مشاوره کنکور

بهترین مشاور کنکور هنر

هنر از جمله کنکورهایی است که عده زیادی آن را نادیده می گیرند و صرفا به چشم یک آزمون جانبی در کنار آزمون اصلی به آن نگاه می کنند. این در حالی است که اگر عزم واقعی برای انجام این کنکور را داشته باشید، حتما موفقیت های چشمگیری را رقم خواهید زد. کنکور هنر به نسبت سایر کنکورهای سالانه، ناشناخته تر است و وجود بهترین مشاور کنکور هنر باعث می شود اطلاعات دقیقی در مورد آن داشته باشید.

چرا برای کنکور هنر مشاور بگیریم؟

درصد بالایی از متقاضیانی که از بهترین مشاور کنکور هنر استفاده می کنند، نتایج درخشانی را هم برای خود رقم می زنند. این به آن معنا نیست که هر کس مشاور نداشته باشد، نمی تواند موفق شود. با این حال مشاور مانند چراغ راه، مسیر را برایتان با دید بازتری نشان می دهد. این راه دشوار با وجود یک مشاور مطمئن تر سپری و با حضور وی، ریسک این کار کمتر می شود.

البته باید در نظر داشت که کارهای اصلی مانند مطالعه به عهده خود متقاضی است و مشاور قرار نیست در این زمینه معجزه کند. با این حال وی در ارائه مباحث روانشناسی، شناخت بهتر توسط خود دانش آموز، ارائه برنامه های کوتاه و طولانی مدت و آنالیز آزمون ها و برنامه ریزی های شخص کمک زیادی می کند. این نکته که رتبه های برتر هنر از یک مشاور استفاده کرده اند، باعث می شود متقاضیان دیگر نیز به این موضوع فکر کنند.

مراحل برنامه ریزی مشاور برای موفق شدن در کنکور هنر

موفقیت در کنکور هنر اصلا آسان نیست، اما با برخی برنامه ریزی ها می توان مسیر را هموارتر کرد. این برنامه ریزی از چند مرحله تشکیل شده است که بد نیست در این بخش به آن ها پرداخته شود.

1- تصمیم گیری برای شروع

در قدم اول باید به این نتیجه برسید که آیا واقعا علاقه مند به حضور در کنکور هنر و شرکت در رشته ای در دانشگاه هستید یا خیر. بی هدف زندگی کردن، کاری است که متاسفانه داوطلبان زیادی آن را در پیش می گیرند و در نهایت زندگی خوبی را تجربه نمی کنند. اکنون دانشگاه های مطرح زیادی در ایران، رشته های هنر را پشتیبانی می کنند که تهران، الزهرا و دانشگاه هنر از آن ها هستند. پس اگر واقعا تصمیم خود را برای کنکور گرفته اید، می توانید روی این دانشگاه ها حساب کنید.

مشاوره کنکور هنر

2- تعیین هدف

حال باید با توجه به پتانسیل ها و مقدار وقتی که در روز دارید، شروع به مطالعه کنید. تعیین این که چند ساعت در روز می توانید درس بخوانید، موضوع بسیار مهمی است که البته بهترین مشاور کنکور هنر شما را در این خصوص راهنمایی می کند. گروهی از دانش آموزان پتانسیل درس خواندن برای ده ساعت در روز را هم دارند، حال آن که افراد زیادی وقت و پتانسیل آن را در خود نمی بینند و به چهار یا پنج ساعت هم بسنده می کنند.

3- تعیین منابع کنکور

در کنار درس های اصلی که برای کنکور هنر می خوانید، مطالعه منابع جانبی نیز اهمیت فراوانی دارد. بنابراین یکی از وظایف دیگر مشاور، تعیین این منابع از برندهای مختلف با توجه به نیاز شما است.

4- استمرار در مطالعه

به یاد داشته باشید مهم ترین نکته برای موفق شدن در کنکور هنر، استمرار در مطالعه است. این که یک روز پنج ساعت و روز دیگر یک ساعت برای این کنکور وقت بگذارید، هرگز از شما فرد موفقی نخواهد ساخت. تمام رتبه های برتر کنکور نیز با استمرار توانسته اند موفقیت های چشمگیری را تجربه نمایند. در کنار این استمرار، استفاده از تجربیات فردی به عنوان مشاور نیز نقشی تعیین کننده در موفقیت شما خواهد داشت.


نکات مهم در مشاوره کنکور هنر

مشاوران کنکور هنر باید شما را در جریان بسیاری از مسائل قرار دهند. با دانستن این نکات است که تاثیرگذاری را در مطالعات و در نتیجه رتبه نهایی خود مشاهده می کنید. برخی از این نکته ها عبارتند از:

  • ضریب دروسی مانند درک عمومی، ریاضی و فیزیک در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است. بنابراین نیاز به تمرین و تست زنی آن ها بیشتر شده است و متقاضیان باید آن را در اولویت قرار دهند.
  • آزمون عملی شامل زیر گروه 1 و2 یعنی نقاشی، گرافیک، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی می شود و اهمیت بالایی در کنکور هنر دارد. پس تمرینات مربوط به آن باید از مدت ها قبل شروع شود.
  • دروس عمومی از کنکور هنر نیز حذف شده اند، اما تاثیر آن از طریق معدل سال نهایی اضافه می شود. بنابراین مشاور باید در برنامه ریزی برای مطالعه این دروس نیز کمک حال متقاضی باشد.

سخن پایانی

همکاری با بهترین مشاور کنکور هنر به آسان ترین شکل ممکن صورت می گیرد. کافیست یکی از مشاوران متخصص و کاربلد در این رشته را برای خود انتخاب کرده و زمینه را برای پیشرفت خود فراهم کنید. از انتخاب مشاورانی که خودشان رتبه خوبی کسب نکرده و آموزش های لازم را در این حوزه ندیده اند، خودداری کنید. به منظور استفاده از خدمات مشاورانی که بهترین تخصص را در این زمینه دارند، می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا