آموزشیمقالات

بهترین کلاس جمع بندی شیمی کنکور

شیمی از جمله دروسی است که متقاضیان رشته های تجربی و ریاضی باید برای کنکور آن را مطالعه کنند. خود شیمی مباحث گسترده فراوانی را شامل می شود که برای هر یک باید تکنیک های تست زنی متفاوتی را پیاده کرد. در روزهای پایانی و نزدیک به کنکور باید در کلاس جمع بندی شیمی شرکت کرد، اما آیا با ویژگی ها و مزایای آن آشنا هستید؟ در این مطلب می توانید اطلاعاتی در این باره را به دست آورید.

جمع بندی شیمی کنکور برای کدام دسته از دانش آموزان است؟

یکی از دغدغه های دانش آموزان نزدیک به کنکور این است که آیا امکان موفقیت با دوره ها و کلاس های جمع بندی وجود دارد یا خیر که این برای درس شیمی هم صدق می کند. حقیقتا چنین کلاس هایی برای برخی افراد خوب بوده، در حالی که برای عده دیگر توصیه نمی شود. از آن جایی که تمام سرفصل ها باید در این دوره ها تدریس شود، دانش آموزان باید از قبل مطالبی را پیرامون هر یک بدانند تا تست زنی به شیوه ای اصولی صورت گیرد.

از سوی دیگر سطح سوالات در شیمی کنکور نسبت به سال های گذشته بالاتر رفته و این برای متقاضیان به چالشی جدید تبدیل شده است. آن ها باید تمام تلاش خود را برای موفق شدن در این آزمون به کار بگیرند و شرکت در کلاس جمع بندی شیمی کنکور به عنوان راهی مهم به شمار می رود. خیلی از کاربران می خواهند بدانند آیا کلاس کنکور برای داوطلبان ضعیف هم مناسب است یا خیر؟ هر دو دسته از دانش آموزان با توجه به عملکرد خود می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

کلاس های جمع بندی و تست زنی برای داوطلبان ضعیف

برخی داوطلبان حتی اگر بهره هوشی بالایی داشته باشند، شاید وقت چندانی را برای مطالعه کنکور نگذاشته اند. اکنون که روزهای کمی به کنکور مانده، آن ها در پی منبع و دوره ای جامع و کاربردی برای موفقیت حداکثری هستند تا وضعیتشان را بهبود دهند. چنین داوطلبانی پیش از شرکت در دوره یا همراه با آن باید تعداد از فصول مهم را به صورت صفر تا صد مطالعه کنند. این یعنی آن ها باید به تمام مباحث هر یک از این فصل ها مسلط باشند و شاید نیازی به مطالعه شیمی تمام پایه ها وجود نداشته باشد.

طبیعتا اگر نصف شیمی را به صورت کامل مسلط باشید، بازدهی آن از زمانی که کل آن را به صورت روزنامه وار بخوانید، بیشتر خواهد بود. اگر در انتخاب این مباحث نیز با مشکلی مواجه شدید، حتما از برنامه های تیم ما کمک بگیرید تا بدانید باید کدام موارد را در اولویت قرار دهید. ناامیدی برای این دسته از دانش آموزان فایده ای ندارد و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند.

کلاس های جمع بندی و تست زنی برای داوطلبان قوی

به خاطر تسلط بیشتر به دروس، این داوطلبان باید وقت بیشتری را روی تست زنی بگذارند تا به تسلط خود اضافه کرده باشند. حقیقتا شانس موفقیت این دانش آموزان در کنکور بیشتر است، اما به شرطی که در نکات تست زنی و شرکت در دوره های جمع بندی به خوبی عمل کنند. متاسفانه عده زیادی از کاربران با عدم در نظر گرفتن این شرایط در آزمون شکست خورده اند.

معرفی دوره جمع بندی شیمی غرب آنلاین

شاید نام استاد کبیری را در این سایت یا منابع دیگر شنیده باشید؛ فردی که جدا از درخشش در درس شیمی کنکور خود توانست بعدها به آموزش این درس برای دانش آموزان دیگر بپردازد. اکنون عده زیادی از این آموزش ها بهره می برند و رتبه های مناسبی را کسب می کنند. پس شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

کلاس های درس این استاد انواع مختلفی دارد و کلاس جمع بندی شیمی کنکور یکی از آن ها است. این کلاس در قالب دوره های آموزشی به صورت اینترنتی در اختیار افراد قرار می گیرد و شامل انواع مباحث و نکات کنکوری این درس است. بدیهی است تمام نکات مربوط به درس شیمی در دوره های جمع بندی گفته نمی شود. این دوره ها مخصوص افرادی است که تمام نکات را مطالعه کرده اند و حال برای تست زنی نهایی و راحت شدن خیالشان، نیاز به یک دوره فشرده با بالاترین بازدهی هستند.

دوره شیمی کنکور استاد کبیری از سری دوره های غرب آنلاین است که در سایت به چشم می خورند. انواع دوره ها برای موفقیت در کنکور پیرامون هر درس و برای هر رشته در سایتمان عرضه شده است که شاید نیاز باشد به آن ها نیز سری بزنید.

دوره استاد کبیری شامل چه مباحثی است؟

شاید این سوال را داشته باشید که کلاس جمع بندی شیمی کنکور استاد کبیری چه مباحثی را شامل می شود؟ باید گفت تمام نکات مرتبط با جمع بندی هر فصل از سه سال این درس در این دوره قید شده است. بنابراین دانش آموزان با مشاهده این دوره دیگر نیازی به سر زدن به تمام دروس شیمی خود نخواهند داشت.

نکات کلیدی هر پایه توسط استاد کبیری ذکر شده است و همچنین وی به تحلیل 10 آزمون شیمی اخیر می پردازد. همین باعث می شود مطالب فراوانی دستگیر متقاضیان شود و از آن برای تست زنی استفاده کنند. ساعات برگزاری این دوره آن قدر زیاد نیست تا وقت دانش آموزان بیش از اندازه گرفته نشود و بتوانند به سایر مباحث و دروس برای کنکور برسند.

نکات مهم پیش از حضور در دوره جمع بندی شیمی کنکور

متقاضیان پیش از حضور در کلاس جمع بندی شیمی کنکور باید نکات مهمی را رعایت کنند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • قبل از شرکت در هر کلاس و خود دوره باید مطالعه کافی در مورد مباحث شیمی را داشته باشید.
  • بعد از هر کلاس بد نیست به حل تست های بیشتر بپردازید.
  • هیچ توجهی به نکات غیر استاندارد و خارج از محیط شیمی نداشته باشید.
  • تست های ترکیبی و شرکت در آزمون های جامع را هم فراموش نکنید.

سخن پایانی

امروزه کلاس جمع بندی شیمی کنکور در نقاط مختلفی از کشور برگزار می شود که البته شاید نتوان به همه آن ها اعتماد کرد. چنین کلاسی نه تنها برای درس شیمی، بلکه برای تمام دروس کنکور باید ویژگی های گفته شده در این مطلب را داشته باشد؛ درست مانند کلاس های استاد کبیری که رضایت تمام متقاضیان حاضر در آن ها را جلب کرده است.

این کلاس ها با بهترین قیمت ها و مزایای بسیار در دسترس قرار دارد و با توجه به نزدیک بودن به کنکور می توان روی آن ها حساب کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس جمع بندی شیمی کنکور استاد کبیری، همین حالا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی به راهنمایی شما بپردازد. جدا از آن، پیامک یا چت آنلاین از راه های ارتباطی دیگر غرب آنلاین به شمار می رود.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا