مقالات

کلاس اقساطی کنکور با بهترین اساتید کشور

کلاس اقساطی کنکور یکی از روش های شرکت در کلاس های کنکور است که به همه دانش آموزان این اجازه را می دهد تا از مزایای آن ها استفاده کنند اما تمام شهریه را یک جا پرداخت نکنند. با این حال این کلاس ها چه ویژگی و شرایطی دارند؟ آیا امکان آنلاین برگزار شدن آن ها وجود دارد؟ با غرب آنلاین در این مقاله همراه باشید تا درباره مشخصات این کلاس ها بیشتر بدانید و بهتر تصمیم بگیرید.

کلاس اقساطی کنکور غرب آنلاین شامل کدام دوره ها است؟

ابتدا ممکن است این سوال برای شما پیش آید که کلاس اقساطی کنکور شامل چه دوره های است؟ شما می توانید در تمامی دوره های موسسه غرب آنلاین شرکت کرده و شهریه را به صورت اقساطی پرداخت کنید. این دوره ها شامل کلاس آنلاین کنکور است که مباحثی مانند زیست جامع، فیزیک جامع، شیمی جامع و ریاضی جامع برای کنکور را در بر می گیرد.

هم چنین شما می توانید دوره های ویژه مانند نکات تست زنی دروس مختلف را نیز به همین روش خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. پس شما قادر هستید از بیشتر خدمات غرب آنلاین به صورت اقساطی استفاده کرده و نگرانی بابت هزینه های موجود نداشته باشید‌.

شرایط اقساطی کلاس های کنکور به چه صورت است؟

شرایط کلاس اقساطی کنکور نیز برای دانش آموزان علاقمند به شرکت در کلاس ها و دوره های غرب آنلاین، مقرون به صرفه در نظر گرفته‌شده است. شما می توانید به سایت مراجعه کرده و از قسمت خدمات و دوره ها، کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با انتخاب کردن آن وارد صفحه جدیدی خواهید شد که‌ مشخصات دوره به همراه روش های پرداخت برای شما نشان داده‌می شود. در زیر مبلغ دوره دو گزینه پرداخت نقدی و اقساطی وجود دارد.

با انتخاب پرداخت اقساطی کمتر از نصف مبلغ کل دوره را ابتدا و بقیه به صورت اقساط و ماهیانه قابل پرداخت می شوند. در این صورت شما می توانید با مبلغ کمتر ثبت نام را انجام داده و سپس در تاریخ های مشخص شده به صورت ماهیانه باقی شهریه را پرداخت کرده و از مزایای این روش و کلاس ها که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید. روش های پرداخت مبالغ نیز بسیار آسان است. شما می توانید در تاریخ های مشخص شده برای اقساط خود به سایت مراجعه کنید و سپس از طریق سایت غرب آنلاین به راحتی باقی شهریه خود را پرداخت کنید.

کلاس های آنلاین کنکور 1403 با شرایط اقساطی

 

مزایای استفاده از شرایط اقساطی کلاس کنکور غرب آنلاین

کلاس اقساطی کنکور غرب آنلاین و شرکت در آن ها مزایای بسیار زیادی دارد که در این جا به آن ها اشاره خواهیم کرد. شاید اولین مزیت و مهم ترین آن مقرون به صرفه بودن پرداخت شهریه کلاس ها است. معمولا اغلب کلاس های کنکور با هزینه های گزاف همراه هستند که ممکن است توان دانش آموز برای پرداخت آن ها کم باشد.

اما غرب آنلاین هم شهریه های معقولانه برای کلاس های خود در نظر‌گرفته و هم شرایط اقساط را فراهم کرده تا دانش آموزان به راحتی بتوانند از دوره های جامع و دانش استاتید مجرب مخصوص کنکور استفاده کنند. هم چنین یکی از مهم ترین مزیت های شرکت در کلاس های اقساطی این است که به صورت آنلاین برگزار می شوند. شعار موسسه غرب آنلاین مدرسه ای به وسعت ایران است‌.

یعنی حتی اگر در شهر محل زندگی شما کلاس ها و موسسات عالی برای کنکور وجود ندارند، می توانید در کنار استفاده از خدمات عالی موسسه غرب آنلاین به همراه پرداخت شهریه با شرایط بهتر، نگرانی خود بابت آمادگی در کنکور را بسیار کم کرده و بیشتر تمرکز خود را بر روی دروس و نحوه بهتر خواندن آن ها بگذارید. این موسسه مشاوره های عالی در زمینه کنکور نیز برای شما در نظر گرفته‌است. می توانید در آن ها نیز شرکت کرده و از این مزایا نیز استفاده کنید. درواقع شما با پرداخت قسطی همان شرایطی افرادی را خواهید داشت که پرداخت نقدی را برای شهریه خود انجام داده‌اند.

سخن پایانی

یکی از مشکلاتی که اغلب برای دانش آموزان و افرادی که پشت کنکوری وجود دارد، هزینه کلاس های کنکور و نحوه پرداخت آن ها است. کلاس اقساطی کنکور یکی از روش های عالی برای از بین‌بردن این نگرانی ها است که به دانش آموزان این امکان را می دهد که تمام شهریه خود را به صورت یک جا پرداخت نکنند. غرب آنلاین این ویژگی را برای دانش آموزان خود فراهم کرده است. آن ها می توانند به راحتی از هر شهر یا شهرستان در کلاس آنلاین کنکور شرکت کرده و همزمان با در اختیار داشتن خدمات عالی این موسسه شهریه خود را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا