آموزشی

قبولی با غرب آنلاین

کنکور در لغت یک کلمه ی بسیار آسانی است اما یک آزمون بسیار مهم و سرنوشت ساز برای دانش آموزان در داخل ایران است و میتواند زندگی شما را تحت شعاع قرار دهد.  قبولی با غرب آنلاین، مقاله‌ای است که شما را  در راستای چگونگی قبول شدن در کنکور هدایت می‌کند.

قبولی در کنکور با کلاس یا کتاب؟

اینکه شما باید برای قبولی در کنکور تلاش کنید و درس بخوانید یک امر کاملا جاافتاده و ملموس است. یادتان باشد که هیچ ارگانی جادو نمی‌کند و هیچ پشتیانی جادوگر نیست!
کنکور آن آزمون ساده‌ای که آموزشگاه‌‌ها می‌خواهند با تبلیغات نشان بدهند نیست. بله، کنکور سخت است و در این مسير تلاش زیادی نیاز است. ما اینجا نیستیم که شما را فریب بدهیم، در واقع ما می‌خواهیم با همراهی شما سبب قبولی‌تان در کنکور باشیم.

از آنجایی که مسیر کنکور مشخص شد، حال باید به توضیح تمام کارهایی که برای موفقیت باید در این مسیر انجام بدهید بپردازیم. اولین قدم در تعیین راه کنکور منبع مطالعه است. همچنین اولین سوال این است که آیا کلاس بروم یا کتاب بخوانم؟.. اگر از ما می‌پرسید، هردو. کتاب بگیرید، در کلاس آموزش ببینید و خودتان مطالب کلاس را به همراه کتاب مطالعه کنید.

برخی از دروس کنکور را می‌توان به تنهایی مطالعه کرد، اما برخی دیگر نیازمند استادی هستند تا مورد شرح و سپس مورد درک واقع شوند. لذا کلاس کنکور اگر از طریق یک مجموعه معتبر برگزار شود و مطالب کتاب را مازاد بر اطلاعات اضافه به درستی برای شما مفهوم سازد، بهترین گزینه برای قبولی خواهد بود.

اما سوالی که هم‌اکنون پیش می‌آید این است که کلاس کنکور آنلاین باشد یا حضوری؟.. در پاراگراف بعدی پاسخ این سوال را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

قبولی در کنکور با کلاس مجازی یا حضوری؟

اکنون می‌دانیم که کتابِ بیشتر و کلاسِ بیشتر مساوی خواهد بود با احتمال قبولی بیشتر. البته همانطور که گفتیم این “بیشتر‌ها” باید با تلاش بیشتر شما منطبق باشند. چرا که مطمئنا تعداد کتاب بیشتر در خانه کمکی به تغییر رتبه کنکور شما نخواهد کرد؛ به طوری که اطلاعات کتاب‌ها باید ملکه ذهن‌تان شوند تا تاثیر خود را نمایان کنند.

حال برای پاسخ به سوال اینکه کلاس مجازی باشد یا حضوری یک سوال از شما داریم؛ چه تفاوتی بین تدریس آنلاین و حضوري وجود دارد؟.. در حقیقت هیچ تفاوتی!

تفاوت کلاس مجازی کنکور و کلاس حضور در مواردی چون هزینه، طریقه رفت‌و‌آمد و حتی طرز پوشش استاد و دانش آموز جلوه می‌کند، به این صورت که در ماهیت تدریس تغییری ایجاد نمی‌شود. چه بسا که کلاس آنلاین کنکور می‌تواند کارسازتر و مطلوب‌تر واقع شود. برای همین قصد داریم در ادامه به شرح مزایای کلاس کنکور آنلاین بپردازیم.

صرفه‌جویی در زمان

زمان مهم‌ترین اصل در بازه زمانی مطالعه محسوب می‌شود. قاعدتا هرچه زمان شما بیشتر باشد، وقت بیشتری برای مطالعه خواهید داشت.

کلاس کنکور آنلاین به شما این فرصت را می‌دهد که در زمان خود صرفه‌جویی کنید و تایم مطالعه خود را صرف کارهایی چون آماده شدن برای کلاس و رفت‌و‌آمد نکنید.

کنکور1402

صرفه‌جویی در هزینه

رفت‌و‌آمد، تغذیه و حتی پوشش از جمله عواملی هستند که در کلاس حضوری کنکور برای شما هزینه می‌تراشند. بهتر نیست تمام این هزینه‌ها را صرف کتاب و کلاس مجازی بیشتر کنید؟

شاید با خودتان فکر کنید که هزینه مهم نیست، تنها قبولی است که اهمیت دارد. بله این هم نظری است، اما نه تا وقتی که آن هزینه بتواند در جایگاه یک کلاس مجازی مازاد بر کلاس‌های فعلی باشد.

صرفه‌جویی در انرژی

مسیر رفت‌و‌آمد به کلاس حضوری، آماده شدن و حتی دیدار با دوستان در کلاس از شما انرژی می‌گیرد. کلاس کنکور آنلاین هیچ یک از این تدارکات را ندارد. بنابراین شما می‌توانید انرژی خود را ذخیره کنید و نهایتا ذخیره انرژی موجب درک بهتر مفاهیم و امکان مطالعه بیشتر خواهد شد.

توان یادگیری بالا

کلاس مجازی کنکور در موارد بسیاری می‌تواند سطح یادگیری شما را نسبت به کلاس حضوری ارتقا ببخشد. کسانی که عقیده دارند کلاس مجازی بازدهی مناسبی ندارد در واقع هیچ تلاشی برای حفظ تمرکز به کار نبرده‌اند. اگر درست تمرکز کنید و تمام حواس خود را مشغول درک مطالب در حال تدریس سازید، می‌بینید که حتی بهتر از کلاس حضوری دروس را یاد می‌گیرید.

کلاس مجازی کنکور، توان یادگیری شما را به سبب راحتی در منزل و امکان تمرکز بیشتر در خانه، بالا می‌برد.

جمع بندی

غرب آنلاین به عنوان یک مدرسه مجازی با برگزاری کلاس‌های آنلاین تحلیل آزمون‌ها به صورت رایگان، تبحر و مهارت خود را در برگزاری کلاس های آنلاین کنکور1403 نشان می‌دهد. غرب آنلاین از استادان و مدرسان حاذقی تشکیل شده است که تاکنون سبب موفقیت و قبولی دانش‌آموزان بسیاری در سرتاسر ایران زمین بوده‌اند. اگر می‌خواهید کنکور1403 برای شما یک کنکور طلایی باشد، قبولی با غرب آنلاین را فراموش نکنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا