مشاوره کنکور

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد می‌توانید به سایت سنجش این دانشگاه به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و اقدام به دریافت دفترچه رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد با توجه به رشته خود نمایید. بعد از دریافت دفترچه نکات و اطلاعات آن را به دقت مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای انتخاب رشته و بررسی شرایط خود در خصوص اولویت بندی‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد کنکور

بعد از زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می‌توانید به وبسایت azmoon.org مراجعه کرده و اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد کنکور نمایید. با مطالعه دفترچه می‌توانید کد رشته محل‌های انتخابی خود را ابتدا اولویت بندی کرده و سپس در فرم مورد نظر درج کنید.

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل مقاطع مختلف از جمله مقطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته است که هر کدام در لینک‌های مجزا در سایت سنجش قرار داده شده‌اند. با توجه به مقطع و رشته انتخابی می‌توانید به دانلود دفترچه مورد نظر بپردازید.

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

دانشگاه آزاد بدون کنکور برای نیم سال دوم، یعنی ورودی بهمن نیز اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور و پذیرش دانشجو می‌نماید. بر همین اساس کلیه داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته می‌توانند به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه و دفترچه آن را دانلود کنند.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی

کلیه داوطلبانی که موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم شده اند و دارای مدرک کاردانی یا مدرک پیش دانشگاهی هستند امکان ثبت نام در رشته‌های کارشناسی پیوسته را دارند.

همچنین کلیه داوطلبان که موفق به اخذ مدرک کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته هستند امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را خواهند داشت. بعد از منتشر شدن دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانید سریعاً آن را دانلود کرده و مطالعه بفرمایید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کاردانی

فارغ التحصیلان دیپلم ۴ ساله نظام قدیم و سه ساله نظام جدید که دارای مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی هستند می‌توانند در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

اما فارغ التحصیلان دیپلم سه ساله نظام جدید و ۴ ساله نظام قدیم تنها ملزم به شرکت در مقطع کاردانی پیوسته هستند.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول

دانشگاه آزاد بدون کنکور برای نیمسال اول نیز اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته می‌نماید. طلبان می‌توانند بر اساس مدرک دیپلم در یک یا چند دوره مورد نظر شرکت کنند. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت هر یک از دوره‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فارغ التحصیلان دیپلم سه ساله نظام جدید و دیپلم ۴ ساله نظام قدیم می‌توانند دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را در مقطع کاردانی پیوسته دانلود کنند. همچنین فارغ التحصیلان دیپلم سه ساله نظام جدید و دیپلم ۴ ساله نظام قدیم همراه با مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی می‌توانند اقدام به دریافت دفترچه کاردانی ناپیوسته نمایند.

شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

داوطلبانه دارای مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم و دیپلم سه ساله نظام جدید با برخورداری از مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی امکان ثبت نام در رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته را دارند.

شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

فارغ التحصیلان مدرک کاردانی ناپیوسته و پیوسته می‌توانند اقدام به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نمایند.
اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

  • دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته دارای اطلاعات بسیار مهمی هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • شرایط و ضوابط ثبت نام
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام
  • زمان ثبت نام
  • لیست کد رشته و محل ارائه

متقاضیان گرامی قبل از ثبت نام بایستی دقت دفترچه را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

زمان انتشار دفترچه دانشگاه آزاد بدون کنکور

زمان انتشار دفترچه دانشگاه آزاد بدون کنکور

سخن پایانی

همزمان با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شاهد قرار گرفتن دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش این دانشگاه به آدرس azmoon.iau.ac.ir هستیم. بعد از دانلود دفترچه توصیه می‌شود موارد و مقررات آن را به دقت مطالعه کرده و مورد توجه قرار دهید. همچنین در صورت بروز مشکل در فرایند ثبت نام، اولویت بندی رشته‌ها و دیگر مسائل مربوط به دانشگاه آزاد بدون کنکور می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا