اخبار

مزایا کلاس کنکور آنلاین در مقایسه با حضوری چیست ؟

آیا میدانستید که مزایا کلاس کنکور آنلاین بسیار بیشتر از کلاس های حضوری است؟ در حال حاضر به دلایل مختلفی از جمله فراگیر شدن اینترنت و شیوع ویروس کرونا ، کلاس‌ های حضوری جای خود را به کلاس های آنلاین کنکور داده اند. تا چند سال پیش مهم ترین مشکلات دانش‌آموزان کنکوری مواردی از جمله کمبود وقت و عدم تطابق زمان و برنامه ریزی شان بود. اما با اطلاع از مزایا کلاس کنکور آنلاین ، استفاده از این کلاس ها متداول شده است.

مزایا کلاس کنکور آنلاین

مزایا  کلاس کنکور آنلاین چیست و چرا اغلب دانش آموزان کنکوری به استفاده از کلاس آنلاین کنکور ترغیب شده اند ؟ در حال حاضر با پیشرفت فناوری و ایجاد بستر مناسب ، کلاس ‌های آنلاین کنکور جایگزین ایده آلی برای کلاس های حضوری محسوب می شوند. یکی از مهم ترین مزایا کلاس کنکور آنلاین این است که اتلاف وقت را به کمترین میزان خود می‌رسانند و می‌توانند بازدهی بسیار بالاتری برای دانش آموزان به همراه داشته ‌باشد.

مقرون به صرفه تر

واقعیت این است که کلاس‌ های آنلاین کنکور به صرفه ‌تر از کلاس های حضوری است. چون کلاس‌ های کنکور حضوری نیاز به امکاناتی از جمله یک کلاس ، چند عدد صندلی ، مصرف انرژی هایی همچون برق و صدها هزینه‌ دیگر دارد. به طور معمول شهریه کلاس های حضوری بسیار بیشتر از کلاس های آنلاین است زیرا نیاز به صرف هزینه های این چنینی نیست و تنها چیزی که مورد استفاده قرار می گیرد یک عدد تابلو و دوربین برای ضبط آموزش است. مقرون به صرفه بودن کلاس های کنکور نه تنها برای خانواده ها بلکه برای موسسات آموزشی نیز وجود دارد.
هنگامی که دانش آموز کلاس های حضوری را به کلاس های آنلاین کنکور ترجیح می دهد هزینه هایی شامل رفت و آمد ، تغذیه و …. را باید پرداخت کند. علاوه بر این زمانی که برای گذراندن در کلاس های حضوری صرف می شود بسیار بیشتر از کلاس های آنلاین است. به همین دلیل شرکت در کلاس آنلاین کنکور مقرون به صرفه تر خواهد بود. در مطالب گذشته به معرفی و بررسی ” بهترین کلاس های آنلاین کنکور برای کنکور سال 1401 ” پرداختیم. شما می توانید بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی و مسافت ، از خدمات این موسسات آموزشی استفاده کنید و با تلاش و کوشش در این راه به آرزوی خود یعنی قبول شدن در بهترین دانشگاه های ایران برسید.

 

جهت شرکت در کلاس هایی اقتصادی کنکور آنلاین ثبت نام کنید !

منعطف

هنگامی که دانش آموز در کلاس های حضوری کنکور ثبت نام می کند انعطاف کافی را شاهد نخواهد بود. زیرا نمی تواند برنامه ریزی خود را تحت مدیریت داشته باشد. شرکت در چنین کلاس هایی مستلزم این امر است که شما در یک ساعت مشخص در کلاس حضور داشته باشید و در یک ساعت مشخص به خانه برگردید. علاوه بر این اگر بر اثر مشکلاتی مانند بیماری نتوانستید در کلاس شرکت کنید ، موضوعات تدریس شده در آن جلسه را از دست داده اید. اما انعطاف پذیری یکی از مهم ترین مزایا کلاس کنکور آنلاین به شمار می رود و مهارت مطالعه شما را افزایش می دهد. شما با استفاده از این روش می توانید برنامه ریزی خود را مدیریت کنید و اگر نتوانستید در کلاس های مربوطه شرکت کنید قادر خواهید از فایل های ضبط شده آن استفاده کنید و بارها و بارها آن ها را مرور کنید.

منعطف بودن از مزایا کلاس کنکور

افزایش میزان یادگیری

زمانی که محدودیت ها برداشته شود توانایی افراد بیشتر خواهد شد. این یک قاعده کلی است که در خصوص دانش آموزان کنکوری نیز صدق می کند. هنگامی که تصمیم می گیرید برای قبول شدن در بهترین دانشگاه و رشته مورد علاقه خود به کلاس های حضوری بروید قطعا باید در یک زمان خاص در کلاس حاضر شوید. اما کلاس کنکور آنلاین این محدودیت را برای شما به همراه ندارد و باعث یادگیری موثر می شود. همین امر سبب می شود تا شما مطالب درسی را در هر ساعتی که ذهن آمادگی بیشتری دارد فرا بگیرید. واقعیت این است که برخی از افراد در شب توانایی بیشتری برای یادگیری دارند. پس ترجیح می دهند در هنگام شب و قبل از خواب به یادگیری مطالب بپردازند. مزایا کلاس کنکور آنلاین این است که یادگیری شما را در یک ساعت خاص محدود نمی کند و همین امر موجب می شود که ذهن شما فعال تر شود و آمادگی بالاتری برای جذب مطالب داشته باشد.

صرفه جویی در زمان

متاسفانه شرکت کردن در کلاس‌ های حضوری سبب می شود تا زمان زیادی برای حضور و غیاب دانش آموزان ، صحبت ها و شوخی های متنوع ، تایم استراحت در بیرون از کلاس و صحبت دبیران تلف شود. اما در کلاس‌ های آنلاین این نوع از موارد حاشیه ای حذف شده اند و به دبیران موظف هستند که تمام تایم کلاس را به اصل مطالب درسی اختصاص دهند. طبق تحقیقاتی که در خصوص تفاوت کلاس های کنکور حضوری و کلاس آنلاین کنکور انجام شده اثبات شده است که زمان صرف شده در کلاس‌ های آنلاین بسیار کم‌ تر از کلاس‌ های حضوری است و این موضوع کسب نتیجه مورد نظر را راحت تر می کند.

عدم نیاز به تردد

یکی از مشکلاتی که همیشه دانش آموزان درگیر آن بودند تردد ، ترافیک و مواردی از این دست بود که پیامدهای منفی همچون استرس و دیر رسیدن به کلاس و از دست دادن مهم ترین مطالب را به همراه داشت. این دغدغه های ذهنی سبب می شد تا دانش آموز دچار استرس های ناخوشایند شود و بر روی میزان یادگیری او تاثیر منفی به همراه داشت. اما در حال حاضر مواردی همچون دغدغه‌ دیر رسیدن به کلاس تمام شده است و شما می توانید با حذف زمان و هزینه تردد علاوه بر صرفه جویی در زمان ، از نظر مالی نیز پس انداز کنید.

افزایش اطلاعات کامپیوتری

درگیر شدن با محیط کامپیوتر و تکنولوژی سبب بالا بردن اطلاعات فناوری خواهد شد که یکی دیگر از مزایا کلاس کنکور آنلاین برای دانش آموزان به شمار می رود. کلاس کنکور مجازی نه تنها به دانش آموزان یاد می‌دهد که مطالب را به خوبی یاد بگیرند بلکه مهارت استفاده از تکنولوژی و محیط کامپیوتر را نیز به آن ها یاد می دهد . در نتیجه می توان امیدوار بود که فرزندان ما در آینده از پیشرفت تکنولوژی جا نمی مانند.

افزایش تمرکز

به جرات می توان گفت که تمرکز دانش آموزان در کلاس‌ های آنلاین کنکور بیشتر از کلاس های حضوری کنکور است. زیرا در آموزش آنلاین ، آموزش و تدریس مطالب به صورت فردی انجام می ‌شود. به همین دلیل تمرکز دانش آموزان بیشتر خواهد بود و کمتر موردی پیش می آید که تمرکز او را از مبحث اصلی پرت کند.

افزایش تمرکز از مزایا کلاس کنکور

سهولت در مرور کردن دروس

مرور کردن دروس و مطالب مهم در کلاس‌ های آنلاین کنکور به مراتب راحت تر از کلاس های حضوری کنکور است و این امر یکی از اساسی ترین مزایا کلاس کنکور آنلاین محسوب می شود. همان طور که می دانید مرور کردن دروس موجب می شود تا مطلب بهتر و بیشتر در ذهن دانش آموز بماند و در موقع مناسب برای او یاد آوری شود. زمانی که دانش آموز بر سر جلسه کنکور نشسته و با سوالی برخورد می کند که آن را قبلا خوانده اما جواب را به خاطر نمی آورد به دلیل عدم مرور دروس است.

4.3/5 - (3 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا