مشاوره کنکورمقالات

برنامه راهبردی و کلاس های جاست تست

در این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه راهبردی و کلاس های جاست تست بپردازیم. برنامه ریزی مطالعاتی بر اساس بودجه بندی برنامه ی راهبردی دارای یکسری ویژگی ها است و دانش آموزان بر اساس توانایی خود میتوانند استفاده کنند در واقع هر سطحی از دانش‌آموزی متناسب با خودش باید یک آزمونی را دنبال کند.
برنامه راهبردی قلم چی در مقایسه با آزمون‌های دیگر پیشروی و سریع تر است و چون آزمون‌های آن هر دو هفته یکبار است و فاصله بین آزمونها خیلی زیاد نمی‌باشد سبب می شود دانش آموزان با سرعت بیشتر و بالاتری تست زنی و مطالعه داشته باشند اگر دانش آموزی هستید که در دروس پایه، دهم یازدهم و دوازدهم 80 الی 90 درصد به برنامه ی راهبردی نمی رسید پس بهتره تجدید نظر در نوع آزمون داشته باشید.

بهترین آزمون های آزمایشی کدامند؟ کدام آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

 

سطح سوالات آزمون قلم چی

سطح سوالات آزمون های قلم چی متوسط و رو به بالا هست، بسیاری از سوالات آن چالشی می‌باشد اما علت اصلی انتخاب آزمون های قلم چی جامعه آماری آن نسبت به آزمون‌های دیگر است.
تعداد دانش آموزانی که در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند مشابه آمار شرکت کنندگان کنکور است. توجه داشته باشید جامع آماری کنکور بسیار متفاوت‌تر خواهد بود بنابراین نمی‌توان گفت رتبه شما در آزمون ها دقیقاً همان رتبه کنکورتان است اما می‌توان گفت نزدیک ترین نتیجه را نسبت به رتبه  کنکور به دست می آورید.

با توجه به شناخته‌شدن آزمون های قلم چی به صورت کشوری طبیعی است اشتباهات و مشکلات کمتری نسبت به آمون‌های دیگر داشته‌باشد و به طبع طراحان سوالات قلم چی افرادی انتخاب خواهند شد که توانایی بالاتری داشته‌باشند و سوالات آن استاندارد و نزدیک به سوالات کنکور طراحی و مطرح می‌شود.
با توجه به تجربه و بررسی انجام‌شده سوالات آزمون قلم چی مشابه یا ساختار نزدیک به کنکور طرح شده‌است و این مورد می تواند یکی از دلایل انتخاب آزمون‌های قلم چی و برنامه‌ریزی مطابق با برنامه راهبردی آن باشد.

اهمیت کلاس‌های جاست تست غرب آنلاین در آزمون های قلم‌چی

همان طور که در ابتدای مقاله گفته‌شد سوالات آزمون های قلم چی چالشی و نیازمند بررسی و تحلیل هستند به همین دلیل غرب آنلاین دوره های اختصاصی با عنوان کلاس های جاست تست آنلاین برای دانش آموزان کنکوری طراحی کرده است تا دانش آموزان کنکوری علاوه بر تحلیل آزمون های قبلی خود آمادگی بهتری به آزمون داشته باشند.

توجه داشته باشید این کلاس ها برای حل، بررسی آزمون های قلم چی و حل سوالات مشابهه آن است برای یادگیری و مطالعه دروس پایه و دوازدهم می بایست شما در کلاس آنلاین کنکور شرکت نمایید و این دو کلاس مکمل هم می باشد. این کلاس‌ها در دروس جاست تست شیمی، جاست تست ریاضی و جاست تست فیزیک برگزار می‌شود.

برنامه ریزی با برنامه راهبردی به شما کمک می کند سریع تر دروس را جمع بندی کنید و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور نوبت اول (اردیبهشت ماه) را دارند با مشکل مواجهه نشود. علاوه بررسیدن به بودجه بندی کلاس های جاست تست به شما کمک می کند به برنامه ی راهبردی پایبند باشید نه تنها آمادگی بهتری داشته باشید بلکه پایبندبودن به این برنامه و حرکت در مسیر کنکور شما را به موفقیت نزیدک خواهد کرد.

جمع بندی

برای موفقیت در کنکور 1403 شرکت در کلاس کنکور آنلاین و انتخاب یک آزمون آزمایشی برای سنجش میزان یادگیری و تخمین رتبه ی شما در یک جامعه ی آماری بزرگ و واقعی الزامی می باشد.آزمون های قلم چی با توچه به مزایای آن محبوبیت بسیاری نسبت به سایز آزمون ها دارد بر همین اساس تحلیل سوالات آزمون و حل سوالات مشابه آن برای آمادگی بیشتر آزمون های بعدی بسیار مهم است.کلاس های جاست تست غرب آنلاین یک روز پس از آزمون های قلم چی برگزار می شود و میتواند شما را به مسیر موفقیت نزدیک تر کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا