آموزشی

بهترین کتاب های دوران جمع بندی کنکور

اگر جزو آن دسته از دانش آموزانی هستید که معتقدید جمع بندی تنها برای افرادی است که در طول سال حسابی مطالعه کرده‌اند، باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. جمع بندی دروس کنکور برای همه داوطلبین کنکور ضروری است و شما با هر میزان آمادگی برای کنکور، جهت رفع نواقص خود و تکمیل کردن اطلاعات و ثبات مطالب در ذهن خود نیاز به جمع بندی خواهید داشت. اما بهترین کتاب های جمع بندی کنکور کدامند؟ این کتاب ها برای کدام دسته از دانش آموزان مناسب است؟ و… برای کسب پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

کتاب های جمع بندی کنکور برای کدام دانش آموزان مناسب است؟

اگر در طول سال برای مطالعه از منابع درستی استفاده نکرده اید و همین امر باعث شده تا تست های شما درصو خوبی نداشته باشد، داشتن یک کتاب جمع بندی برای شما الزامی خواهد بود. البته اگر خلاصه درس ها را هم اماده نکرده اید و درستامه هایلایت شده هم ندارید، باز هم باید به سراغ جمع بندی بروید تا از رقیبان خود در کنکور عقب نمانید. نگران نباشید شما هنوز یک فرصت طلایی پیش رو دارید و آن هم مطالعه کتاب های جمع بندی کنکور است.

بهترین کتاب های جمع بندی کنکور

در روزهای منتهی به کنکور، هیچ چیز به اندازه یک کتاب که خلاصه درسنامه ها را به صورت مفید در اختیار شما قرار می دهد، کاربردی نخواهد بود. از بهترین کتاب هاب جمع بندی کنکور که می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، می توان به کتاب های زیر اشاره کرد: (لازم به ذکر است که کتاب هایی که در ادامه معرفی می شوند، برای تمامی رشته ها و کلیه دروس مناسب می باشند.)

  • کتاب های موج آزمون نشر الگو

کتاب های موج آزمون نشر الگو، تست های استاندارد و نزدیک به سوالات کنکور دارد که می تواند برای سنجیدن سطح آمادگی شما مناسب باشد. پاسخ سوالات تستی به صورت کاملا تشریحی بوده و می توانید راه حل درست را پیدا کنید. خلاصه دروس هم به صورت درس به درس با هدف یادآوری مطالب در آن ها وجود دارد.

  • کتاب های جمع بندی خیلی سبز

خلاصه دروس کتاب های جمع بندی خیلی سبز مناسب برای تست و همچنین مرور مطالب است. این خلاصه برای یادگیری و آموزش توصیه نمی شود. ابتدا منبع اصلی خود را مطالعه کنید و سپس بعد از مطالعه خلاصه دروس خیلی سبز به سراغ تست های آن بروید. همه تست ها دارای پاسخنامه تشریحی هستند و غلط یا صحیح بودن گزینه ها را با بیان علت توضیح می دهد و برای یادگیری نکات مهم دروس بسیار موثر است.

  • کتاب های جمع فصل آزمون

با تغییرات ایجاد‌شده در نظام آموزشی کشور، نام کتاب های خیلی سبز به کتاب های فصل آزمون تغییر پیدا کرد. کتابهای جمع بندی فصل آزمون مطابق با جدید ترین متدهای آموزشی طراحی شده‌اند و حجم مناسبی هم دارند که می توانید در بازه زمانی کوتاهی آن ها را مطالعه کنید. تست های موجود در این کتاب برای سنجیدن سطح علمی دانش آموزان بسیار مناسب می باشد البته به شرطی که تست های آن را به صورت زماندار بزنید و خودتان را حسابی برای کنکور آماده کنید. با انجام هر تست با چند نکته مهم درسی مواجه خواهید شد که رمز موفقیت شما در کنکور هستند.

  • کتاب های جمع بندی مهر و ماه

جمع بندی کتاب های مهر و ماه برای روزهای نزدیک به کنکور یک انتخاب عالی است. البته پیش از مطالعه خلاصه دروس باید آن ها را از منبع اصلی خودتان مطالعه کنید و سپس به سراغ خلاصه درس ها بروید. تست های این کتاب ها نزدیک به تست های کنکور بوده و برای آزمایش خودتان ایده آل است. همچنین دارای پاسخنامه هستند و می توانید فصل ها و موضوعاتی که تسلط کافی به آن ها ندارید را شناسی کنید و مجدد مورد مطالعه قرار دهید.

بهترین کتاب های دوران جمع بندی کنکور

جمع بندی

جمع بندی کنکور، یکی از حیاتی ترین و مهم ترین پروسه های مطالعه دانش آموزان برای شرکت در امتحان کنکور سراسری است. استفاده از کتاب های جمع بندی یک لقمه آماده‌است که بعد از شرکت در کلاس آنلاین کنکور می تواند پاسخگو نیاز شما باشد. اما بسیار مهم است که قبل از جمع بندی منبع اصلی خودتان را به صورت کامل مطالعه کرده باشید و تسلط کافی بر مطالب آموزشی داشته باشید. در غیر این صورت استفاده از کتابهای جمع بندی کنکور و تست های آن برایتان کاربردی نخواهد بود.
علاوه بر کتابهای جمع بندی و تست های آن، می توانید به سراغ سوالات کنکورهای سال قبل بروید و آن ها را هم به صورت آموزشی امتحان کنید و نکات مهم آن ها را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا