این جزوات بسیار ساده است و سعی در کم کردن حجم آن ها تا جای ممکن داشته ایم. بنابراین دریافت هر یک از آن ها تقریبا چند ثانیه از وقت شما را خواهد گرفت.

این گزینه ها به مباحث انگیزشی، موفقیت و مشاوره برای ارائه هر چه بهتر کنکور و قبل و بعد از آن مربوط می شود. البته جزواتی مرتبط با هر درس را هم می توانید در انتها پیدا کنید که در بخش بعدی در موردشان صحبت شده است. اگر سوالی در مورد هر یک از این جزوات داشتید، تنها کافی است با مشاوران سایت و با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده تماس بگیرید. در ادامه سایر ویژگی های این جزوات را مشاهده خواهید کرد:

  • تمامی این موارد در فایل PDF قرار داده شده اند و مطالعه آن ها بسیار آسان است.
  • این کتاب ها و جزوه های آموزش کنکور توسط مدرسان برتر این حوزه در ایران آموزش داده شده است.
  • فایل ها مطابق با نظام آموزش جدید بوده و برای کنکور 1403 نیز می توان سری به آن ها زد.
  • این فایل ها هم روی گوشی همراه و هم لپ تاپ یا کامپیوتر قابل اجرا است.

منابع آموزش کنکور رایگان شامل چه درس هایی می شود؟

خوشبختانه طیف گسترده ای از دروس که دانش آموزان در هر رشته ای باید بخوانند، در سایت قرار داده شده است. حتما می دانید که هر رشته شامل دروس گوناگونی است که به عنوان منابع آزمون کنکور در نظر گرفته می شود. حال برخی افراد مثلا به دلیل کم بودن زمان نمی توانند منابع لازم را خریداری کنند.

از راه های مناسب برای آن ها، دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور از طریق این صفحه است. تمامی دروس از جمله زیست شناسی، فیزیک، ریاضی، شیمی و موارد دیگر مطابق با هر سال تحصیلی در این صفحه به چشم می خورد و حتی گزینه های جزئی تری را هم می توان یافت.

همچنین اگر در آزمون هایی غیر از رشته تحصیلی خود مانند زبان، هنر و فرهنگیان هم شرکت کرده اید، خبر خوبی برایتان داریم. چنین منابع و جزواتی نیز در ادامه برایتان درج شده است تا از نکات آن بهره کافی را ببرید. سعی ما این بوده که دانش آموزان به منبع ایده آلی برای یادگیری دسترسی داشته و از دیگر منابع بی نیاز باشند.


منابع رایگان آموزش کنکور را چطور بخوانیم؟

متقاضیان زیادی این سوال را دارند که اصلا چطور می توان نسبت به مطالعه این جزوات اقدام کرد. برای این بررسی نخست باید ببینید نوع کتاب ها و جزوات چیست. برای نمونه برخی منابع به توضیحات در مورد کنکور مربوط می شود و بعضی دیگر علاوه بر درس نامه ها، تست هایی را هم در اختیار دانش آموزان قرار دانش آموزان قرار داده اند. پس نخست باید ببینید نیاز شما چیست، سپس از هر یک استفاده لازم را داشته باشید.

مشاوران توصیه می کنند تمام کتاب ها را به وقت خود مطالعه کنیم تا مشکلی از بابت تست های کنکوری نداشته باشیم؛ چرا که هر یک از منابع به شرح قسمت هایی از کتاب های تحصیلی می پردازند. ابتدا سعی کنید سر وقت کتاب های آموزشی و جزوات کنکوری متناسب با هر درس و فصل از کتاب های تحصیلی خود بروید و درس نامه های آن را با دقت مطالعه کنید. سپس نوبت به تست زنی مربوط به آن مبحث می رسد.

بهترین جزوه های آموزش کنکور

تا زمانی که روی آن مبحث به صورت کافی تسلط پیدا نکرده اید، به تست زنی خود ادامه دهید. این ترفندی است که افراد موفق برای آزمون کنکور سراسری خود در هر رشته ای انجام می دهند. از رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته نیز سوال شده است و آن ها این استراتژی را برای خود پیاده کرده اند.

سخن پایانی

این مطلب در مورد دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور بود که در انتهای آن می توانید به این موارد دسترسی داشته باشید. تمام این منابع نقش مهمی در موفقیت شما در این کنکور دارند. طبق گفته مشاوران، بسیاری از این منابع حتی از منابع غیر رایگان نیز بهتر هستند و شما را در وضعیت بهتری به لحاظ تحصیلی قرار می دهند. برای برخورداری از امکانات و آموزش های بیشتر، حتما نگاهی به سایر قسمت های سایت داشته باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا